Nie masz udowadniać, masz wysłać do działu reklamacji z opisemTo jak mam udowodnić że głośnik strzela jeśli nie podeślę filmu (link do filmu)? Jeśli film to mało poważne podejście do tematu to ja nie mam pytań.

Nie masz podstaw do złożenia reklamacji...W tym przypadku jest podobnie jak z kartonikami (może posiadam zdjęcie paragonu)
Moze uda się po dacie i numerze zamówienia historia w systemie na pewno jest.
Składasz reklamację na cześć nie na obudowę, pracuje w firmie co też reklamację są rozpatrywane i nie nagrywa nikt filmików do pokazu typu Panie pompa wody przecieka zobacz Pan filmik.Tu jestem ciekawy jak bez zbadania mojej kolumny chcą stwierdzić czy wina leży po stronie głośnika czy też mojej (w zasadzie to kolegi Pawła) aplikacji ? Chyba że wezmą pod uwagę tylko sprawowanie się głośnika, to rozumiem.
Ostatnią edycję dokonał moderator: