Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Prośba o pomoc - "prosta" sprawa czyli jakie dobre kolumny DIY

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Prośba o pomoc - "prosta" sprawa czyli jakie dobre kolumny DIY

Zwracam się do Was z prośbą o pomoc w wyborze gotowego projektu kolumn bo im więcej czytam, szukam tym większy mętlik w głowie na co się zdecydować. Niestety nie mam doświadczenia, wiedzy itp. żeby wybrać dla siebie odpowiednie kolumny ale chęci i umiejętności techniczne do budowy jak najbardziej są :)
    Zbudowałem już podłogówki na FG.X i PC.X, które zresztą są opisane w moim temacie.
    Przyszedł czas na zmianę… na coś lepszego, bardziej odpowiadającego moim oczekiwaniom.

Założenia:
    budżet na zakup kompletu głośników i elementów zwrotnic 1200zł (paczki oczywiście będę robił sam i na to będzie osobny fundusz)
    kolumny 2 drożne najlepiej podłogówki ale monitory też przeżyje albo coś pokombinuje
    Pokój w którym będą grały to 18m2, 70-80%muzyka pozostałe procenty przypadają na oglądanie filmów.
    Jeżeli chodzi o sprzęt jaki posiadam obecnie: wzmacniacz harmana hk 675, do tego Cd też harmana hd 755 plus muzyka i filmy z laptopa.
    Muzyka - prawie wszystko co wpadnie w ucho - chciałbym aby kolumny były w miarę możliwości uniwersalne. Brzmienie hmmm..napisze tak raczej ciepłe, wypełnione z dobrą podstawą basowa nie rezygnując przy tym z jakości :) - najbardziej brakuje mi w obecnych kolumnach właśnie tej podstawy basowej, basu takiego mocnego, szybkiego i twardego i lekkiego ocieplenia dzwięku. Jakby dawały radę w filmach to byłoby bdb.
    Pokój niewielki dlatego wydaje mi się że dobre 2 way na 18cm wystarczy.

Możecie polecić jakiś gotowy projekt który w tym budżecie najbardziej by był dopasowany do oczekiwań?

Jeżeli byłby ktoś z okolic Zielonej Góry lub Poznania to chętnie wprosiłbym się na jakieś odsłuchy gotowych konstrukcji – pomogłoby mi to zapewne w podjęciu właściwej decyzji