Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

czy już czas na zakup kondensatora?

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    #21
    Zamieszczone przez bogus111
    pod wiekszym obciazeniem pradowym obroty nie powinny spadac
    Zamieszczone przez bogus111
    chyba ze stary samochod na gazniku to wtedy moga dziac sie rozne dziwne rzeczy
    u braciszka w starym VW polo z 1l silnikiem
    wlasnie na gazniku :P

    Skomentuj


      #22
      mialem pezocika 205 na gazniku i przy pelnym obciazeniu (swiatla, wzmacniacz ok 200 rms, dmuchawa) na wolnych obrotach dawalo ponad 14 V

      Skomentuj


        #23
        Zamieszczone przez bogus111
        pod wiekszym obciazeniem pradowym obroty nie powinny spadac, (przynajmniej przy standardowych odbiornikach tj jak swiatla dmuchawa) od tego jest komputer ktory reguluje obrotami, ale jesli jest cos uwalone (np silnik krokowy) to obroty moga spasc, chyba ze stary samochod na gazniku to wtedy moga dziac sie rozne dziwne rzeczy
        To zależy od samochodu i silnika w moim colcie 1.3 przy włączeniu świateł obroty spadają a po chwili komputer zwiększa je do nominalnego poziomu. Z silnikiem krokowym jest wszystko ok.

        Autor tematu nic nie odpisał może problem już rozwiązany a my się ścieramy.

        Skomentuj


          #24
          nie problem nie rozwiązany. nie miałem dostępu do internetu. samochód to bmw e30 (pierwsza fura ) oddam niedługo alternator do jakiegoś mechanika zeby looknął co z nim jest

          Skomentuj


            #25
            Zamieszczone przez Pawel S.
            a przy 300W wzmacniaczu to wg mnie kond potrzebny jeszcze niejest...
            Nie tylko wg Ciebie.

            300W to nie zadna moc, to kilka zarowek od swiatel. I jakos nikt nie stosuje kondensatorow przy nich zeby nie przydasaly bo to na 99% nie jest przyczyna jak juz pisali koledzy.

            Propuje nie udawac sie do mechanika tlyko do elektryka...

            Skomentuj


              #26
              coolombo trochę przegiąłeś u mnie przy 16letniej instalacji (zaraz 17 ) przy klimie światłach ogrzewaniu tylnej szyby podgrzewanych fotelach lusterkach dmuchawa na maxa wszystkie możliwe światła napięcie spada o 0,3V i jest to spadek na kablu od altka do akumulatora - alternator zarówno przy braku obciążenia jak i pełnym wysterowaniu zarówno na biegu jałowym jak i "wyżej" zawsze daje mi 14,30--14,40

              u ojca w mondeo gdzie jest dodatkowo ogrzewanie przedniej szyby które ciągnie jak mi powiedzieli koło 300-500W !! napięcie siada o 0,5V na aku

              300W (albo i więcej) to masz jak włączysz światła i dodatkowo włączy ci się wentylator na chłodnicy - żaden wysiłek dla instalacji samochodowej

              Skomentuj


                #27
                U mnie alternator daje 65A czyli coś koło 800-900W. Zaraz po zapaleniu silnika, kiedy obroty są wyższe i silnik chodzi na ssaniu, włączyłem wszystkie możliwe odbiorniki prądu i napięcie na aku wynosiło 14V silnik miał około 1200-1300rpm. Chodziła dmuchawa ogrzewanie tylnej szyby i wszystkie światła. Jak silnik się rozgrzał i obroty spadły do około 700rpm napięcie siadło do 13V lekkie przygazowanie i napięcie wróciło do normy. Problemów z ładowaniem nigdy nie miałem.

                [ Dodano: 2008-10-03, 10:38 ]
                http://darmowa-energia.eko.org.pl/pl...ad/altern.html

                Skomentuj


                  #28
                  Problem zazegnany. Kupiłem inny alternator, bo ten stary nadawał się tylko na złom. Teraz ładowanie jest w porządku, no i nic nie przygasa

                  Skomentuj

                  Czaruję...
                  X