• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

wątek motoryzacyjny

  • Autor wątku Autor wątku mIKI
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
cudny90 napisał:
ŁukaszN, zwracam honor :)
No ja myśle :razz:

takero napisał:
widać za to dużo z pluszem czy innym gównem w środku :P
A mało to siatexu, laminatu i neonów w innych autach?? Co zrobić ze Polska to jedna wielka wieś ;)

Przemysl napisał:
ŁukaszN, S40 do któregoś tam roku to poprostu to samo co carisma tylko w innej obudowie
Wiem ze w tym jego modelu siedzi silnik od Renault i to chyba 96r. A co do Carismy to ten sam kumpel przez jakiś czas miał okazje sie wozić właśnie tym autem i pomijajac twarde tandetne plastiki i ciapatą tapicerke, podobało mi sie te autko :) Ale od strony technicznej za wiele nie powiem, bo zarowno ja jak i kumpel nie mielismy z nim za dużo doczynienia.

kad napisał:
ŁukaszN fajny ten golfiacz, nawet mi się podoba.. przynajmniej zrobiony ze smaczkiem
Jak chcecie to moge wiecej podrzucić tego towaru :mrgreen:
 
Przemysl napisał:
8-10 w mieście przy cięższej nodze
ŁukaszN napisał:
Aha i jeszcze taka sprawa... W przysłosci łatwiej odsprzedasz Golfa, lub Audi 80 niż takiego Swifta. Na to był zawsze popyt i zawszę będzie, a cena takiego sprzetu jednak wolniej spada.
się grubo mylisz niestety, golfów do wyboru , do koloru, większość to szroty, albo zdresowione wozy, swiftów mniej i lepiej utrzymane, sprawdź jak stoją cenowo utrzymane ;]

cudny90 napisał:
Co do Lanosa .. jakoś nie mam przekonania do DAEWOO :/
ehhh... jak wolisz samochód półtora raza starszy od Ciebie , Twoja sprawa , za 6k można mieć lanka z gazem 1.5-1.6 z przełomu wieków nawet, masz poduche conajmniej jedną, wspomaganie, abs , elektrykę , abs , samochód który nie pruchnieje, jest niezawodny, części są tanie , wersja 1.6 ma wysokie 8 do paki itd...
 
kad napisał:
Chociaż ja wolę swoję Qupetkę..
moje autko..

Identyczną ma mój kolega zrobił jej SWAP i teraz jest tam 2.2 180km ma zajebiste problemy z trakcją ale tak to jest petarda :!: (jeżdzi nią na zloty 1/4mili jest jego)
 
czy ja wiem.. czy on taki the best.. daleko mi do idealnego. ale mam spore plany.. co prawda i tak jest nieco zmodyfikowany wewnątrz jak i z zewnątrz.. a o silniku itp to już nie będę mówił.. ale cięgle coś się dzieje.. i dziać będzie..
pan_pawel pitolisz ze mało mocy, często właśnie ludki kupują auta z wielkimi silnikami i sa mistrzami prostej.
bo moc to nie wszystko grunt to i umiejętności..

Nieraz niedobór mocy uratuje komuś życie..

W benzynie dla własnego bezpieczeństwa przy wyprzedzaniu jak nie czuję się pewnie z 5tki lepiej zredukować do 4ki wtedy śmiało mogę do 7tyś RPM ciągnąć i wiem że szybciej ucieknę..

a w Audi ojca przy 5tce.. pedał w podłogę i suszara pompuje a auto przyspiesza jak powinno..

Ale nic nie zastąpi frajdy z jazdy benzyną..
ja uwielbiam drogi kręte gdzie trzeba często operować drążkiem zmiany biegów SHIFT UP/Down..

Po modyfikacji zawieszenia jazda po krętych cieszy mnie o wiele bardziej niż po drogach krętych..
 
kad, bardzo ładne auto ;) no ale do pełni szczęścia brakuje sportowego zawiasu :mrgreen:

Przemysl napisał:
obniżenie samochodu jest nie praktyczne na nasze drogi - sypie sie zawieszenie i mało komfortu przy dużych felgach łatwo pokrzywić
No nie, ale jaki lans :mrgreen: A tak na serio, to jednak ma to jakieś plusy. Samochód nie nurkuje przy hamowaniu, lepiej trzyma sie na zakrętach szczegolnie jak ktoś lubi od czasu do czasu poszaleć, no i lepiej wygląda, ale to wszystko w zamian za efekt "taczki" ;)

kad napisał:
Ale nic nie zastąpi frajdy z jazdy benzyną..
Zabawa benzyną zaczyna sie dopiero powyżej 4-ech cylindrów ;) Prawda mIKI?? :mrgreen:
 
toma085 napisał:
Identyczną ma mój kolega zrobił jej SWAP i teraz jest tam 2.2 180km ma zajebiste problemy z trakcją ale tak to jest petarda :!: (jeżdzi nią na zloty 1/4mili jest jego)
zapewne SWAPOWAł H22 z preludy..
no no w tej budzie to szatan.. ja się przymierzam do 1,8niejsza rzeźba z mocowaniem tego w budzie i ogólnie elektryka też do przejścia a H22 to już zmiany totalne.. ooo sporo zwiększonych kosztach.. ja swapuję na street nie na 1/4dlatego musi to być w miarę tanio i robić chcę to sam.. może w wakacje..
 
lans nie lasns , ale przyznaje że to ma swoje plusy i minusy , minusy opisałem a plusy to właśnie napisałeś .ŁukaszN, z tym zawieszeniem to jest i tak drogi interes , obniżenie około 1000 albo więcej do tego alusy + opony i wychodzi około 3 kafli ...
 
przerabiałem swap i powiem żę koszta, stopień złożoności zmian itd powalają i lepiej z góry dołożyć 2 x tyle ile się na swapa przeznaczyło i kupić coś szybszego fabrycznie, swap i tak będzie droższy :D
No chyba że ktoś ma wyraźny nadmiar kasy i lubi sobie na ćwiartkę jeździć, ale to już inna historia...

