• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

Tonsil wraca do gry :)

Co z tego że 5 lat gwarancji skoro wszystko można klientowi wmówić . Nawet źle wklejoną cewkę udowadniać uszkodzeniem mechanicznym przez klienta.
Miałem takie przeboje z głośnikami zakupionymi u znanego dostawcy komponentów na estradę . Polegli w sądzie bo udowadniali przeciążenie a głośniki nigdy nie były podłączane .
Tylko ilu klientów będzie potrafiło dochodzić swoich praw.Mniejsza z tym

Wracając do sedna tematu . Robi się opera mydlana , firma chce dorabiać aureolkę cudowności do zwyczajnych produktów. Mnie to nie rusza Niech tam sobie dłubią
 
Zrobiła si widzę totalnie jednostronna nagonka
Moje krytyczne posty wynikają z niemrawych postępów Tonsila, z nie najlepszej obsługi klienta i z mało przejrzystej oferty. Nie wiadomo co w danej chwili jest dostępne a czego nie ma. Trzeba samemu dzwonić wręcz dobijać się.

Jako człowiek który ma sentyment do Tonsila naprawdę chciałbym widzieć poważniejsze zmiany na lepsze...

no żeby nawet prnscr telefonu wklejać to już by mi się nie chciało..
To na wypadek gdyby ktoś wątpił że dzwoniłem do dyrektora produkcji.
A co w tym jest złego?
Nic.
Temat dotyczy Tonsila więc wrzuciłem link do w miarę świeżej informacji o 5 letniej gwarancji.
 
Bede zamawial ponowie gdn 17/100 ale chce poczekać na dostępność jeszcze jednego produktu do kompletu. Przyszłym tygodniu podpytam Pana Marka.
 
A co w tym jest złego?

Nic.
Temat dotyczy Tonsila więc wrzuciłem link do w miarę świeżej informacji o 5 letniej gwarancji.

odebrałem to trochę inaczej stąd spytałem bo może źle zrozumiałem.

Tak nieco humorystycznie prezentują się tonsilowskie certyfikaty.

- - - - - aktualizacja - - - - -

Moje krytyczne posty wynikają z niemrawych postępów Tonsila, z nie najlepszej obsługi klienta i z mało przejrzystej oferty. Nie wiadomo co w danej chwili jest dostępne a czego nie ma. Trzeba samemu dzwonić wręcz dobijać się.
A mógłbyś zrobić taką "analizę" sekundową odbieralności telefonów i sprawdzania oferty u innej polskiej firmy, np. produkujące głośniki. Ciekawe jak wyszłoby porównanie?
 
Ostatnia edycja:
Marios- temat nie dotyczy "innej firmy produkującej głośniki " bo takich firm mamy w kraju kilkanaście
Jednak żadna z nich nie jest tak powszechnie promowana że aż strach otwierać rano lodówkę czy aby nie wyskoczy firma na T ...
Pisząc o firmach produkujących głośniki mam na myśli producentów przetworników a nie zestawów głośnikowych dla jasności dodam .
Prawdziwi zawodowcy nie dbają o poklask bo i bez tego mają zbyt
 
Ostatnia edycja:
Prawdziwi zawodowcy nie dbają o poklask bo i bez tego mają zbyt
możesz podać przykłady?
temat nie dotyczy "innej firmy produkującej głośniki " bo takich firm mamy w kraju kilkanaście
możesz podać przykłady?
Jednak żadna z nich nie jest tak powszechnie promowana że aż strach otwierać rano lodówkę czy aby nie wyskoczy firma na T ...
Na razie chyba zbytnio się nie promują, kilka reklam w gazecie o niczym nie świadczy.
 
Marios zwróciłeś uwagę na nazwy certyfikatów?
Konsumencki lider jakości (fakt że dla głośników profesjonalnych cokolwiek to znaczy w tym przypadku), certyfikat rzetelności (brak zobowiązań finansowych).

Chciałbym dożyć czasów że o Tonsilu mówią że jest to firma rzetelna i przyjazna klientowi.


A mógłbyś zrobić taką "analizę" sekundową odbieralności telefonów i sprawdzania oferty u innej polskiej firmy, np. produkujące głośniki. Ciekawe jak wyszłoby porównanie?

Dzwoniłem dopóki poczta głosowa się nie włączyła. Nigdy nie wydzwaniałem do innej polskiej firmy (pomijając lokalne) np. produkującej kołki rozporowe czy głośniki - jeden grzyb...
Z prozaicznego powodu, sklep internetowy działał bez zarzutu. Deklarowana dostępność towaru pokrywała się z rzeczywistością.

Panowie marian, Marios co proponujecie? Przy następnej próbie połączenia mam użyć dyktafonu a później nagranie udostępnić w sieci? Nie ma problemu, nie wiem co na to druga strona jak w końcu uda się z nią połączyć. Nie wiem czy będzie chciała rozmawiać.
 
Nie na temat...
Respawn, mi chodziło tylko oto, że takie "zdjęcie" to ja mogę w paincie wykonać.
A mogę w paincie sporo, co niektórzy wiedzą :thumbsup:
To miał być żart.

Co do Tonsila to nie jestem w temacie, bo mnie ta firma nigdy nie interesowała.
 
