Ultima to auto znakomite lecz ultrasportowe i kompletnie nie nadaje sie do codziennej jazdy ( nawiasem mowiac posiada silnik Chevroleta ). Natomiast Viper ACR rozni sie od zwyklego modelu wylacznie zmianami w zawieszeniu, ospojlerowaniu i innych gumach. Reszta to modyfikacje marginalne. Caly pic polega na tym, ze Viper jest autem solidnym i niezawodnym, posiada calkiem spory bagaznik, klimatyzacje, wygodne fotele i tak dalej. To jest auto drogowe, a nie wyczynowe. Mimo duzej masy, stosunkowo nieduzej mocy silnika, oraz napedowi na tyl z manualna skrzynia biegow jest samochodem zdecydowanie szybszym na torze niz np Nissan GTR. To dowodzi, ze do wybitnych wynikow na torze, nie potrzeba skomplikowanych i kosztownych rozwiazan. Nawet mocniejsze od Vipera ( i lzejsze ) Porsche GT2 RS jest wolniejsze ( ten model nie ma nawet radia i klimatyzacji ). Wnioski chyba bardzo latwo mozna sobie wyciagnac.