Zabieram się powoli do budowy porządnego wzmacniacza. Założyłem sobie, że głośność i selektor wejść sterowane będą przyciskami (głównie z przyczyn estetycznych). Ponieważ obudowę wymiarami staram się dopasować do CD Onkyo, sporo w niej będzie miejsca i kusi mnie pozostawienie możliwości rozbudowania wzmacniacza z 2.0 do 5.0. I tu pojawia się problem potencjometru... Zastosowanie np. trzech kostek DS1802 jest chyba mało sensowne, a poza tym mocno rozbudowuje płytkę przedwzmacniacza. Istnieją jakieś bardziej eleganckie sposoby sterowania głośnością 6 kanałów jednocześnie? Może coś na bazie układu z kitu AVT1624?
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
potencjometr elektroniczny 5.1
Collapse
X
-
Zamieszczone przez LuSzTi Zobacz postaTaki program mogę Ci napisać. Pytanie jak to ma działać? Tylko na przyciski czy coś jeszcze? Jakiś pilot, wyświetlacz, mute?
Ja niestety jestem zielony z programowania, umiem tylko wsad wgraćMogę za to wykonać płytki prototypowe, zgromadzić wszystkie elementy i Ci podsyłać.
Skomentuj
-
Można też zrobić uniwersalny projekt na PGA2311, gdzie zworkami wybierało by się ilość kanałów (2,4,6). Oczywiście powinno być odpowiednio wiele układów (1,2,3).
Może bym impulsator, mogą być przyciski. Nie ma różnicy dla mnie. Wypadałoby mieć jakiś wskaźnik poziomu głośności (LCD, LED 7-seg, LED matryca 5x7). Opcjonalnie można dorzucić sterowanie selektorem wejść.
Trzeba by dogadać co i jak, pomogę zaprojektować płytkę (kwestie cyfrowe), ktoś by musiał ją wytrawić, polutować i podesłać do mnie na pisanie programu. Oczywiście później ją odsyłam.Asustor AS-5002T z MPD + konwerter USB .3lite + DAC PCM1704 by olog + autorskie PRE z PVC + Monobloki Ravlus Amplifilo + kolumny Tatami Audio Hudba
Skomentuj
-
Zamieszczone przez jaromas Zobacz postaFlodins zrobil 6 kanałowy potencjometr cyfrowy na AD5206 i attiny13, prosilem go o wsad bo mam wszystkie elementy łącznie z projektem płytki ale nie odpowiedzial do tej pory.
Skomentuj
-