Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Jak zrobić kolumny 3drożne?

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Jak zrobić kolumny 3drożne?

Witam! Smile
    Chciałbym zrobić kolumny o wyglądzie podobnym do tych http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic413200.html . Zastanawiałem się nad kupnem Tonsila Maestro II 180 ale może spróbuję coś z Waszą pomocą zbudować Smile Mam płytę o grubości 18 i 22 mm Smile Nie znam się na tym kompletnie od strony technicznej Smile Także prosiłbym o pomoc. Jakie głośniki jakie br jakie kable jakie zwrotki i jaka wielkość paczki i które komory oddzielić Smile Paczki to nie problem wszystko mam i umiem zrobić Smile Mam nadzieję że z Waszą pomocą coś wskóramy Smile
    Na same głośniki+zwrotki mogę przeznaczyć 500-600 zł Smile
    Jeżeli chodzi o napęd tych kolumienek będzie to prawdopodobnie YAMAHA RX-797 Smile chyba że proponujecie coś innego Smile Pozdrawiam!

Zamieszczone przez zasimex
    Chciałbym zrobić kolumny o wyglądzie podobnym do tych
    nic prostrzego - wybierasz odpowiednio dobre glosniki, wsadzasz je w odpowiednia obudowe i projektujesz do nich zwrotnice przy pomocy pomiarow...
    jak widac nic przostrzego ...jedynie wiedzy, doswiadczenia i umiejetnosci brak...

za te pieniadze to kupisz tylko glosniki do kolumn

glosniki kupisz tutaj http://astronik.home.pl/cgibin/shop?...1&sid=176cd631
    zwrotnice moge wykonac

Skomentuj

Zamieszczone przez Pawel S.
      za te pieniadze to kupisz tylko glosniki do kolumn
      fuj :P

Imho:
      20 100 3 / 20 80 2
      13 40 2 / arx 150
      stx aj/pj

Skomentuj

he he kolumny z elektrody :) tam wszystko jest cudowne :) hehe
        pozdrawiam :P

Skomentuj

Zamieszczone przez dasta
          he he kolumny z elektrody :) tam wszystko jest cudowne :) hehe
          pozdrawiam :P
          Wiesz kolego nie wiem co cię tak śmieszy w tej elektrodzie ale zapewniam cię że jest tam sporo ciekawych tematów i mądrych ludzi co niemożna powiedzieć o tobie.