Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

pomoc przy projekcie skrzyni b/r

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

pomoc przy projekcie skrzyni b/r

Witam chciał bym na początku zaznaczyć że jestem tu nowy i ogólnie zielony. mój problem polega na tym że posiadam zestaw który nie chce za groma wejść mi do bagażnika (do meganki l w cupecie) brakuje dokładnie centymetra i chciał bym ją przeprojektować. w zestaw wchodzą dwie trzydziestki boschmanna z-12sl. nie wiem jakiego litrażu potrzebują znalazłem w necie ich parametry T/S www.audiosklep.pl/Parametry_T_S_Boschmann.htm to te przedostatnie . doradzie mi jaki litraż skrzyni do nich zrobić. z góry dzięki za pomoc
    Last edited by Pawel S.; 05.05.2012, 15:01.

http://www.audiosklep.pl/boschmann-z...00w-p-202.html wg tego 60 litrow
    wg tych parametrow co podales to raczej zamknieta...

tak uniwersalnie masz 2 opcje
    zamknieta 30 litrow/glosnik
    b-r 50 litrow/glosnik

w drugiej opcji basu bedzie wiecej, ale nie wiem czy zmiescisz tak wielka skrzynie

Skomentuj

a tą rurkę do b/r można gdzieś dostać ?

Skomentuj

Nie wie czy da ciebie blisko ale na wolumenie maja niezly wybor.

Skomentuj

lub szczelina z desek w razie problemu z dostaniem

Skomentuj

doszedłem do wniosku ze jeśli bym sprzedał tą skrzynkę i kupił jeden mocniejszy głośnik to chyba lepiej bym na tym wyszedł co o tym myślicie czy trzydziestka ósemka będzie potrzebowała mniejszej obudowy niż te 2 ?

Skomentuj

Zamieszczone przez damix92 Zobacz posta
              kupił jeden mocniejszy głośnik to chyba lepiej bym na tym wyszedł
              A masz czym to napędzić że chcesz mocniejsze głośniki?

czy trzydziestka ósemka będzie potrzebowała mniejszej obudowy niż te 2 ?
              Owszem, mniejszej. Ale zależy dużo od głośnika. Z pewnością jedna dobra 12' by Ci wystarczyła, ale patrząc na rocznik, nie posłuchasz tej rady.

Skomentuj

i tak i nie
                15" mozna wsadzic w 80 litrow

ale