• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

wątek motoryzacyjny

  • Autor wątku Autor wątku mIKI
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
malyzmc napisał:
daewoo, bo nie sprzedasz
A co z Alfą Romeo? :-P

malyzmc napisał:
mercedes bo nie zajedziesz
Te nowe to już nie jest taka rewelka. Nową E-klasą mercedes chce powrócić do trwałości dzięki, której model W124 zyskał renomę.

[ Dodano: 2009-01-22, 20:22 ]
cudny90 napisał:
nie zajedziesz, znaczy, że nie zepsujesz?
Nie, chodziło o trwałość tych samochodów i jednostek wysokoprężnych.
Mercedes modelem W124 pokazał, że można zrobić samochód, którym przejedzie się setki tysięcy kilometrów bez poważnych napraw(jeśli oczywiście zadbamy o auto w należyty sposób, wymieniając wszystko w terminie)
 
[b]pegelmesser[/b] napisał:
Darek51085 napisał:
Dużo takich jeździ po naszych Polskich drogach nieraz probują mnie osobówkami wyprzedzać za nimi kolejnych 10 osobówek, a ten pierwszy nie daje rady w efekcie kończy się pas do wyprzedzania i jadą sobie grzecznie kolejnych 10 km za mną przez jednego kierowcę niedorajdę

Nie dziwne ze potem sa takie opinie o tirowcach... Pamietam raz jechalem moze piaty w takiej "kolumnie" chyba przez 50km, nie wiem jak dluga byla ale ogladajac sie wstecz to napewno ponad 1km. Co sie dzial na cb nie wspomne... w kazdym badz razie koles na pierszych swiatlach dostal wpierd...l.



pegelmesser Sorki za odpowiedź do tamtej wypowiedzi, źle to wtedy zrozumiałem :oops: . Powodzonka (idę grzebać kolumny :P)
 
melisław napisał:
malyzmc napisał:
mercedes bo nie zajedziesz

Koleś z mojej rodziny pracuje w warsztacie i opowiadał jak przyprowadzili trzy letnią C-klasę z progami i nadkolami do roboty (burchle i ogólnie postępujący proces korozji...)
W210 jest jeszcze lepszy, niektóre mają już kolejny raz wymieniane progi-bynajmniej blacharze mają dobrze temat znany :lol: progi dosłownie potrafią gnić, spora rdza w nadkolach od wewnątrz, powierzchnie pod uszczelkami, klamkami, reflektorami czy pod fabryczną "konserwacją" to norma i bynajmniej nie w walonych czy popowodziowych egzemplarzach a w większości okularów. Winne jest fabryczne zabezpiecznie antykorozujne jakie merc w tych latach wprowadził dla cięcia kosztów. Sam się intrersowałem okularem ale szybko odpuściłem, doszłem do wniosku że lepiej grosza dołożyć i wziąść w211 :cool: bo ponoć na najmłodszych rocznikach sytuacja już lepiej wygląda...
 
VwMarcin napisał:
W210 jest jeszcze lepszy...
Wniosek jest taki że najtrwalsze samochody (nie tylko Mercedesy) powstały na przełomie lat 80-90. Nie tylko jeśli chodzi o efektywnosć bronienia sie przed rudą, ale takze o silniki.

vicher, całkiem całkiem, ale 4d mi jakoś do takiej sportowej fury nie pasuje ;P

Co tak cisza ;> ?? Dyskutowac Panowie, dyskutować... :wink:
 
ŁukaszN napisał:
Wniosek jest taki że najtrwalsze samochody (nie tylko Mercedesy) powstały na przełomie lat 80-9

Nie tlyko samochody, elektronika tez. Wystarczy spojrzec na bebechy modeli wzmacniaczy itp z konca lat 80.
 
jasne ze tak, wiem ze moj stary 124 200D 87rok i nowy 95rok przezyje nie jedno auto z salonu;)
ale w przypadku nowszych aut - jak dbasz tak masz, znam przypadki i okulatow i c klas w swietnym stanie...
 
cursor, a daj spokój, nie zawrócił bym sie tym na parkingu pod blokiem ;P

cursor napisał:
Stare złomy. Zreszta wyraznie pisze ze to auto dla konesera a nie napalenca..
A gdzie Ty tu widzisz napaleńców ;> ?? Może i złomy, ale ciekaw jestem które z dzisiejszych aut przetrwa tyle co te....
 
ŁukaszN napisał:
cursor, a daj spokój, nie zawrócił bym sie tym na parkingu pod blokiem ;P
wcale nie. ze wiekszy to nie znaczy ze ma gorszy promien skretu...
ostatnio sam sie o tym przekonal kolega ktory przesiadl sie z W124 kombi na malego civica :P
jak mercem wjezdzal do garazu bez problemu to teraz musi zawsze wykrecal na 3 :mrgreen:
 
ogolnie autka z napedem na tyl maja lepszy skret, a w MB dodatkowo kola 'skladaja' sie;)

te audiki niby fajne ale wolalbym jednak jakies c6, no i te silniki chyba slabo na gazie chodza?
 
a to juz jest na elektronicznym wtrysku i zaplonie? (motronic?) myslalem ze jeszcze nie, jesli tak to luzik;)
 
mIKI napisał:
a to juz jest na elektronicznym wtrysku i zaplonie?
Na pewno silnik 3.6 V8 z Audi V8 jest na "pełnym wtrysku"(wielopunkt), ale jaki tam jest system zastosowane to nie wiem. Prawdopodobnie motronic(mechanicznej pompy sobie nie przypominam, więc k-jetronic odpada, l-jetronic nie miałby czujnika wału), ale głowy nie daje.
 
Oczywiście, za brak ważnego przeglądu będziesz miał mandat od 50 PLN w zwyż, nie pamiętam górnej granicy. Do tego zaczną ci trzepać auto bo będą podejrzewać że skoro nie ma przeglądu to coś jest nie tak. Według mnie nie warto śmigać bez przeglądu ponieważ szkoda czasu (i pieniedzy) na czekanie aż Policja wyśle DR do wydziału komunikacji, i ten Ci go spowrotem wyda. Pozdrawiam darek51085
 
Powrót
Góra