Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Tanie nagłośnienie małego auta (Citroen Saxo)

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Tanie nagłośnienie małego auta (Citroen Saxo)

Siema, to pierwszy mój post w dziale car audio ale chyba nie ostatni :flapper:

Chcę kupić radio samochodowe.
    Priorytety to:
    -wejście USB na pendrajwa
    -fajnie było by gdyby odtwarzał flaki
    -nie wkurzające (oczojebne) podświetlanie
    -pokrętło głosności (nie na guziki)
    -jak największa moc i fajny dźwięk (wiadomo)

No i to wszystko za jak najniższą cenę.
    Nie znam się na car audio więc nie wiem za ile takie radia chodzą (oczywiście te polecane przez Was a nie pierwsze lepsze które znajdę w necie).

Pomożecie? :)

Aha, zapomniałem że ma mieć wyjście na suba.

Jeśłi chodzi o moje potrzeby to takie radyjko by wystarczyło: Pioneer MVH-180UB

http://allegro.pl/radio-samochodowe-...361035989.html (Radio samochodowe Pioneer MVH-180UB USB MP3)

Jeśli jest OK to bym brał.

Skomentuj

Śmiało możesz brać tego pionka.

Skomentuj

są jeszcze kenwoody w dobrej cenie, kmm-101 czy kmm-121. polecane też przez lokalnego specjalistę car audio :)

Skomentuj

w tej cenie to bier co Ci się bardziej podoba.
          Za ok 300 zł można wyrwać np. 9853R - z czasówkami, filterkami, parametrykiem.
          Zagra z 4 klasy wyżej, ale nie ma *******etków.

Skomentuj

a co do mocy, bo nie doczytałem wcześniej... z testów znajomego wynika tyle, że w tanich radiach o mocy to można pomarzyć - jak zamiast 4x50w z obudowy da realnie 50w łącznie, to już jest dobrze :)

Skomentuj

Nie na temat...
              Dla 12V w mostku i sinusa nawet nie dobije pełnych 20W/4Ohm, niestety 50W wymagałoby podniesienia napięcia wewnętrzną przetwornicą.

Skomentuj

Radyjko (Pioneer MVH-180UBG) kupione, podłączone, gra fajnie.

Teraz muszę poszukać jakichś nowych głośników, bo te co są teraz (Cobra ) są po prostu kiepskie.