Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Jakie przetworniki do 1000zł ze zwrotnicami.

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Jakie przetworniki do 1000zł ze zwrotnicami.

Witam!! Chodzi mi po głowie własna konstrukcja DIY. Niestety nie mam żadnego doświadczenia i niewielką stycznośc z głośnikami montażowymi (nie wiem jak łączyc je w dobre zestawy). Słucham głównie techno, HH, rzadziej rocka. Na przetworniki i zwrotnice mogę łącznie wydac max 1000zł <- ale wolałbym żeby było to trochę mniej:) Interesuje mnie konstrukcja która będzie dawała piękny bas bez pomocy suba. Nie mam jeszcze wzmacniacza - o którego propozycję też was proszę (tylko błagam!! nie za drogo - najlepiej w granica 500zł). Z góry dzięki- pzdr. :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :!: :!:

PS. Kolumny beda stały w moim pokoju (tj. 20m^2) lub w salonie (trudno podac m^2 bo salon jest to całe pierwsze piętro połączone z kuchnia i jadalnia, ale "obszar" odsłuchowy to około 45m^2, 50m^2). W ostateczności może by konstrukcja z subem :)

http://www.akustyk.com.pl/projekty/H16.html

Skomentuj

Jeśli ma być tanio to może tonsil 20 100 3 + 13 40 2 + vifa dx25 ?
      Tylko musiałbyś znaleźć kogoś kto zaprojektowałby zwroty do tego,
      a wzmak to klasycznie - UniAMP lub symasym.

Skomentuj

Naginjąc budżet o 80zł co przy 1kz niebyłoby straszne względem kożyści mogłbyś kupić ten projekt http://www.akustyk.com.pl/projekty/HX18.html
        Dostajesz naprawde porządne głośniki, projekt i cześci do zwrotnicy...

Skomentuj

Zamieszczone przez VwMarcin
          Naginjąc budżet o 80zł co przy 1kz niebyłoby straszne względem kożyści mogłbyś kupić ten projekt http://www.akustyk.com.pl/projekty/HX18.html
          a co z resztą (obudowy, gniazda, kable, kleje, fornir, br ), za co to kupi jak ma budżet 1000zł, a same głośniki + zwroty 1080zł??

Skomentuj

preciez to sie spelni oczekiwan...