• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

wątek motoryzacyjny

  • Autor wątku Autor wątku mIKI
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
Do LPG mam tylko jeden zarzut - dobra instalacja kosztuje nie małe pieniądze.
Czy ja wiem, mi sie wydaje że w przypadku LPG gorszy problem jest ze znalezieniem odpowiedniego warsztatu. Zazwyczaj jak oddajesz samochód do warsztatu instalacje zakładają Ci w jeden dzień, do tego nei zdejmują kolektora do wiercenia (pół biedy jak masz z tworzywa sztucznego), robią tak jak im wygodniej, a nie tak jak powinno sie robić, i oczywiście nie robią strojenia instalacji w ruchu. Na szczęście na LPG forum można znaleźć niemal w każdym województwie człowieka który zakłada instalacje zgodnie ze sztuką. A czy instalacja LPG jest droga? hmm do 4 cylindrowca można spokojnie zamknąć się w 3kzł bazując na podzespołach LPGtechu lub AC (STAG) + dobre wtryski HANA. Tak instalacja zwróci sie po ok 15tys km.
 
Czy ja wiem, mi sie wydaje że w przypadku LPG gorszy problem jest ze znalezieniem odpowiedniego warsztatu. Zazwyczaj jak oddajesz samochód do warsztatu instalacje zakładają Ci w jeden dzień, do tego nei zdejmują kolektora do wiercenia
Ostatnio u znajomego machanika widziałem na stole glowice z Zafiry z LPG. Zniszczone kilka zaworow, gniazd zaworowych i cos tam jeszcze. Wszystko przez monterów LPG, którzy nie zdemontowali kolektora ssącego do wiercenia pod wtryskiwacze gazu.
 
Mam kolegę, który montuje gaz.
Jest z Łodzi.
Mogę go śmiało polecić.
Ludzie do niego nawet z Poznania przyjeżdżają.
 
Daj namiar. Ja mam swojego gazownika i gość jest niezły, ale co dwa adresy to nie jeden :)
 
Jak ktoś nie zna, to polecam:
http://www.zlomnik.pl/index.php/2013/02/19/zlomnikowy-poradnik-kupujacego-nowy-samochod-cz-1/
http://www.zlomnik.pl/index.php/2013/02/20/zlomnikowy-poradnik-kupujacego-nowy-samochod-cz-2/

Cytat:

Volkswagen
Tylko Up! jest modelem godnym zainteresowania, reszta to festiwal kwasu pod nazwą TSI i TDI z common railem. Tyle że do tego Up!-a stosuje się to samo, co napisałem na temat Citigo. A co do silników TSI, to kolega pracujący w salonie VW jako mechanik z ASO, wymieniał ostatnio silnik 1.4 TSI w Scirocco, który padł dwa miesiące po gwarancji z przebiegiem 50 tys. km. Pierścienie uszczelniające zamiast uszczelniać tłok w cylindrze, skleiły się z tłokiem, wskutek czego nie występowała kompresja na dwóch cylindrach i silnik nie chciał zapalać. Nie jest to przypadek odosobniony, to taka drobna wskazówka dla kogoś, kto rozważa TSI jako mniej problematyczne od diesla. Pozostaje pytanie, jak bardzo omamieni są klienci, tłumnie wybierając Volkswageny jako najlepsze auta na świecie.


hehehe :)
 
wczoraj uka zapewnil mi ciekawa przejazdzke po miescie gownianym clio mk1 1,2 litra. balem sie z nim tym czyms jechac... a do swiezo zakupionego passata 1,9tdi z moca ok 200km NIGDY z nim nie wsiade!
 
nie - clio firmowe. passat po uzbrojeniu wnetrza tez bedzie firmowy :/

klienta jaguara XJ X300 sam osobiscie dostarczylem ze stylem adekwatnym do pojazdu ;)

XJSport01.jpg

dokladnie taki, ale wydluzony o 20cm i wiecej chromow
poprawa fabryki (zasilanie tylko z radia!) + doprowadzeniu kilku drobiazgow do stanu fabrycznego ;)
 
tak, zmieniarka jest. przeciez jakby nie mial to bysmy tego kaseciaka wywalili :p

pojawil sie problem z subem - nie ma go gdzie wpakowac :/
 
Jak we wcześniejszym poście pisałem- mam chęć na Lancię Phedrę.
Problem w tym że jest ich bardzo mało na polskim rynku i wielkiego wyboru nie ma.

W związku z tym miałbym prośbę: gdyby ktoś przypadkiem trafił na ładny egzemplarz- proszę o info.

Zaznaczę że obecne portale sprzedażne przeleciałem- chodzi mi bardziej o sytuację że ktoś ze znajomych itp/itd ma na zbyciu.
Cena do 45 tysięcy.
Ewentualnie może być Peugeot 807 lub Citroen C8 pod warunkiem wyposażenia jak Phedra ma w standardzie- czyli skóry, navi i inne bajery.

Z góry dzięki :)
 
nie da sie - zbiornik paliwa!

sub idzie w podlokietnik
problem w tym ze to malutka skrzyneczka wiec na probe idzie JL 6w3 ;)
 
problem w tym ze to malutka skrzyneczka wiec na probe idzie JL 6w3

Wiem wiem, koszta i zarobek, ale czy nie lepiej było wsadzić większe np. 8 cali w drzwi i bez suba się obejść? Nie wróże sukcesów dla JLa, ale pewnie pozytywnie zaskoczy, choć 17sw jedna sztuka nie bardzo starczała do sedana. Dwie już spoko.
 
Powrót
Góra