Podążaj za instrukcjami wyświetlonymi na poniższym wideo, aby zainstalować aplikację internetową na Twoim urządzeniu.
Uwaga: Ta opcja może nie być dostępna w niektórych przeglądarkach internetowych.
Takie rozwiązanie mogłoby być lepsze. Podobnie, jak lepszym rozwiązaniem byłoby zasilanie całości zestawu z sześciu końcówek mocy przez aktywną zwrotnicę, jeszcze lepszym podłączenie przed tą zwrotnicą cyfrowych układów korekcji akustyki pomieszczenia, i tak dalej, i tak dalej...
A bardziej serio, mam wrażenie że uproszczenie przyjęte przez autorów projektu zbytnio nie przeszkadza. W zakresie do stu kilkudziesięciu Hz nie występują chyba dramatycznie wielkie różnice między kanałem lewym a prawym?
Projektowanie to nie moja broszka, zestawik zbudowałem wg gotowego projektu. Kwestiami "zapasu" zbytnio nie zawracałbym sobie głowy. Te głośniczki przeznaczone są do grania przy umiarkowanych poziomach głośności. Z założenia nie służą do łojenia na granicy ich możliwości, nie sądzę by komuś przyszło do głowy nagłaśnianie nimi imprezy.chodzi tu bardziej o SPL suba, który jest niższy od monitorków. Warto to wziąć pod uwagę przy projektowaniu, bo gdy sub będzie miał dość to monitorkom jeszcze trochę zapasu zostanie
PS. Ile siedziałeś nad zdjęciami i ustawianiem robota... ?![]()
Te głośniczki przeznaczone są do grania przy umiarkowanych poziomach głośności. Z założenia nie służą do łojenia na granicy ich możliwości, nie sądzę by komuś przyszło do głowy nagłaśnianie nimi imprezy.
jeden z głośników odtwarza kanał lewy, drugi prawy, tymczasem pracują w innych warunkach. Jeden patrzy na świat, drugi gra do komory BR. Podłączone są w przeciwfazie, filtrowane są identycznie, drugim rzędem.
Komora zamknięta ma coś pod 2 litry, komora BR niecałe 4. Wartości "na pusto", tzn. bez głośników, elementów zwrotnic itp. BR 35 mm, długość bodajże 125. Za nic jednak głowy nie dam, dokładne dane w broszurze Monacora wymienionej w pierwszym wpisie wątku.objętości komór i wymiary br tego suba ?
Tak było za czasów płyt winylowych. Obecnie nie ma przeszkód, by bas był dowolnie dzielony między kanały. Z drugiej strony, nie ma także zbytnio powodów, by to robić.w normalnym sygnale muzycznym bas powinien isc jednakowy na oba kanaly
w normalnym sygnale muzycznym bas powinien isc jednakowy na oba kanaly - stad takie rozwiazanie
Poprzednie kolumny skończyłem jakieś dwa lata wcześniej, więc narzędzia dopraszały się już czegoś nowego. A projekt niezobowiązujący, bo tani i prosty do wykonania.Niezobowiązujący projekt, więc co skłoniło Cię do jego realizacji?