Witam!Mam pytanie,jakie wybrać używane kolumny stereo do kwoty 1300zł?Kolumny te były by wyłącznie do słuchania muzyki podłączone pod wzmacniacz stereo,źródło sygnału odtwarzacz CD.Pomieszczenie w którym by się znajdowały ma 20m2.Słucham różnej muzyki z przewagą wolnych kawałków.Zależy mi przede wszystkim na dobrej jakości dźwięku,nie na bezsensownym ''łupaniu''.Liczy się jakość,nie ilość !
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Jakie kupić używane kolumny stereo do 1300zł ???
Collapse
X
-
Zamieszczone przez AndrzejStrzelba Zobacz postakonstrukcję diy też mogą być
Skomentuj
-
Ok dzięki za szybkie odpowiedzi !!!Te monitory jednak jakoś mnie nie przekonują.Piękna konstrukcja,ale to jeszcze nie jest to czego szukam.A co do ATL to nie mam pojęcia,nic nie wiem o tych kolumnach... Czekam na wasze porady,opinie i zdaję się na waszą wiedzę gdyż jestem laikiem w dziedzinie kolumn głośnikowych
Skomentuj
-
Zamieszczone przez AndrzejStrzelba Zobacz postaPiękna konstrukcja,ale to jeszcze nie jest to czego szukam.
Ostatnio na allegro było 3way atl w linitransmisyjnej,ale takie aukcje szybko znikaja
Skomentuj
-
http://allegro.pl/ta-criterion-tmr-6...225116529.html
Linia transmisyjna, 3-wayAsustor AS-5002T z MPD + konwerter USB .3lite + DAC PCM1704 by olog + autorskie PRE z PVC + Monobloki Ravlus Amplifilo + kolumny Tatami Audio Hudba
Skomentuj
-
Zamieszczone przez LuSzTi Zobacz postahttp://allegro.pl/ta-criterion-tmr-6...225116529.html
Linia transmisyjna, 3-way
Skomentuj
-
Zamieszczone przez AndrzejStrzelba Zobacz postaDziwi mnie ich impedancja 5 ohm i te wkręty na tylnej ścianie obudowy
Poza tym w przypadku wielkiej ciekawości co jest w środku to tylko parę wkrętów...
Skomentuj
-