• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

wątek motoryzacyjny

  • Autor wątku Autor wątku mIKI
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
A ja mam wizję do tego Merca na złote szprychy BBS ze srebrnym rantem.
BBS_RS.jpg
 
Dobre 3 minuty się wpatrywałem zanim zobaczyłem o co chodzi :D
Ale jak już widzę różnicę, to uważam że to fajny szczególik, pracy chyba przy tym nie będzie za dużo, a efekt jak dla mnie zadowalający, więc jak dla mnie warto działać :)
 
Możliwe, że niedługo będę potrzebował tych informacji:
na co zwrócić uwagę przy oglądaniu Audi A4 B5, automat, silnik najprawdopodobniej 1.8, benzyna + gaz. Dziś się przejadę go przepatrzeć do męża kuzynki. Wiem, że on naprawiał to auto na bieżąco, a zmienił też na A4, tylko B7 i teraz mu ten starszy stoi. Ponoć za 7k puści. Muszę się wywiedzieć co było robione, rocznik i ten silnik potwierdzić.
 
Pierwsza sprawa to rdza. Jeśli jakakolwiek występuje to auto miało robioną blacharkę, w dodatku źle(audi od dawna stosuje ocynk).

Podstawa to przewieźć się samochodem, posłuchać zawieszenie. Rozpędzić się do takiej prędkości, żeby sprawdzić wszystkie biegi w skrzyni. Sprawdzić czy na trybie sport na pierwszych dwóch-trzech biegach(najczęściej używane) szarpie przy zmianie biegu.

Co do silnika to warto sprawdzić czy pracuje poprawnie na benzynie i gazie. Czy kontrolka check-engine zapala się po włączeniu zapłonu(gaziarze często ją usuwają albo dorabiają układ żeby wyłączyć ją na gazie)
 
Bebok jak masz VAGa to zabierz go ze sobą. Jeśli nie masz to spróbuj zorganizować, cena "wypasionych" modeli to ok 70 zł. Soft znajdziesz w necie bez problemu. Skasujesz błędy, oglądniesz autko, jak przejdzie testy wizualne to przejedziesz się, a później znowu podpinasz VAGa. Jak coś jest popsute to błędy wrócą, myślę że to proste :)
Z mojej strony radzę sprawdzić kto robił zegary do A4 B5. Jeśli jedną z tych firm był Jaeger to trochu lipa. Ja w swojej A3 długo szukałem przyczyny rozładowywania akumulatora na postoju, wszystkiemu jest winna gów.....a francuska elektronika Jaeger-a ;) Niepsujące się zegary robiło VDO.
 
Powrót
Góra