Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Subwooferek

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Subwooferek

Prosilbym o porade. Chcialbym zrobic jakis nieduzy subwoofer a lubie gleboki bas. Jaki gosnik mam kupic zeby stworzyc cos takiego

Okresl budzet na glosnik + wzmacniac. Jakie pomiesczneie oraz z jakim zestawem bedzie gral

Skomentuj

Kiedys byl taki projekcik malutkiego subika w closed na tesli. Poszukaj na forum, moze Cie zaineresuje ta konstrukcja.

Skomentuj

Budżet? hm... na glosnik 60zl a moj sprzet to kino domowe thomsona dpl907vd. Tam jest wyjscie na subwoofer 8ohm sub ma 50w. Ten kanal ma juz poodcinane gorne i dolne czestotliwosci(dolne chyba) jak to w kinie bywa. A co z tym wzmakiem? wiem dziwne pytanie ale jestem laikiem w tym temacie. chodzi o wzmak do suba?

[ Dodano: 2005-10-17, 09:10 ]
        pomieszczenie ok 20m^2 a wogole to myslalem o glosniku tesla bo chyba sa niedrogie i calkiem dobre z tego co slyszalem. a moze sie myle? pozdrowionka

Skomentuj

Kurcze 8 Ohm i co co latwo napedzic. Jaka tesla w zamknietej bo o7 /4 niestwety nie tutaj

Skomentuj

to bardzo glebokiego basu nie uslyszysz.
            Gdybyc mogl dolozyc jeszcze 45 zl i kupic jeszcze jedna Tesle i zrobic tandem... moze wiecej ponizej 50Hz bedzie. Prawda jest taka ze nie tylko jakos basu sie zmienia jesli chodzi o tanie glosniki nawet 20cmetrowe, ale raczej nie schodza ponizej 45Hz bez spadku, stad stosowanie ich w subwooferach ma uzasadnienie tylko przy malych monitorkach czy kolumienkach zamknietych popularnego stosowania, ktore nie przenosza nizej niz 100-80 Hz.

Skomentuj

wez lepiej stx 22sc

Skomentuj