Jakies kilkaset.ralfb napisał:To znaczy, że mało widziałeś ( Mazd 6 ) - chodzi mi o generację GG/GY
Podążaj za instrukcjami wyświetlonymi na poniższym wideo, aby zainstalować aplikację internetową na Twoim urządzeniu.
Uwaga: Ta opcja może nie być dostępna w niektórych przeglądarkach internetowych.
Jakies kilkaset.ralfb napisał:To znaczy, że mało widziałeś ( Mazd 6 ) - chodzi mi o generację GG/GY
Nie wiem jak 6 ale w trójkach lecą błotniki, tak jak w Mondeo ranty drzwi. Takie rzeczy nie powinny się zdarzać. Po to robi się ocynk na słabe blachy żeby dopiero po dziesięciu latach to wyszło i nawet odprysk lakieru nie powinien rdzewieć, a co mówić o nienaruszonej blasze.pegelmesser napisał:Eee to przejaskrawione twierdzenie, nie widziałem jeszcze skorodowanej 6-tki.
No co ty nie powiesz?pegelmesser napisał:http://moto.onet.pl/7826236,18931,4,filmy.html?node=18931 "Diesle sa mocniejsze"
pegelmesser napisał:Jakies kilkaset.ralfb napisał:To znaczy, że mało widziałeś ( Mazd 6 ) - chodzi mi o generację GG/GY
i dresik...Dla mnie jednak wyznacznikiem nie jest to ile autko uciagnie i na jakim biegu, tylko przyspieszenie i prędkość maksymalna.
wada fabryczna, do której producent nigdy się nie przyzna, tak jak ford w mondeo.ralfb napisał:w obu egzemplarzach na wewnętrznej stronie rantów było widać działanie rudej.
Co do ciężarówek to mają diesla ze względu na charakterystykę - maksymalny moment przy 1000 obrotów, maksymalna mod 1500-1800 obrotów), przez co są żywotne i oszczędne. Diesel pracuje na ubogiej mieszance czyli podczas jednostajnej jazdy spisuje się najlepiej. Benzyniak potrzebuje kręcenia po obrotach (chyba że turbo), na pewno te w ciężarówkach nie do 6000, ale to po prostu inny typ silnika, który spali prawie 2 razy tyle paliwa o tej samej cenie za litr, a więc przejedzie 2 razy mniej kilometrów. Tankowanie tira nie trwa 5 minut, tylko kilkanaście-dziesiąt. Tak samo traktor - jeździ głównie na niskich obrotach i ma jechać od zera bez męczenia sprzęgła.HeatheN napisał:To chyba logiczne, ze sa mocniejsze. Wszelie traktory ktore ciągną przyczepe gnoju, czy tiry jeżdżą na dieslunie dlatego że tanio, jeno dla tego że jest to mocne autko.
Dresik to pasuje do niesmiertelnego 1,9 tdi... i gulf 3, do benzynki >2,5l trzeba miec cos wiecej niz dresikamdr napisał:i dresik...Dla mnie jednak wyznacznikiem nie jest to ile autko uciagnie i na jakim biegu, tylko przyspieszenie i prędkość maksymalna.
moim zdaniem to jest.pegelmesser napisał:Kazdy burak z polskiej wsi jezdzi golfem TDI... nie wiem skad te stereotypy, w niemczech jezdza tym porzadni ludzie, nikt nie wysmiewa TDI, wrecz przeciwnie.
Potem Ci porządni ludzie sprzedają to nastolatkom w PLpegelmesser napisał:Kazdy burak z polskiej wsi jezdzi golfem TDI... nie wiem skad te stereotypy, w niemczech jezdza tym porzadni ludzie, nikt nie wysmiewa TDI, wrecz przeciwnie.
LightSound napisał:Takie się przyjeły stereotypy bo jak wejdziesz na allegro - to od razu widzisz 3/4 golfów po wieś tuningu i ze sprzetem caraudio aby bylo kogos slychac zanim zobaczysz auto.
Tak samo w przypadku calibry - kiedyś nie powiem, podobalo mi sie to auto, za swoj lekko sportowy charakter - ale teraz ma miano wieślibry - zreszta sami spojrzcie:
http://allegro.pl/opel-calibra-super-tuning-i1250518605.html
link do aukcji jest tylko po to żeby było wiadomo o jakie auto mi chodzi... Równie dobrze mogłem napisać W208 CLK200...Yoshi_80 napisał:Mi się ten samochód nie widzi. Słaby opis, praktycznie zero informacji o stanie, przebiegu itd. Cena chyba dość atrakcyjna jak za 12 letniego merca coupe co też w sume jest podejżane. 3 choinki zapachowe na lusterku :shock: , co tam zdechła świnię wozili ?