• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

Rowery i akcesoria

Zależy jak się tobie lepiej jeździ, jak się mieścisz w normie producenta to ok, gorzej jak byś miał za niskie i dobijal felge na krawężnikach
 
A jak się jeździ? I co to za opony?
http://www.decathlon.pl/opona-trekking-5-700x42-id_4753269.html
jest zauwazalnie ciszej - wiecej roznic na plus nie zauwazylem
dzisiaj zrobie 34km trase wiec sie sprawdzi je w boju


Mam schwalbe na Evado 4.0 ale do mojej wagi dałem 3 atmosfery... czy to nie za dużo ??
pilnuj zeby cisnienie nie spadalo ponizej zalecanego minimum!
u mnie juz scianki boczne popekaly od jezdzenia na niskim cisnieniu :(

na niskim cisnieniu mamy lepszy komfort, ale nieco gorsze osiagi
na wyzszym cisnieniu mamy mniejsze opory, ale i trakcja gorsza
 
wiesz co, wydaje mi sie ze to wina tego ze to tanie opony
1 - zysk na oporach toczenia (czyli na predkosci) jest niewielki - jakies +2-3km/h
2 - stracilem na komforcie. na obecnych 4,5 bar trzesie strasznie!
3 - na rondzie mnie znosi! dziwnie sie zachowuje ta opona przy mocnym pochyleniu :???:
4 - wczoraj wjechalismy w las i ciagle z nia problemy :p

tak wiec wole sie nieco bardziej zmeczyc na szosie niz ryzykowac utrate zebow na lekkim piasku na gruntowej drodze
 
wiesz co, wydaje mi sie ze to wina tego ze to tanie opony
1 - zysk na oporach toczenia (czyli na predkosci) jest niewielki - jakies +2-3km/h
2 - stracilem na komforcie. na obecnych 4,5 bar trzesie strasznie!
3 - na rondzie mnie znosi! dziwnie sie zachowuje ta opona przy mocnym pochyleniu :???:
4 - wczoraj wjechalismy w las i ciagle z nia problemy :p

tak wiec wole sie nieco bardziej zmeczyc na szosie niz ryzykowac utrate zebow na lekkim piasku na gruntowej drodze

Reklama dźwignią handlu mówią... :P
 
wiesz co, wydaje mi sie ze to wina tego ze to tanie opony
1 - zysk na oporach toczenia (czyli na predkosci) jest niewielki - jakies +2-3km/h
2 - stracilem na komforcie. na obecnych 4,5 bar trzesie strasznie!
3 - na rondzie mnie znosi! dziwnie sie zachowuje ta opona przy mocnym pochyleniu :???:
4 - wczoraj wjechalismy w las i ciagle z nia problemy :p

tak wiec wole sie nieco bardziej zmeczyc na szosie niz ryzykowac utrate zebow na lekkim piasku na gruntowej drodze

Hej
1 - to i tak całkiem sporo, producenci opon biją się o zysk 1-2 km więcej w tym samym czasie na dystansie 150km :)
2- nie ma się co dziwić ze będziesz odczuwał ale dobre siodełko i spodenki dadzą radę ;)
3 - to już wina mieszanki z jakiej zrobiona jest (niestety tania) opona
4- do lasu nie polecam wąskich oponek :) pierwszy piach i gleba gotowa (wiem bo sam tak miałem niedawno)

Każdy z nas ma swoje preferencje dlatego jest taka masa różnych geometrii ram, opon itd.... w każdej rozpiętości kwotowej
i to mnie cieszy :)

Wpisując się pod postem nie omieszkam się pochwalić
Właśnie zamówiłem pierwszy "poważny" rower szosowy
zamieszczę real foto TU na tą chwile tylko link do stronki

https://www.canyon.com/pl/roadbikes/bike.html?b=3589

Życzę wszystkim sporej frajdy z jazdy i jak naj mniej narzekania na co dzień ;)
 
Ale by mnie kręgosłup nawalał i ręce bolały :p
Na moim mnie tylko tyłek boli ;)

Ajjj bo nie jeździłeś na dopasowanej szosówce w geometrii rowera do połykania kilometrów ;)
a jak się rowerem zapierrr..... to siodełko służy tylko do podtrzymywania tyłka bo nie ma czasu siedzieć ;)
w ostatecznoisci można zawsze użyć "Twojej " masci na ból "duszy"

Pozdrawiam ;)
 
Oj Marian nie zgodzę się. Robię trasy po 40 do 60 km i jedyne co boli to nogi jak się porządnie przyciśnie :)
 
Ja porównuję do mojego roweru ;)

no to nie ma porównania :)

ale naprawdę spróbuj kiedyś szosówki, dopiero liznołem temat i już się zakochałem ;)

tu filmik dla niedowiarków co można robić (jak ktoś chce) na szosie ;)


miłego oglądania

pozdrawiam (wszystkich) 2-kołowców
 
Powrót
Góra