• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

wątek motoryzacyjny

  • Autor wątku Autor wątku mIKI
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
ja śmigam od czterech lat polonezem, jest moim pierwszym samochodem i nie mam z nim większych problemów a w zimę jest więcej frajdy z jazdy :)pozdrawiam
 
pegelmesser
A pomyslałeś o tym że A4 w dodatku kombi jest o wiele wieksza od A3?
Nie każdemu potrzebne duże auto;)
raf jak nie ma oleju w głowie to rower bedzie miał za dużo mocy;D
Za 25tyś można szukać audi a3 po lifcie z rocznika 2003-2004;)
 
Po pierwsze nie potrzebne mi kombi :) Nawet gdyby to cena zakupu A4 - przynajmniej b6 - w kombi przekracza mój próg bólu :)
Po drugie drzwi wygłuszę sobie sam :razz: Car audio będzie dodatkiem, a nie głównym czynnikiem decydującym o wyborze samochodu.
 
Pawel S.
A pokażesz?
Bo ja z checia sie dowiem co w tym takiego skomplikowanego ;)
 
Nie na temat...
Pokazywałem, jak byłem mały. Teraz się wstydzę :flapper:


Domyślam się, że może być mało otworów konstrukcyjnych lub wręcz za dużo (za duże), albo złośliwie umieszczone urządzenia mieszczące się w drzwiach.
 
szukam i nie moge znalezc w internecie...

w nowych audi jest WIELKA DZIURA + 2 rurki wzmacniajace!
a glosniki mocowane sa bezposrednio do boczkow!

zrobienie pozadnego audio tam to jest budowanie go od zera!
dlatego NIKT u nas jeszcze sie na to nie zdecydowal...
a wiecie jak beda graly glosniki mocowane do boczkow ;)
 
dokladnie jedna wielka czaena dziura
wyglada to mniej wiecej tak jak w golfie IV tylko nie ma tej srebrnej plyty i nie latwo taka plyte dorobic

---------- Post dodany o 11:07 ---------- Poprzedni post o 11:06 ----------

konstruktora tych drzwi powinni zamknac
 
zrobienie pozadnego audio tam to jest budowanie go od zera! dlatego NIKT u nas jeszcze sie na to nie zdecydowal...

A czy czasem nie robiłeś Paweł kawałeczek czasu temu AUDI 100 ?


wyglada to mniej wiecej tak jak w golfie IV tylko nie ma tej srebrnej plyty i nie latwo taka plyte dorobic

Słyszałem (nie osobiście, tylko od kogoś) że w Golfie IV fabryczne nie gra aż tak tragicznie...
 
Pawel S. wiem jak wyglądają te drzwi. Jeśli dobrze pamiętam to masz konto na forum A3 i tam ktoś sobie poradził z drzwiami. Zresztą jak już napisałem car audio to dla mnie dodatek. Nie muszę mieć super wypasu w aucie. Szukam samochodu do jeżdżenia a nie do zabudowy CA :)
 
A czy czasem nie robiłeś Paweł kawałeczek czasu temu AUDI 100 ?

robilem, ale z przodu w fabryczne miejsca
w starszych jest troche lepiej - przynajmniej troche blachy jest

Słyszałem (nie osobiście, tylko od kogoś) że w Golfie IV fabryczne nie gra aż tak tragicznie...
tak, jest calkiem znosne. wg mnie nie ma sensu wymieniac na cos tanszego niz 400-600zl



Jeśli dobrze pamiętam to masz konto na forum A3
ja? :o
watpie
 
Coś mi się tam nie zgadza - ponad 100km/h na jedynce?

Z tego co pamiętam to Ford GT40 (ten z połowy lat '60) ciągnął na jedynce bodajże do 140?

a' propos "czterdziestki" w nazwie - choć pewnie wielu z Was wie o tym - wynika to z jego wysokości, której to monstrum ma całe 40 cali (i pół :) )
 
Tyle, ze GT40 mial skrzynie 4 biegowa, przez co co prawda mogl jechac szybko na pierwszym biegu lecz jego przyspieszenie nie rzucalo na kolana. Chociaz na owe czasy...
 
W sieci wyczytałem (przyznam, że teraz szukałem), że miały 5-stopniowego manuala. Pewnie w różnych wersjach były montowane różne skrzynie biegów - nie wiem, nie siedzę zbyt głęboko w temacie. Swego czasu oglądałem jeden dokument o fordzie GT (tym współczesnym) i tam właśnie była lekka wzmianka historyczna na temat protoplasty - wspomnieli właśnie o tej prędkości na "jedynce" ale niestety temat był potraktowany raczej pobieżnie... Pamiętam jeszcze, że te GT40 miały lekkie problemy z kończeniem rajdów bo często lądowały "w krzokach" a wynikało to z jednej strony z nieprzystosowania ówczesnych torów do prędkości, jakie one osiągały, a z drugiej strony samochody te miały jakieś problemy z aerodynamiką - wiesz coś więcej na ten temat? Nie zmienia to jednak faktu, że wykopały one królujące wtedy ferrari z podiów ówczesnych wyścigów - czyli cel, w którym podobno zostały stworzone, został osiągnięty.

Kawał "fajnej" bryki - i tyle ;)
Pamiętam, że jako gówniarz miałem resoraka Forda GT40 - ale wtedy jeszcze nie wiedziałem co tak naprawdę posiadam, hehe
 
Powrót
Góra