• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

wątek motoryzacyjny

  • Autor wątku Autor wątku mIKI
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
Siema.
Ma ktoś doświadczenie z wideorejstratorami, możecie coś polecić...

Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka

podaj zakres budzetowy, wymagania i funkcje jakie ma pelnic

kupilem sobie najtanszy polecany rejestrator i juz widze ze przydalby sie gps, rejestracja predkosci no i kamerka na tyl tez mile widziana ;)
 
Ddpai x2 pro ma dosłownie wszystko, łącznie z trybem parkingowym. Największą zaletą to to że nie ma wyświetlacza i ogarnia się to przez telefon. Jakość obrazu świetna. Polecam bardzo
 
Nie mówiąc o tym,że nagrania od jakiegoś czasu są uważne nie za dowód tylko za potwierdzenie twoich słów... 😕

- - - - - aktualizacja - - - - -

Niestety od jakiegoś czasu już nawet z żoną nie pobaraszkujesz nagrywając coś bo cię uznają za winnego hihi
 
Ostatnia edycja:
Panowie, zima idzie, trzeba kapcie zmienic...
Jakie oponki polecacie?
Zastanawiam sie nad calorocznymi:
Goodyear Vector 4Seasons Gen-2
Michelin CrossClimate+

Jezdzi ktos na takich kapciach?
 
ja mam GY od 1,5 roku. zaraz bedzie 2 jesien/zima ;)

mam rozmiar 185/65r14
jedyny minus jaki zauwazylem to sztywnienie na mrozie po postoju. po przejechaniu paru km rozgrzewaja sie i trzymaja dobrze. zaraz po ruszeniu jest slabo z przyczepnoscia :/
a tak to nie piszczy latem, znakomicie trzyma na wodzie, sa ciche ;)
zima bawilem sie na sniegu. latalem bokiem ale za kazdym razem przewidywalnie odzyskiwalem kontrole.
nie ruszalo sie jak na suchym wiec myslalem ze sa "takie sobie" na sniegu. do czasu az inni nie potrafili ruszyc w miejscu gdzie ja bez problemu ruszalem :D

niby tylko ibiza 60km ale trzymanie boczne czy hamowanie bedzie przeciez podobne ;)
 
Dzieki Paweł,
A jak sie sprawdzaja na oblodzonym asfalcie i przy wiekszych predkosciach?
Musze kupic kapcie na zime i lato dlatego nad calorocznymi sie zastanawiam (mocniejszym autem robie trasy po 1000km raz w msc), a nigdy na takich nie jezdzilem
Moze ktos sie jeszcze wypowie?
 
A jak sie sprawdzaja na oblodzonym asfalcie
na takiej nawierzchni zadna opona sobie nie poradzi :p
a ja na szczescie na takie nie trafilem jeszcze

przy wiekszych predkosciach?
nie wiem - auto rozpedza sie do max 150! :lol:


te oponki maja specyficzny wyglad wiec rzucaja sie w oczy. osobiscie widzialem je tez na suvach. niestety nie mialem okazji wypytac wlascicieli o opinie
 
Kiedyś pisałem o wymianie tłumika i powiem krótko, jak ktoś chce włożyć używany, to radzę się 2x zastanowić, bo śmigał trochę ponad rok i teraz przyszło wrzucić najtańszy no-name.
 
chytry-dwa-razy-traci_2018-06-19_12-09-09.jpg
 
Ja kiedyś kupiłem i założyłem używany tłumik.
Ale.... Był to oryginalny BRABUS z kwasówki, jeden z 2ch w Polsce o których wiedzialem;)
 
mIKI to trochę inna sytuacja, u mnie miał być szrocik naprawiony na chwilę, ale jak jeździ, to szkoda się pozbywać...

Już teraz przyszłościowo się zastanawiam nad czymś podobnym do Saxo, byle nie rdzewiało, bo dynamika takiego malucha mimo 60KM jest nie najgorsza, fajnie też po mieście dawało Clio 1.9dti, ale starego diesla to się raczej boję...
 
Ostatnia edycja:
Orientuje się ktoś po jakim czasie powinien zagrzać się silnik 1.6 16V w Citroenie C4? Węszę problemy z termostatem, ponieważ ostatnio sporo pali, a zagrzanie auta na biegu jałowym z 50stopni do 80 trwa około 10min, dodatkowo już przy tych 50 wąż u góry chłodnicy jest ciepły, co jakiś czas pojawia się błąd P0116 czyli inna temperatura niż oczekiwana.
Także termostat powinien puszczać coś od razu, czy dopiero po osiągnięciu określonej temperatury?
 
Powinien otworzyć się w temp. Opisanej na nim np. 85C, przed jej osiągnięciem nie powinien puszczać.
 
Ok, to by było logiczne, w tym aucie chyba nie ma termostatu z grzałką sterowanego z ECU, więc to trochę upraszcza sprawę.

Chciałem już podmieniać czujnik temp., aczkolwiek skoro termostat się tak zachowuje, to chyba będzie trzeba od niego zacząć, tylko trochę boję się odpowietrzania.

Taki to jest wynalazek, zastanawiam się na razie z jakiej firmy wziąć, by było dobrze.

http://salko.pl/termostaty/30531-te...owa-zamiennik-niemiecki-Wahler.html?fpc=reset
 
Ok, to by było logiczne, w tym aucie chyba nie ma termostatu z grzałką sterowanego z ECU, więc to trochę upraszcza sprawę.

Chciałem już podmieniać czujnik temp., aczkolwiek skoro termostat się tak zachowuje, to chyba będzie trzeba od niego zacząć, tylko trochę boję się odpowietrzania.

Taki to jest wynalazek, zastanawiam się na razie z jakiej firmy wziąć, by było dobrze.

http://salko.pl/termostaty/30531-te...owa-zamiennik-niemiecki-Wahler.html?fpc=reset

Wyślij mi 8 ostatnich znaków VIN to Ci dam numer oryginału. AFAIR był więcej niż 1 rodzaj.
 
Powrót
Góra