• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

Rowery i akcesoria

Kaseta jak kaseta to bez problemu można wymienić.
Ważne by amor nie miał luzu bo główka pewnie pod taper nie podejdzie w przypadku jego wymiany.
Może na początek info gdzie zainteresowany zamierza jeździć.

Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka

Ja chciałem regenerować mój amor ale cena jego naprawy była niewiele niższa od ceny nowego. Mój amor szybko zaczynał łapać luz, ale ja troszkę więcej jeżdżę, tak mi się wydaje.
Od siebie mogę polecić do ubitych traktów i ścieżek leśnych CX- Super sprawa.
 
Dziękuję za opinie, rower zamówiony. Będzie go eksploatował mój syn. Raczej tylko po płaskim, no może czasami gdzieś poza miastem ale na pewno bez jakichś hardcorowych jazd.
 
Widzę że z Lublina jesteś, jeździsz może trasą nad zalew? słyszałem że sporo tam ludzi weekendami się przewija. Jak trasy? Coś tam rozbudowują w ogóle?
 
Mój brat jeździ ścieżkami rowerowymi z Czechowa nad zalew i z powrotem. Wydaje mi się, że zalew jest opasany, coś tak grzebali od strony Dąbrowy i chyba już skończyli. Chwali sobie. Ludzi z tego co wiem sporo a o natężeniu świadczą wypadki. Sporu już rowerzystów wylądowało w szpitalu po kraksach rowerowych. Robi się ciasno, nie brak szaleńców. Trzeba uważać tak na drogach jak i na ścieżkach.
 
Gdzie śmigasz że musi być full?
Ten Giant widać że ma już kilka lat, geo itp
Ja po Jurze i mi hardtail styka tylko z geo odpowiednim.

Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka
 
No właśnie, nie będzie terenu do fulla - a przynajmniej póki co nie planuje nic takiego, ale znajomy mnie ciśnie by go brać ;)

W każdym razie, hardtail w tych pieniądzach?
 
Ostatnia edycja:
Mam niższy model tego roweru, to jest fabryczna konfiguracja. Jeżeli ma się szczęście (lub znajomości) to można kupić w dobrej cenie modele starsze rocznikowo. Gdybym nie kupił ostatnio roweru to brał bym ten. Widać że prawie nie jeżdżony, przynajmniej po zdjęciach. Zobaczcie ile kosztuje sam amortyzator...
 
Fajny ten Trek. Rozwojowa rama tylko ten PressFit hmm.
Ciekawe jak serwis Fox-a w domowym zaciszu.


Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka
 
Z serwisowaniem nie ma problemu dopóki są dostępne zestawy naprawcze. To są już porządne amortyzatory, niewiele robiłem ze swoimi mimo że nie miałem foxa ale podobna półka, sid, recon i reba.
 
Kupiłem GT Avalanche Elite za 2600zł

Pierwszy wyjazd do pracy za mną!

478ebce4497c9f67af249e7dbb468d5a_1538639674.jpg
 
Panowie – prośba o poradę. Poszukuję rozwiązania umożliwiającego komunikację między dwiema osobami jadącymi na rowerach. Telefony/smartfony odpadają. Wstępnie zorientowałem się, że najlepszym rozwiązaniem będzie „walkie talkie”. Czy możecie polecić jakieś sprawdzone modele? Najprościej rzecz ujmując chciałbym, aby urządzenie dawało tę samą funkcjonalność rozmowy, co telefon, tj:
- by było małe i mieściło się do kieszeni, jak typowy telefon, ewentualnie posiadało możliwość montażu na kierownicy/ramie roweru
- posiadało słuchawki ze zintegrowanym mikrofonem, albo możliwość podłączenia takich słuchawek
- dawało możliwość równoczesnego nadawania i odbierania głosu, jak w telefonie, a nie tylko nadawania, bądź tylko odbierania w danym momencie
- nie wymagało do rozmowy stałego przytrzymywania jakiegoś przycisku, tj. aby była możliwość ciągłej rozmowy, aż do momentu rozłączenia przez którąś z osób, jak w telefonie
- posiadało bądź zintegrowany akumulator z dedykowaną ładowarką, bądź zasilane było typowymi „paluszkami”
Z góry dzięki za porady.
 
Powrót
Góra