wm61a to zabawka, której jest masę podróbek i parametry są różne
Padła propozycja:
Behringer B5 + mpa102
Jeszcze nie przeskoczyłem z wkładki M61 na wymienione wyżej ale zawsze chciałem wykonać test porównawczy nagraniem dzwieku na żywo i porównaniem go do odtworzonego w głośnikach. Te mikrofony nadają się do tego ? Dowiedziałbym się jak mocno przekłamują kolumienki.
Zamierzam kupic mika Dayton emm-6 i tutaj chciałbym Was prosić o poradę jakiego kupić do niego preampa z phantomem. Mam zamiar go używać także do car audio, więc przydałby się preamp zasilany bateryjnie lub 12V z auta. Ma ktoś z tym doświadczenie, coś godnego polecenia?
Jeszcze jedno - mam kartę USB - ESI U46DJ, która posiada wejście mikrofonowe (Jack 6.3mm) i przycisk Phantom +48V. Czy po zastosowaniu przejściówki nada się ona do tego mika?
w/g specyfikacji:
- 4 Channel Analog input / Line, Phono, Mic, Hi-Z input support
- MIC inout impedance: 6.8K ohm
- +48V Phantom power support for Microphone input
Masz umik1 po co ci do auta inny?
Umik1 i REW i tyle w aucie do szczęścia
Widzisz, znów mam ssanie na audio ostatnio. UMIK zadomowił się u kolegi, a ja chcę tym razem mika XLR. Chciałbym mierzyć impulse response z użyciem loopback reference, zamiast acoustic reference, to po pierwsze. Po drugie będzie używany też w domu, a chciałbym powalczyć z pomiarem fazy. Miki USB sa fajne, ale niestety trochę ograniczone.
Każdy preamp, karta muzyczna co ma Phantom +48v się nada. Więc zaczął bym od tej przejściówki.
Tyle, że do pełnych pomiarów dual channel I impedancji jeśli chcesz mierzyć Arta potrzebny jest Jig.
Osobiście sam kupiłem umik1 bo męczyły mnie już te akumulatorki itp.
Jeden mikrofon mam do domu XLR, drugi do auta USB.
Ja mam monacor mpa-102 preamp do mikrofonu.
Pozdrawiam
Wysłane z mojego SM-A530F przy użyciu Tapatalka
Wszędzie był, wszytko widział, na wszystkim się zna...
Wulgarny, przemądrzały to właśnie ja.
Jeszcze jedno - mam kartę USB - ESI U46DJ, która posiada wejście mikrofonowe (Jack 6.3mm) i przycisk Phantom +48V. Czy po zastosowaniu przejściówki nada się ona do tego mika?
Przy zamówieniu powyżej 200 euro, wysyłka jest darmowa. Może warto zrobić jakaś listę i wspólnie kupić kilka sztuk. Chyba, ze gdzieś na miejscu jest w podobnej kasie?
Przy zamówieniu powyżej 200 euro, wysyłka jest darmowa. Może warto zrobić jakaś listę i wspólnie kupić kilka sztuk. Chyba, ze gdzieś na miejscu jest w podobnej kasie?
Czy ktoś ma porównanie do dayton audio emm-6? Mam zamiar go kupić, data sheet mówi, że to elektretowo-kondensatorowy mik, a sonarworks po prostu kondensatorowy. To to samo? Czy poza cena bedzie między nimi jakaś różnica? Z wad Daytona mówia ludzie, że klipi powyżej 110-120db i brak kalibracji SPL. Za to ma walizkę i uchwyt na statyw. Jak te rzeczy wygladaja u sonara?
Dla pewności - kabel XLR/Jack 6.3mm - wtyk Jack ma być mono prawda?
Na grupowy zakup się nie piszę, bo mieszkam za granica.
Sonar przyjeżdża w pudełku tekturowym, w środku jest poduszka z pianki z miejscem na mikrofon. Nie ma nic więcej, ani uchwytu ani gąbki itp.
W teorii Sonar ma: Maximum sound pressure level: 132 dB
Nie zdziwiłbym się gdyby to w zasadzie było to samo w środku
XLR na jack to raczej jack stereo - XLR ma linię dodatnią, ujemną oraz ziemię.
Asustor AS-5002T z MPD + konwerter USB .3lite + DAC PCM1704 by olog + autorskie PRE z PVC + Monobloki Ravlus Amplifilo + kolumny Tatami Audio Hudba
Oba będą elektretami, to pewne w tym przedziale cenowym. Jak jest mikrofon z plikiem kalibracyjnym dostępny za 250zł, to ja bym się nie zastanawiał. Walizeczka i łódka mikrofonowa to groszowe sprawy. No i to pierwsze wcale nie jest potrzebne, karton-case to bardzo znana marka :)
Jakc ewidentnie stereo. I lepiej włączać phantom dopiero po włożeniu jacka w gniazdo.
A po czym mozna poznac, ze te miki maja symetryczny sygnal? Pytam bo 90% kabli do mikow z wtykiem XLR/Jack jest mono (1/4 TS standard), do karty dzwiekowej jest w data sheet napisane “balanced mic in”, natomast nie moge znalezc takiej informacji odnosnie daytona i sonara.
Skomentuj