Cześć! Jestem nowy , więc nie jestem pewien, czy to dobry dział dla mojego pytania do Was. Spróbuję .
Zacznę od tego że jestem didżejem eventowym. Mam cztery kolumny aktywne JBL eon 315 i chodzi mi po głowie pomysł, żeby zbudować dla nich nowe obudowy. Jedna obudowa mieściłaby dwa eony. Przetworniki wraz ze wzmacniaczami byłyby przeniesione do nowej obudowy, zatem nie byłoby zmian w elektronice. Chodzi o to żeby w jednej obudowie były dwie 15 i dwa wysokotonowe. Spytajcie po co to .
Otóż powód pierwszy , kolumny miałyby wyglądać jak high-end. Taka wieża ala playstation 5 czyli nowoczesny wygląd ze wstawkami drewna. Czyli chodzi o wygląd. Drugi powód , jest taki, że cztery głosniki 15 chodzące razem bardzo mi się podobają, wsparte subbasem dają mocne brzmienie. Po za tym, w dobie co raz mniejszych przetworników w sprzęcie , ja jednak postawiłbym na duzą powierzenie membran.
Czy zakładajac odpowiednią objętość obudowy, można zyskać na brzmieniu, czy to zbyt duże ryzyko i efekt może być niekorzystny? Jak to ugryźć ?
Zacznę od tego że jestem didżejem eventowym. Mam cztery kolumny aktywne JBL eon 315 i chodzi mi po głowie pomysł, żeby zbudować dla nich nowe obudowy. Jedna obudowa mieściłaby dwa eony. Przetworniki wraz ze wzmacniaczami byłyby przeniesione do nowej obudowy, zatem nie byłoby zmian w elektronice. Chodzi o to żeby w jednej obudowie były dwie 15 i dwa wysokotonowe. Spytajcie po co to .
Otóż powód pierwszy , kolumny miałyby wyglądać jak high-end. Taka wieża ala playstation 5 czyli nowoczesny wygląd ze wstawkami drewna. Czyli chodzi o wygląd. Drugi powód , jest taki, że cztery głosniki 15 chodzące razem bardzo mi się podobają, wsparte subbasem dają mocne brzmienie. Po za tym, w dobie co raz mniejszych przetworników w sprzęcie , ja jednak postawiłbym na duzą powierzenie membran.
Czy zakładajac odpowiednią objętość obudowy, można zyskać na brzmieniu, czy to zbyt duże ryzyko i efekt może być niekorzystny? Jak to ugryźć ?
Skomentuj