Witam chciał bym na początku zaznaczyć że jestem tu nowy i ogólnie zielony. mój problem polega na tym że posiadam zestaw który nie chce za groma wejść mi do bagażnika (do meganki l w cupecie) brakuje dokładnie centymetra i chciał bym ją przeprojektować. w zestaw wchodzą dwie trzydziestki boschmanna z-12sl. nie wiem jakiego litrażu potrzebują znalazłem w necie ich parametry T/S www.audiosklep.pl/Parametry_T_S_Boschmann.htm to te przedostatnie . doradzie mi jaki litraż skrzyni do nich zrobić. z góry dzięki za pomoc
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
pomoc przy projekcie skrzyni b/r
Collapse
X
-
http://www.audiosklep.pl/boschmann-z...00w-p-202.html wg tego 60 litrow
wg tych parametrow co podales to raczej zamknieta...
tak uniwersalnie masz 2 opcje
zamknieta 30 litrow/glosnik
b-r 50 litrow/glosnik
w drugiej opcji basu bedzie wiecej, ale nie wiem czy zmiescisz tak wielka skrzynie
-
Zamieszczone przez damix92 Zobacz postakupił jeden mocniejszy głośnik to chyba lepiej bym na tym wyszedł
Zamieszczone przez damix92 Zobacz postaczy trzydziestka ósemka będzie potrzebowała mniejszej obudowy niż te 2 ?
Skomentuj
-
i tak i nie
15" mozna wsadzic w 80 litrow
ale
Zamieszczone przez damix92 Zobacz postamój problem polega na tym że posiadam zestaw który nie chce za groma wejść mi do bagażnika
a tak wogole to jakies dziwne podejscie do tematu :/
Skomentuj
-
Zamieszczone przez Pawel S. Zobacz postaa tak wogole to jakies dziwne podejscie do tematu :/
W megance z przesadą grał już Re Audio SR10, więc nie wiem po co tam ładować jakieś 15 lub 2x12'...
Skomentuj
-
Sory że zapomniałem napisać o wzmacniaczu jest to carpower 4/400. Ogólnie chodzi mi o to żeby ktoś bardziej doświadczony podpowiedział mi co by zrobił na moim miejscu. obliczyłem pojemność tej skrzynki i wynosi 144l więc to chyba za dużo. udało mi się z wielkim trudem włożyć ją we dwóch ale jeśli bym złapał kapcia to dupa blada
Skomentuj
-
Zamieszczone przez damix92 Zobacz postaa tą rurkę do b/r można gdzieś dostać ?