Przy następnej próbie połączenia mam użyć dyktafonu a później nagranie udostępnić w sieci? Nie ma problemu, nie wiem co na to druga strona jak w końcu uda się z nią połączyć. Nie wiem czy będzie chciała rozmawiać.
Taka restauracja była w Wawie słynna z tego typu działań :D

Panowie marian, Marios co proponujecie?
Co ja proponuję?

Widzę że, jesteś bardzo niezadowolony z obsługi firmy Tonsil. Mam prawo to przypuszczać po twoich wypowiedziach w których mierzysz czas reakcji odbioru telefonu i kompetencję personelu. Ja na twoim miejscu zrezygnowałbym i kupił głośniki w innym miejscu. Dziwi mnie czas jaki poświęcasz na sprawdzanie sposobu działalności tej firmy, mi by się po prostu nie chciała.
Temat zaczął się od niewłaściwych głośników które dostał Pogromca. Chłop ma na ty cierpliwości że, ma zamiar zamówić nowe inne. Rozmawiał z kimś z produkcji i nie widzę jakiegoś wielkiego niezadowolenia lub krytycyzmu z jego strony a znam go już trochę... Jeśli byłby bardzo niezadowolony nie zamawiałby więcej tam głośników.

- - - - - aktualizacja - - - - -

Jeśli zamówiłeś coś i nie było jak trzeba opisz to w poście "opinie o sklepach" aby ostrzec innych.
 
Ostatnia edycja:
Nie na temat...
Respawn, mi chodziło tylko oto, że takie "zdjęcie" to ja mogę w paincie wykonać.
A mogę w paincie sporo, co niektórzy wiedzą :thumbsup:
To miał być żart.

Co do Tonsila to nie jestem w temacie, bo mnie ta firma nigdy nie interesowała.

Jedyna moja edycja to białe pola dla numerów nieistotnych dla tematu Tonsila. Chcesz prywatnie dostać oryginalny Print Screen zgrany z telefonu (Windows Phone)? Jakie zdjęcie proponujesz wykonać?

Ja na twoim miejscu zrezygnowałbym i kupił głośniki w innym miejscu.
Problem polega na tym że jedynie gdzie można dostać (przynajmniej teoretycznie) dane modele głośników Tonsila to skleptonsil.

Głośniki pół biedy a elementy do regeneracji starych głośników Tonsila? Też nie ma za dużego wyboru.

Gdybym nie był miłośnikiem marki Tonsil już dawno dałbym sobie spokój z firmą Pana Wieszczecińskiego.
mi by się po prostu nie chciała.
Dziwi mnie to że chce ci się zabierać głos w tym temacie. Nic nie zrobiłeś (przecież ci się nie chce) a bawisz się w krytyka.
 
Nic nie zrobiłeś (przecież ci się nie chce) a bawisz się w krytyka.
No chyba raczej odwrotnie, staram się bronić bardziej obiektywnej oceny. W wielu firmach są podobne problemy "sorry taki mamy klimat :)" więc uważam że, nie można przedstawiać przypadku Tonsila aż tak negatywnie. Zabrałem głos bo po prostu się z tym nie zgadzam.
 
Im wiecej osób będzie kontaktować sie z tonsilem i wytykać im bledy, tym lepiej dla nas i firmy. Jezeli komuś los Tonsilu nie jest obojętny, to warto cos zrobić we własnym zakresie.
 
Właściwie co miałem do powiedzenia to powiedziałem. Jeżeli kogoś uraziłem to przepraszam.

Jeśli chodzi o GDN 17/100 czekam na Pogromcę Mitów. Co do GDN-a 17/50/6F jak się czegoś dowiem to napiszę na forum.

Spokojnej Nocy.
 
ale wojna się tu zrobiła, ja jeszcze pewnie nie raz coś kupię w Tonsilu albo może zapłacę więcej i pojadę do sklepu "Elton" przynajmniej będę widział co biorę
i tak jak PG pisze, to że my narzekamy nie ma się co oburzać bo może w końcu ktoś to weźmie do siebie i postara się poprawić jakość obsługi

no sry ale robię zakupy przez internet od 10 lat i pierwszy raz miałem takie problemy jak zamówienie w Tonsilu, nie dość że 40min wisiałem na telefonie to później nie chcieli odebrać bo widzieli kto dzwoni. A sprawa wyszła następująco, zamówienie złożone w czwartek rano, telefon w piątek, odpowiedź że przepraszają ale jeszcze nie wysłane, obiecanie że do piątku włącznie otrzymam paczkę bo wyślą ją w środę, telefony przez cały czwartek, nikt nie odebrał, telefon w piątek = paczka nie wysłana.. ręce mi opadły
 
Nie na temat...
Jedyna moja edycja to białe pola dla numerów nieistotnych dla tematu Tonsila. Chcesz prywatnie dostać oryginalny Print Screen zgrany z telefonu (Windows Phone)? Jakie zdjęcie proponujesz wykonać?

Raz jeszcze przeczytaj mój post zacytowany przez Ciebie... a potem jeszcze raz jeśli nie zrozumiesz.
I tak do skutku :)
 
Marios chcesz przykładu ? Choćby PMP ..niby wszyscy się na wszystkim znają a nie wiedzą co na ich własnym podwórku się dzieje
 
Powrót
Góra