• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

wątek motoryzacyjny

  • Autor wątku Autor wątku mIKI
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
Jak to przyspieszenie nie jest najwazniejsze? :) oczywiscie ze jest! nie ma nic piekniejszego jak przyspieszenie wciska w fotel i trzeba mocno trzymac kierownice "zeby nie wypasc z samochodu". To jest dla mnie wlasnie mega frajda, usmiech sam sie mimowolnie pojawia na ustach. Oczywiscie jadac stara syrenka tez bede mial usieszona miche, ale to juz zupelnie cos innego. Ludzi zawsze krecila predkosc i przyspieszenie, nie zmienisz tego :)

Może dlatego że takie auta nie maja prawa bytu w polsce ceny czesci paliwa i servisy to zbrodnia.
Auta jedynie dla pasjonatów i to bardzo bogatych.

To zalezy o jakich autach tutaj mowimy. Kazdy klasyk z lat 60/70 jest kosztowny i drogi w utrzymaniu. Natomiast typowe auta amerykanskie i koszt ich utrzymania wcale nie rozni sie diametralnie od innych marek. To sa wlasnie te powtarzane mity, zaslyszane gdzies od kogos, 20 lat temu. Zainteresuj sie tym tematem, poszukaj po sieci, a przekonasz sie, ze wcale nie jest tak zle. Jasne, ze jesli auto ma duzy silnik to i spalanie jest duze, ale czy BMW lub AUDI z silnikiem 4-5 litrow spala malo benzyny? To jest dokladnie to samo, ceny czesci to wysokich modeli aut europejskich i japonskich sa ogromne, mimo ze zakup takiego samochodu nie jest zbyt kosztowny. Np takie AUDI A8 wcale nie jest droim samochodem, ale gdy obliczysz koszt utrzymania takiej fury, oryginalnych czesci, ubezpieczenia to nagle okazuje sie ze amerykanski Cadillac Seville STS oferujacy podobna jakosc podrozowania wcale nie jest drogi w utrzymaniu i zakupie. Przyklad? http://otomoto.pl/cadillac-seville-sts-4-6-benzyna-305km-C19561818.html Notabene silnik Northstar z 4 zaworowa glowica, nowoczesna jednostka GM.
Mozna rowniez wspomniec o Chrysler 300M, popularne limo w europie, dobrze znosi gas. Duza, wypasiona gablota z niesztampowym wygladem.
 
Seville STS Znam ten samochód z tego co pamietam odłaczał 4 cylindry jeśli nie były potrzebne ale spalanie to i tak minimum 15L wiec to nie auto na dzisiejsze koszty paliwa.
 
2010_Lotus-Eagle.jpg
to ten?
 
Sorry chłopaki ale miało być inne autko a nie jakis prototypowy lotus:D.
Nie wiem dlaczego jak wgrałem było ok a potem znikło...Niestety nie mogłem już edytować postu.
A tutaj własciwe auto i krótki opis;)
Masa własna 750kilo masa pojazdu gotowego do startu 1060,przy 5tyś rpm osiagał zawrotne 520koni z silnika V16 "Lata 30" a wiele zródeł podaje ze predkosc maxymalna wynosiła 380khm.
16.jpg

A ta marke zna każdy nawet ktoś kto nie szczególnie interesuje sie motoryzacja;)
 
Bo ta www pewnie nie pozwala na hotlinkowanie..

Ściągnij foto na dysk, wrzuć na np postimage.org i dopiero wrzuć na forum
 
Zabawka dla dzieci, wykonana z tworzyw kompozytowych o "zmniejszonej podatności na uszkodzenia" - dobre sobie, proponuję przeprowadzić crash testy w Euro NCAP.
Wynik pewnie oscylowałby w okolicach 1/72 gwiazdki, a auto było by i tak chwalone za to, że poduszki zdążyły na czas wyskoczyć..
Ogólnie to porażka, tradycyjne auta są o wiele razy bardziej wytrzymałe od tego plastikowego badziewia, więc w takiej formie powinny być cały czas produkowane.
 
Powrót
Góra