• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

wątek motoryzacyjny

  • Autor wątku Autor wątku mIKI
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
Ja bym nie nastawiał się na komis, chociaż pooglądać mozna, ale w komisie osobiście auta bym nie kupił.
a wy nie chodzicie po sklepach zeby sprawdzic jakis przedmiot i kupujecie w sieci?
ja bym tak zrobil z przymiarkami do aut.
idziesz do komisu, w jednym miejscu porownujesz sobie auta. pozniej wybrane kilka modeli szukasz po calym kraju
 
Szukam u prywatnych.
Moze byc kombiiiii...

Teraz mam punto z lpg i byloby ok gdyby nie biodegradacja ;p
Hehe, dzieki za wskazowki - o cytrynce c5 czytalem, widzialem pomoc udane samochody.
 
koledzy - chce kupic samochod, pieniadz do max 30 000zl
macie jakis pomysl?

Szukam juz 3 miesiac i masakra, albo k%$^45 po zalaniu, albo przebieg -150 000, albo po 3 wypadkach.
Nie wiem, mysle o astrze III 1.7 CDTI - co myslicie?

http://otomoto.pl/opel-astra-astra-gtc-1-6-niemcy-C29593385.html

1km ode mnie, byłem oglądnąć dla Ciebie i mogę polecić - zdjęcia słabe, na żywo wygląda jak nówka. Przywieziona przed powodzią, on mieszka u samej góry więc auto pewne.
 
A ja powiem tak: obecnie wszystkie nowe auta zaczną gnić po kilku latach, nawet mercedesy. Po drugie nowe auta mają typowy down-sizing - w prezencie dostajesz silniczek 1,6 który ma 116km i wtrysk bezpośredni, który w razie awarii nie jest tani. To chyba dotyczy jakości paliw na polskich stacjach.

Jeśli szukasz diesla to to samo. Teraz pakują common raile, turbiny, dpf'y i tym podobne, a następnie w razie awarii takiego napędu pojawia się kłopot, bo naprawa/remont jest nieopłacalny.

Forum jak zwykle dzieli się na różne marki. Każdy chwali to co ma lub o czymś słyszał. A ja powiem że jak chcesz mieć auto tanie w użytkowaniu to kup starszy samochód. Jak interesuje się nowszy samochód to licz się z kosztami.
 
bylo o tym juz wiele razy. jedni sa przeciw, inni sa za
ja wiem ze jak bedzie mnie stac na samochod to kupie S124 bogato wyposazony i bede mial samochod na dekady ;)
 
do tego powinni dodawać przyczepkę na kanistry.... 5.7 amerykańskich litrów, w baku będzie wir jak w wannie

Wydaje Ci sie, wcale nie pali wiecej niz merce, nawet w124 w 3 litrach. Poza tym mozna zalozyc gazik i ladnie sobie radza. Slinik w tym Chevim to LS1, ktory nie ma wiele wspolnego ze starymi paliwozercami, legendarna jednostka znana chocby z Corvette c5, gdzie ma standardowo niemal 350 koni. http://en.wikipedia.org/wiki/GM_LS_engine
 
Witam jeszcze raz pozwolę sobie odświeżyć wątek diagnostyki samochodów osobowych ;)
Chciałbym abyście doradzili mi jaki tester diagnostyczny mogę sobie śmiało zakupić z tych 2 lub jeżeli macie jakieś pomysły śmiało podsuwajcie. Do przeznaczenia mam 1000 zł ;) Dodam, że stawiam dopiero kroki w diagnostyce i elektronice samochodowej.

Oto moje 2 typy :

http://allegro.pl/najlepszy-v-scan-multi-gold-pl-vscan-darm-akt-i3314066210.html - znalazłem wiele dobrych jak i średnich opinii mówiących o tym, że tym testerem bez problemu można usunąć błedy, wgrywać adaptacje, ale poza tym do niczego nie jest zdolny


http://allegro.pl/autocom-cdp-3w1-2013-1-nowosc-jakosc-a-i3338814222.html - odnośnie tego spotkałem się z wieloma dobrymi opiniami iż oprócz podstawowych rzeczy typu diagnoza, kasowanie błędów, adaptacje itd posiada wiele innych zaawansowanych opcji

Aktualnie mam w posiadaniu interfejs diagnostyczny VAG KKL Line, obsługujący tylko 4 marki pojazdów, a chciałbym rozszerzyć swoją wiedzę pracując z innymi markami pojazdów.. w grę nie wchodzi raczej kupno kolejnych interfejsów, a już coś konkretniejszego

Marzeniem jest kupno KTS 200 albo jakiegoś Launcha ,ale do tego jeszcze dojdę
 
kuzyn ma toledo z 2001, TDI - przebieg 450 000 i w zasadzie bez problemow z silnikiem, niezle jednostki
 
Powrót
Góra