• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

Anonimusowy samochód

skoro pasuje ci styl JLi to wielkiego problemu nie bedzie. problem by byl gdybys wymagal czegos wiecej
JLe graja poprawnie, ale w SQ daleko bys z nimi nie zaszedl ;)

z glowy nic nie podam - musialbym szukac a na to nie mam teaz czasu
 
Znam mnóstwo subow ktore miazdżą tego w7

No chyba ze masakrator to Twoj typ.
 
Ostatnią edycję dokonał moderator:
Nie chciałem tutaj nikogo urazić , może myślicie że chcę iść na skróty i wykorzystać czyjąś wiedzę a samemu się nienapracować w wyborze sprzętu , ale tak nie jest , nie bede startował też w żadnych zawodach sq. Spedzam w samochodzie minimum 1 godzinę dziennie i uwielbiam słuchać dobrze zrealizowanej, odtworzonej muzyki i rośnie ze mnie taki mały fanatyk sprzętu audio. Nieupieram się też że Jl to jakieś Hi-Endy , myślałem tylko że dostanę kilka podpowiedzi ( niemusi być mnóstwo ) w jakich markach szukać , a czego się wystrzegać .
 
Dokładnie opisałem pod jakim kątem.
 
Ostatnią edycję dokonał moderator:
A oto pretendenci na miano centralnego - 2.5 inch po dwie sztuki : tangbang w3, dwie sredniotonówki bang&olufsen, vifa

 
JL w7v3 to bardzo dobry sub
Moze zagrać sq jak i dB
W zależności od tego kto co potrzebuje
W 45-50L br potrafi dobrze zagrać
Co najważniejsze jest szybki

Gra kulturalnie ale jak potrzeba potrafi zatrzeć buda

Niestety cena jego powala :/
 
Nowego Jl12w7 z czarną membraną mogę mieć za niecałe 600 dolarów za 450 dolarów w6, za 220 w3, tw5 za 520, odpowiednio za 600 Morela UW1258 , za 400 Wavecore sw31 , Visatona Tiw 250xs za 350 dolarów, Focal K2 Power za 800. Jl mogę kupić od dealera i jest tańszy niż na stronach internetowych.
 
Więc tak pierwsza od prawej textylna vifa 19xt , drugi od prawej na dole seas 27 tafnc- aluminiowo magnezowy , w lewym rogu na dole Kanadyjski Paradigm- tytanowy, drugi od lewej monitor audio 25tbx ceramic coated aluminium-magnesium no i mistrz drugiego planu jedwabny mtx.
 
Oczywiscie ze byly moge kupic component system focala krx2 wykrecic stare glosniki wkrecic nowe z gotowymi zwrotnicami I powiedziec ze jest cacy, moge tez przetestowac kilka glosnikow zrobic kilka kombinacji bez powtorzen wybrac te ktore mi najbardziej odpowiadaja, dopiescic zwrotnice I miec jakis wplyw na uzyskany dzwiek a nie tylko zainstalowac gotowy produkt. Chyba to diy a nie wykrec I wkrec. Bez obrazy .
 
No mi akurat tego tłumaczyć nie musisz ;)
Ja jestem mistrzem w testowaniu wynalazków :D

Dlatego dla niektórych jestem "mało polityczny" :)

Tylko, ze ja wybieram głośniki troche pod innym katem

Ale testuj, testuj
 
daj znac jak wypada seas
mialem "szmaciana" samochodowke i wypadla bardzo przecietnie
jedwabne odmiany bez maskownicy graja lepiej... ale to OEMy :/
 
Seas to show stoper gra bardzo efektownie, dzwięk z niego jest wyrazny i przejrzysty. Jeszcze zaden z głośników u mnie w samochodzie nie zagral tak dobrze open hi-hat, a uderzenie w krawedz werbla na nim to poezja. Jednak nieprzepadam zanim. Bardziej pod mój gust pasują monitor audio które grają spokojnie, ale bardziej zróżnicowanie a wokale na nich są znacznie lepiej odtworzone niż na seasie. Co do jedwabiu to jakoś zabardzo mi niepodchodzi w samochodzie tak jak i papier na basie , ale to tylko takie ogólnikowe gadanie bo każda konstrukcja gra inaczej, jak i różne jest środowisko ,a w samochodzie to już zupełna tragedia.
 


Zima już niestraszna bo piece są .Wydajnść cieplna słaba ,ale na parę metrów sześciennych starczy.:)
 
Powrót
Góra