Scenic i laguna hmmm jak przez rok 4 razy cholowałem je do serwisu
ja w lagunie naprawialem tylko bendiks; szukuje sie wymiana łozyska od klimy;
a co 120 tys trzeba wymieniac pompe cieczy chlodzacej
były kiedyś teraz to totalna masówka (zresztą niestety z coraz większą ilością marek czy to japońskich czy europejskich tak się dzieje....) podstawowa wada japońców to to że pada zawieszenie które jest piekielnie drogie (w autoryzowanym serwisie 1/4 wartości samochodu....) i elektronika która tez do tanich nie nalezy
a miales japonca? jakis znajomy mial? przytaczasz nie swoje i niczym nie poparte wypowiedzi

znajomy ma mazde 626 z 98 na gazie 1 wlasciciel tylko skatowana :/ jezdzi jak szaleniec i nie wazne po jakiej nawierzchni to to zawieszenie siadlo po 140 tysiacach;
koszt naprawy w ASO mazdy wyniósl 3900 lub 3800 łacznie z wym amortyzatorów; sprezyn i wachaczy; gum ) tjaaaaaaa 1/4 ceny
ma silnik 1.8 90km z gazem silnik elektronika nie poszla ani razu
ciotka ma 626 z 94 alektronika nie zepsula sie

sasiad ma 323 taka jak ja z 98 elektronika nie zepsuta
moja 323 nic sie nie psuje
Widziales kiedys jak sa naprawiane drogie auta powypadkowe?
sam chyba nie widziales; skoro taki dobry to zapytaj czy da sie poznac samochud po prostowaiu ramy; uderzeniu w tył lub bok

widzialem

ale tak sie naprawia tansze samochody tez

i głownie na swój uzytek bo koszt takiej naprawy jest wysoki i trzeba miec dobrego fachowca

a co do handlarzy to klepia samochud jak najtaniej;
a co do tego audi musialo byc słabo uderzene i to w przud
w tyl to sie wstawia cwiartki i wyciaga na ramie prostowniczej - slady pozostana i nie da sie ich zamaskowac

nawet jaby to był blacharz supermen to i tak sie nie ukryje prostowania

a pozatym w miejscach wstawianej cwiartki tam gdzie biegnie spaw po wielokrotnym szpachlowaniu i szlifowaniu pozostaje rózna grubosc powloki lakierniczej i do tego słuzy przyrzad ciamajdo;
przy uderzeniu w przód jak zostaja uszkodzone kolumny McPErsona to nic nie zamaskuje uszkodzen

pozostaje tylko wymiana karoseri albo wstawienie cwiartjki która bardzo łatwo sie wykrywa

uderzenie w bok uszkodzenie podłogi i słupka i dachy który sie szpachluje; słupek i podłoge wyciaga sie na ramie a slady pozostaja wystrczy lampka i kanał
z firmy zajmujacej sie ocena aut. Okazalo sie ze gosciu z firmy powiedzial ze auto prawdopodobnie bylo robione ale on nie jest w stanie powiedziec co bylo w nim naprawiane
słaba to firma

trzeba pojechac na sciezke

i sprawdzic koszt takiego badania od 250 zł zalezmnie od ilosci badanych punktów i samej firmy w której sie robi badanie
Wiec sie zastanow co jest warty twoj biedny mierniczek, mozesz sobie nim wykrywac naprawy w polonezach bo tam i tak nikt tego specjalnie nie ukrywa
łojezuuuu jaki super pomysł wymysliles pewnie masz sama 3 coo nieee?
wykrywac naprawy w polonezach bo tam i tak nikt tego specjalnie nie ukrywa
naprawa poloneza polega na wymianie blachy na nowa bo kosszt klepania starej jest duzo wiekszy niz zakup nowej

np blotnik przedni kosztuje 25zł a próg 13 zł
Widziales kiedys jak sa naprawiane drogie auta powypadkowe
po lekkim wgnieceniu? zadrapaniu?
sprawdza sie numery reflektorów i szyb cooo nieee?
Zamiast sie madrowac i prawic moraly nie tylko w tym poscie moze poczytaj slownik ortograficzny to bedziesz wiedzial jak sie pisze "homologacja" czy "samochod
LOL moze ty najpierw poczytaj
co to znaczy? co to za wyraz bo w słowniku nie ma!
japończyki mi obrzydły dobre były kiedyś teraz to totalna masówka (zresztą niestety z coraz większą ilością ma
mówisz o hondzie i mitsubischi
[ Dodano: 2005-08-04, 17:14 ]
Co do tego raportu TUV to mysle, ze trzeba do niego podchodzic z wiekszym dystansem
LOL dystans to masz pomiedzy połkulami mozgu odpowiedzilanymi za myslenie

jak ktos nie wie to przypominam ze TUV to instytucja panstwowa zajmujaca sie badanie i ocena produktów, badaniem usterkowosci

. jak cos nie ma certyfikatu TUV to nie jest dopuszczone do sprzedazy

co do samochodów kazda powazna naprawa samochodu jest zapisywana przez TUV i potem powstaje raport ustrkowosci
[ Dodano: 2005-08-04, 17:20 ]
zapomnialem powiedziec ze bardziej usterkowe od zwyklych benzyniaków sa turbo diesle i to one napakowane sa elektronika ze wzgelu na wyzyłowane moce i normy cxystosci spalin które wymagaja zasosowaniu wielu czujników i sond
w turbo dislach siadaja zawory upustoswe turbiny i sama turbina
na awarie wplywa takze mizerna jakosc polskich paliw ://