Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Fiesta mk4 - Car audio

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Fiesta mk4 - Car audio

Witam serdecznie.

Na wstępie dodam że jestem zielony w sprawach głośnikowych, lecz z elektroniką nie jest u mnie źle. Szukałem pomocy na wielu forach, lecz nie uzyskiwałem odpowiedzi jakich oczekiwałem.

Na wstępie napisze że dostałem owego fordzika na urodzinki, i chciałbym w nim zrobić CA.

Mam wiele pytań, proszę o nie ocenianie mnie zbyt negatywnie . A więc :

Mój maksymalny budżet na wszystko to około 700/800zł. Stan używany/nowy - to co lepiej będzie grało. Obecnie nie posiadam nic. Zależy mi na głębokim basie i czystym dźwięku. Slucham różnych rodzajów muzyki.

Plany są takie:
    Dwa głośniki na dzwi przód - Czytałem że do tej fiesty fajnie pasują wersje 130mm, oraz 160mm ale na dystansach. I teraz pytanie które będą lepsze pod moje wymagania ? I w ogóle w jakie głośniki celowac?

Dwa głośniki na tył. - Tutaj podobne pytanie jak wyzej.

Skrzynia basowa. - Nie wiem jaką skrzynie wybrać. Tak jak pisałem zależy mi na bardzo głębokim oraz mocnym basie podobnym do takiego w kinie domowym. Nie lubie takie szybkiego lupania.

Co do mocy celuje na okolo 150w na każdy głośnik, co do skrzyni nie jestem pewien ale cos okolo 600W.

Radio, wzmacniacz:
    Nie mam pojęcia jaki zestaw spełni moje wymagania. Co do radia oczywiscie głównie zależy mi na aux. Co do wzmacniacza fajnie byłoby podpiać wszystko pod jeden wzmacniacz.

Myślę o takim radiu:
    http://olx.pl/oferta/radio-samochodo...tml#ab0f11f7f9

Przewody:
    Czy do takich zestawów kupuje sie wymiarowe przewody ? Chodzi mi oto że nie jestem pewien o to, czy poprostu ide sobie do sklepu mowie 2m przewodu dwuzylowego 5mm^2 i już.

Inne elementy:

Czy do takiego zestawu potrzeb ne sa jakieś inne elementy typu kondensatory itp.?

Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam

Przy takim budżecie to możesz co najwyżej wytłumić drzwi
    Juz mi sie nie chce...

Skomentuj