Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

System audio VW Golf 4

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

System audio VW Golf 4

Witam.
    Składałem satelity, subwoofer i wzmacniacz (unimp) korzystając z pomocy userow z tego forum.
    Teraz przyszedl czas na moje pierwsze auto w/w i jako, że mam skłonności audiofilskie chce go jakoś sensownie nagłośnić :)

fabrycznie mam 4 głośniki w drzwiach i 2 gwizdki w drzwiach tylnych, ale nie wiem czy ich również nie wymienić.

Sprawa wygląda tak: mam wstępnie 2k, poza tym co wymieniłem nie ma nic. Radio też musze kupic.
    muzyka jakiej slucham to głównie rock/ metal. oczekuje dynamicznego, towarowego ale mocnego basu, no i oczywiście rzadnych dziur w średnim/ wysokim paśmie. Fajnie jakby w aucie było wyraznie stereo.

ps. w caraudio jestem zielony....

Zamieszczone przez ROBAK13 Zobacz posta
    jako, że mam skłonności audiofilskie chce go jakoś sensownie nagłośnić
    jako ze masz "sklonnosci audiofilskie" i bardzo maly budzet to jednak proponuje pojechac na jakis zlot czy zawody i posluchac

bo moze sie okazac ze wcale wiele nie potrzebujesz i zmiescisz sie w budzecie
    a moze sie okazac ze musisz duzo dozbierac i lepiej pozostac przy serii na pewien czas

oczekuje dynamicznego, towarowego ale mocnego basu
    jaki to jest "towarowy" bas? :/

Skomentuj

Sory, pisałem z telefonu... "twardy", żeby dobrze perkusję oddawał (nawet na podwójnej stopie)

Poczytałem trochę i na razie zastanawiam się czy nie dać takiego zestawiku na przód:
      http://www.sklep.audiobas.pl/pl/p/Vibe-BlackAir-6/254

Podpiętego pod ten wzmacniacz:
      http://elektrodor.pl/pl/hertz-he-2-w...-promocja.html