• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

Rowery i akcesoria

mam kupiona koszulke i podkoszulke z lidla
spodenek nie bylo... ale zastanawiam sie czy warto takie cos kupic bo mi sie kojazy z tym :D

bic2.jpg
 
Paweł, dużo jeździsz? i w jakim terenie?
Też byłem sceptycznie nastawiony do takich gaci, ale w trudnym terenie jak trzeba wychylić tyłek za siodło, to przy wracaniu mają ogromną przewagę :) Również, jadąc w trasę, gdzie opony są nabite praktycznie na kamień, ta wkładka coś amortyzuje :P co się wiąże z tym, że tyłek tak nie odczuwa przebytych kilometrów (ale to raczej powyżej 50km zaczyna być widoczne ;) )
No i jeżeli Ci się tylko tak kojarzy to raz - kupić czarne a dwa - nosić zwykłą bieliznę pod spodem a trzy... nie oglądać się za babami? :D
 
po 2 tygodniach od zakupu licznika mam zaledwie 217km przejechane
ale to tylko do pracy i do sklepow trasa
jezdze codziennie po miescie
 
cudny90 - co masz dokladnie na mysli? naprawde jestem zielony w temacie i nie wiem co poza calkiem fajnym ostrzetem jest istotne? wiecej szczegolow podaj;)
 
to na 20 km dziennie imho nie ma sensu z takimi gaciami - chyba, że w weekendy jakaś dłuższa trasa - wtedy można ;)
 
Ja mam od jakiś 10 miesięcy krótkie spodnie z wkładką-pampersem. I wkładka jest na tyle duża, że hm. Jakby to napisać. Zasłania przednią część w razie 'WU' :D A przy okazji nie czujesz aż tak każdej nierówności na drodze ;)
 
Ja używałem przez 2 sezony gaci z lidla i było ok. W ostatnim sezonie kupiłem na forum porządne spodenki i jest różnica, tyle że cena 4 krotnie wyższa
 
Kiedyś focus-y to były uznane rowery.

Nadal są, to bdb firma, Rowerki tef firmy mają spore wzięcie w mało popularniej w PL dyscyplinie jaką jest Cykolkross
a nad oporami toczenia da się popracować, można na nowo posmarować i skręcić konusy. Na pewno się poprawi
:)
 
moje koło z krzywą tarczą hamulcową po dzwonie się kręci dłużej :P
edit: koło które "dobrze" się kręci będzie robić wahadełko, aż wentylek spadnie na dół :)
 
Ostatnia edycja:
W tym tygodniu wyciągnąłem swojego "bajka".
Przejechałem 10km i stwierdziłem że jest katastrofa, tracza z tyłu skrzypi że aż wstyd, zawieszenie coś ospałe, łańcuch przeskakuje i z tyłu lekko koło ucieka.
Pojechałem do lepszego sklepu/serwisu to mi na wejściu powiedzieli że Elixirów nie odpowietrzą ale powiedzieli gdzie podjechać...
2 dni bez roweru i:
- odpowietrzone i zalane oba hamulce Avid Elixir R
- scentrowane koło tylne
- regulacja przerzutek
- serwis obu amortyzatorów Fox'a 32 Float RL i DHX 4.0 Air
Kto wie ile kosztuje serwis amortyzatorów Foxa ten się zdziwi że za cały serwis zapłaciłem 340zł.

Jak ktoś ma rozterkę czy Fox'a wysyłac do "cult-bikes" czy nie to polecam serwis http://mountainpark.pl/kontakt.html
 
mam kilka laickich pytań, ale za to jestem coraz bliżej zakupu;))
1) dlaczego polecacie prosta kierownice? (jak wspominałem rower głównie do dojazdów do pracy, w niekoniecznie wygodnym ubraniu) wiec chyba bardziej wyprostowana sylwetka jest lepsza? a taka można uzyskać na kierownicy typu holenderskiego
2) czy do uzyskania wyprostowanej sylwetki wystarczy regulowany mostek co pozwoli podnieść i przybliżyć zwykłą kierownice?
3) ponoć taka wyprostowana sylwetka jest wygodniejsza i mniej męcząca na na dłuższe wypady (spokojne traski bez terenu)?!
4) czy lepiej kupić rower krosowy na lepszym osprzęcie i go lekko zmodyfikować (kierownica lub mostek, jakieś tam miejskie dodatki typu błotniki czy bagażnik i światła) czy treking na gorszym osprzęcie ale już doposażony. (skłaniam się ku 1 opcji w zależności od odpowiedzi z pt 1-3;p)

dzięki i sorki za zaśmiecanie tematu:)
 
Na rowerze z kierownica typu holenderskiego nie pojedziesz dalej niz 2 km - meczaca jazda. Prosta kierownica nie oznacza prostej rury, ale moze byc lekko podgieta do gory. Poza tym sa rozne mostki, ktore w zaleznosci od potrzeb mozna wybrac jak sie komu podoba.
Ja uwazam, ze rower powinien byc mozliwe najlzejszy, bo to wplywa na wygode jazdy, dlatego powinien byc crossowy, na duzych i waskich kolach, z hamulcami V dobrej jakosci ( dobre tarcze sa dobre ale kilkanascie lat temu ludzie tarcz nie mieli i maratony wygrywali na V brejkach), sila hamowania jest wystarczajaca oraz sa prawie bezobslugowe. Blotniki moga byc plastikowe, sa lzejsze i nie dzwonia na kazdej dziurze.
 
Powrót
Góra