• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

wątek motoryzacyjny

  • Autor wątku Autor wątku mIKI
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
cursor napisał:
...na każdą usługę należy Ci się gwarancja i jeśli mechanik zrobi coś źle, to masz prawo domagać się naprawy tego na jego koszt.
Pod warunkiem, że masz paragon/fakturę. Jak naprawa została wykonana "na czarno" to mechanik może się wyprzeć tego co zrobił. Nic z tym nie zrobisz bo nie masz dowodu zakupu/naprawy.
 
bart210 napisał:
cursor napisał:
...na każdą usługę należy Ci się gwarancja i jeśli mechanik zrobi coś źle, to masz prawo domagać się naprawy tego na jego koszt.
Pod warunkiem, że masz paragon/fakturę. Jak naprawa została wykonana "na czarno" to mechanik może się wyprzeć tego co zrobił. Nic z tym nie zrobisz bo nie masz dowodu zakupu/naprawy.
Rozmowa tyczyła się twojej wypowiedzi, a więc:

tyle zapłaciłem w sprawdzonym warsztacie, który nie robi napraw "na czarno" tylko zawsze wystawia fakturę. Poza tym w ASO zapłaciłbym dużo, dużo więcej
;)
 
konradzik88 napisał:
nie wiem jak u was ale u mnie w calynm miescie wymiana oleju jest w cenie jesli kupujesz w tym warsztacie
Tak jest w większości warsztatów, ale nie każdy chce mieć silnik zalany olejem, który oferuje serwis(np. w moim przypadku leje motula, zamiast castrola, który jest w serwisie)
 
panowie, a ja się zapytam, wiem że gaz w niektórych samochodach jest kontrowersyjny, ale, jak jest to czemu z niego nie korzystać, mam 2 generacje, ale chce wrzucić blos zamiast miksera, jego idealna regulacja to jedna sprawa, ale teraz co mnie martwi to brak miejsca na jego wrzucenie, więc jak niektórzy radzą wrzuca się stożek :/
a może ma ktoś jakiś inny pomysł jak go wrzucić w dolot?, bo jednak blos ma te jakieś 10 cm długości. a tam już z mikserem i klapką anty wybuchową jest już naprawdę ciasno

fotka poglądowa (nie z mojego samochodu)

czerwonam43b16poprawion.jpg
 
cursor napisał:
konradzik88 napisał:
nie wiem jak u was ale u mnie w calynm miescie wymiana oleju jest w cenie jesli kupujesz w tym warsztacie
Tak jest w większości warsztatów, ale nie każdy chce mieć silnik zalany olejem, który oferuje serwis(np. w moim przypadku leje motula, zamiast castrola, który jest w serwisie)
u mnie maja do wyboru do koloru ;) bo sklep jest z serwisem wszystko moga ci zalac
 
Warg, Chyba nie pozostanie Ci nic innego jak montaż stożka. Inne rozwiązanie to wydłużenie dolotu poprzez użycie kolanek, żeby blos zmieścić.
 
cursor, tak grzebie i grzebie w necie i fakt, nie mam chyba innego wyjścia niż stożek, co do wydłużania dolotu hmmm jakoś nie widzę takiej możliwości, chyba że robienie jakiś "ślimaczków" ale to też by było ciężko wcisnąć
 
Witajcie!
Od wczoraj jestem posiadaczem Suzuki DR 650 SE 97'.

Jeszcze ubranko kupić i w świat :P
Tu macie pare fotek:






 
hermes, no, no, no jest czym jechać ;) Ja zamierzam w końcu zrobić za rok prawko na motocykl i sprawić sobie jakiś tani motorek do rekreacyjnej jazdy. Co jak co, ale samochód nie dostarczy tyle frajdy ;). Orientujesz się może jak jest teraz z prawkiem?? Wprowadzili już ten podział na pojemności??
 
Nie ma jeszcze A2. Póki co od 18 lat robisz na A.
Jak coś z motorkiem też mogę Ci pomóc powybierać :P
 
hermes, ja już wstępnie jestem nastawiony na jedne model, a mianowicie jest to Suzuki GS 550.
1977_GS550_450.jpg

4- cylindrowy klasyczny japoniec. Podoba mi się w jego bryle to że nie można go przypisać do konkretnego typu motocykli: ani to ścigant, naked (chociaż do tego typu motocykli najbardziej pasuje), ani tez cruser, po prostu: zwykły oldschool'owy motocykl. A jak nie GS to pewnie jakieś enduro, to przynajmniej zawsze będzie można poszaleć troche w terenie ;)
 
Powrót
Góra