• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

Jake auto w okolicach 8-10tys. Przyjazne do CA.

Peugeota tylko w HDI 2.0 i nikt mi nie wmowi ze jest inaczej. Jeden w rodzinie jest juz od 6 lat (dla mamy ;P) Gdzie w zyciu nie bralby tato francuza pod uwage tak ten ma 300tys km juz i smiga dalej od 6lat tylko na miejscu bez zadnej naprawy i kropki rdzy. A stukniety byl juz 6razy. Nawet dziadek ma 406 tylko z przebiegiem 130 tys i tutaj czuc mniejsze zuzycie. Tak czy siak pugi pomimo ze to przeciez nielubiane francuzy to bardzo dobre samochody w tej kasie.
Czesto pomagam znajomemu w sprowadzaniu samochodow wiec i czesto jezdze innym. Pomimo ze wole benzyne to przy tej kasie dla mnie dwie opcje w124 3.0 albo pug 406 2.0 HDI, a jak ktos pisze ze bedzie mial problemy z parkowaniem to mnie to smieszy ;) Nie zmiescisz sie to staniesz w innym miejscu ;)
 
Ostatnia edycja:
Podam przykład Passata B6, 2011 rok:

- korozja drzwi
- pompa wodna wymiana 80 tyś
- Rozrząd 105 tyś.
-Turbina 150 tyś,

silnik 1,8 TSI... :(

Dlaczego takie auta rdzewieja ? Jais czas temu przywiałem auto z zagranicy doszczętnie spalone ( nowe ) tylko ze względu na tabliczkę . Chłopaki zacierali ręce na myśl ile na tym aucie zarobią . Dalej możecie sie domyślić. Takie auta są nadal u nas do kupienia :biggrin:
 
W w124 trzeba zrobić miejsce na głośniki ale potrafi zagrać :flapper:

Łatwo i przyjaźnie zrobić 3way.
 
.................
Może mam trochę stracha przed dużymi autami, nigdy takimi nie jeździłem gdzieś dalej, a co dopiero po miastach. O ile w trasie spoko, to z parkowaniem i poruszaniem się po mieście pewnie będę miał problem.
..................
Nie patrz na wielkość auta- tylko na jego promień skrętu w takim razie.
Mam "małego" Peugeota 307 i wielką w porównaniu do niego Lancię Phedra- i promień skrętu w niej jest dużo dużo mniejszy jak w krótszym 307.
I jeszcze z góry wszystko widzę :)

...............
Tak czy siak pugi pomimo ze to przeciez nielubiane francuzy to bardzo dobre samochody w tej kasie.
............................

Mam 307 rocznik 2004- od nowego u mnie.
Poza tylnymi amortyzatorami nie robiłem nic.
Powinienem serwisować- wiem: ale nawet klima nie dotykana i pomimo 10 lat chodzi i nawet nie śmierdzi :)
Olej, filtry i wio do przodu.
 
Ostatnia edycja:
Dość często jeżdżę vivarem (bus najdłuższa wersja ) i nawet w miescie nie sprawia problemów parkowanie, czasami pod jakims blokiem czy w waskich uliczkach jedynie. Lusterka duże, wysoko siedzisz, osobowki w oczy nie rażą, mi sie podoba :D
 
Hi.
...............................
- akustycznie tak, żeby nie było jakiejś tragedii czy to z basem, czy kickiem...
- względnie ciche w środku, mam tu na myśli przy prędkościach przelotowych ~120km/h
..................
Mam dopiero 4-5tys + moje auto, więc spokojnie :flapper:
Na razie tylko pytam :D
.......................
No to jeśli masz czas to wejdź na forum takiego autka:
http://tinyurl.com/pcheddu (chodzi o model- a nie ten konkretnie)

Poczytaj i może ci podpasuje.
Będzie i cicho przy 150km/h i może w głośnikach nie trzeba będzie grzebać bo ma BOSE na pokładzie :)

Korzystaj z tego że ludzie mają uprzedzenia i boją się nie-niemieckich aut, ja Phedrę pięciolatkę kupiłem za 1/4 ceny nowej.
Fajnie że u nas opinie o autach są takie jakie są :)
 
Pierwsza część zdania o bose była bardziej interesująca :P
Czyli, że będzie cicho.

Byłbym nawet zainteresowany AR 156FL, ale jednak drogie zawieszenie... no i w sumie jak alfa to w jtd, a diesel'a nie chcę. Dlatego została wykluczona :P
 
Mam 307 rocznik 2004- od nowego u mnie.
Poza tylnymi amortyzatorami nie robiłem nic.
Powinienem serwisować- wiem: ale nawet klima nie dotykana i pomimo 10 lat chodzi i nawet nie śmierdzi :)
Olej, filtry i wio do przodu.

Taa, a później głupek który kupi taki świetny samochód pluje sobie w twarz, że musi po zakupie pół samochodu naprawić, ale co z tego, jeździć jeździ.
 
Chłopakiii... a miał ktoś może styczność z audio w cougarze? Ciekawi mnie jak na granie wpływają tak wysoko umieszczone głośniki w drzwiach.

Jeszcze nie wiem jak koszty utrzymania tego auta, ale... to w sumie mondeo mk2 więc nie powinno być drogo (muszę znaleźć czym się różnią poza blachą).

Może z racji mojego młodego wieku, mógłbym pomyśleć o czymś bardziej szalonym i mniej praktycznym :cool:
i tak głównie jeżdżę sam, "mondełem" mk2 jeździłem, znam, brat ma (chociaż teraz głównie mk2 jeździ)
 
Ostatnia edycja:
Dzięki za odpowiedź. Myślałem, że to nie jest minus, wręcz myślałem, że plus, że podniesie scenę, że jeśli wyżej będę ciął WF to dostanę ciekawszą średnicę przez ich umieszczenie.
Sugerowałem się tym, że ktoś na SCA pisał o focusie mk1, że fajne autko pod CA. A tam (jak w wielu fordach w sumie) jest taka sama sytuacja, woofery dość wysoko idą.

Dan, nic nie stoi na przeszkodzie, żebym za auto dał 6tys i część kwoty co zostanie przeznaczył zaraz na wygłuszenie :P
Fakt, kosztuje często +50% niż mondeo mk2, a to prawie to samo. Ale nadrabia wyglądem i tym, że są dość rzadkie. A V6 mruczy szalenie.
 
Powrót
Góra