[ Dodano: 2009-01-04, 21:59 ]
Przemysl napisał:
do tego alusy + opony i wychodzi około 3 kafli ...
to chyba felgi chińskie , ciężkie jak cholera + opony dębicy :lol: :lol: :lol: :shock:
 
a ja jak miał bym nie wiadomo ile kasy to bym długo nie szukał - alfa romeo nic dodać nic ująć piękna włoska stylistyka , sporo koni pod maską świetne wnętrze , kwestie awaryjności zostawiam bez komentarza :lol:
 
Przemysl napisał:
a ja jak miał bym nie wiadomo ile kasy to bym długo nie szukał - alfa romeo nic dodać nic ująć piękna włoska stylistyka , sporo koni pod maską świetne wnętrze , kwestie awaryjności zostawiam bez komentarza :lol:
fijat kupę jest ładniejszy od starych alf, a i w większości szybszy ;)
 
Przemysl, jeśli chcesz małe obniżenie np -4cm mozesz kupić same spręzyny wyjdzie ci coś koło 400zł. A jeśli chcesz bawić sie w to na bardzo poważnie to kupujesz gwintowane zawieszenie z regulacja twardosći i podnosisz obniżasz ile dusza zapragnie ale tu już trzeba szykowac sporo kasy.

Przemysl napisał:
do tego alusy + opony
IMO obnizenie bez alusów jest bez sensu, bo gleba bez ładnej felgi bedzie nieciekawie wyglaać. Wiec najpierw alu potem obniżenie ;)
 
takero, nie , felgi używki razem z oponami :mrgreen: brat kilka dni temu kupił 16" od paska b6 za 1400 zł , ale fakt większa felga to i większe pieniądze , masz racje

ja bym nie mógł jeździć z 18" przy nie obniżonej furze :grin: auto wygląda ( najczęściej ) jak terenówka ... a moim zdaniem jak już obniżać to nie warto kupować dziadostwa ...
 
na takie zestawy też uważać trzeba bo potem się okazuje że wóz się dziwnie prowadzi, a na wyważaniu też jest ciekawie :)
 
Dobrze mówisz Łukasz widzę że czaisz temat.. Miał być sportowy ale przejechałem się po tej trasie co ja jeżdżę sportowy Blistein.. i myślałem że plomby pogubię.. więc chwilowo jest pro street..


obniżenie auta to nie tylko zawias.. bo sam zawias to jest Amory plus Sprężyny a to za mało..
do tego trzeba regulowane wahacze dolne i górne.. zarówno przedni i tylne. aby kontu poustawiać i no musi być reszta zdrowa, wszelkie tulejki , łączniki itp.
Temat rzeka..
 
kad napisał:
Miał być sportowy ale przejechałem się po tej trasie co ja jeżdżę sportowy Blistein.. i myślałem że plomby pogubię.. więc chwilowo jest pro street..
ja to mam taki dojazd na uczelnie, ze mi auta szkoda jak na zwykłym zawiasie muszę sie telepać po dziurach ;)

A co do sportowego zawieszenia wszystko jest fajnie póki nie ma nisko profilowanych opon, na balonowych zimówkach jeszcze da sie przeżyć :D
 
ŁukaszN, tutaj masz całkowitą racje , niski profil + duże koła = masakra na trasie ( komfort ) cholera ale sie temat rozwinął ;]
 
Jeżeli ktoś chciałby solidnego fajnego i mało awaryjnego japończyka to polecam mitsubishi colta ;) CA0
W dźwięku silnika zakochałem się od pierwszej jazdy http://pl.youtube.com/watch?v=hBpiZrAic5k
Osobiście polecam wersję 1.6 16V 113km są jeszcze 1,8GTI 140km i 1.6 MIVEC 175km, ja wożę się 1,3 12V 75km i w zupełności wystarcza.

Wnętrze jest bardzo ładnie wykończone i ergonomiczne, prowadzenie tego auta to sama radość. Dla porównania golfII jest toporny na maxa i bezpłciowy.
Następne auto jakie kupie to na pewno japończyk.
 
tylko na chwile odszedlem od kompa zeby laborke dokonczyc a tu juz 50 postow... :| nawet czytac mi sie odechcialo
 
no no ladny temat;) troche mi zeszlo na przeczytanie.

to BMW 3ka na 100% ma przebieg min 2-3x taki jak w ogloszeniu. (ale jesli zadbane to spoko...) szkoda tylko ze zdjecia beznadziejne (czyli cos nie tak) do tego rolnik ze wsi nim jezdzil. - nie polecam;)
ale silnik 2.0 i 3.0 BMW bardzo fajne

co do innych aut to ja wam Panowie powiem - tylko mercedes;) zartuje, zartuje ale jak juz to prawdziwe niemieckie auto, najlepiej z bezyna i to jak najwieksza;) szczegolnie ze teraz Pb95 tankowalem po 3.08!!:D

Takero - mam nadzieje ze z tym Lanosem to zartujesz sobie? wole kupic starego 20 (albo i strszego) niemca w tej cenie. mozna miec np fajne W201 i ten samochod polecam - bo ktos szukal taniego auta;)

Lukasz zdecydowanie - 6cylindow w benzynie robi robote nie?:) a i tak w miere spokojnie jechalismy :twisted:
 
Powrót
Góra