• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

wątek motoryzacyjny

  • Autor wątku Autor wątku mIKI
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
no po 500kkm pewnie ze zacznie padac...
ale w nowych samochodach nie zrobisz 500tys km bo nie zostal do tego przewidziany! :p
 
Panowie - robił ktoś tutaj chiptuning swojego auta w sensownej firmie? Niedawno od ojca odkupiłem Forda Focusa 2008/2009 1.8 TDCI 115KM z przebiegiem raptem 28 tys i interesuje mnie podniesienie momentu obrotowego jak i samej mocy auta - tak gdzieś na 140~~KM / 310~~Nm i jeśli chodzi o chiptuning to najlepiej opcja bezinwazyjna z powodu ubezpieczenia Forda, które zawsze może się przydać.
 
brodnica - kolega przejezdzil 1-2 lata po tuningu, a pozniej jego kolega po odkupieniu nadal nim jezdzi i nic sie nie dzieje
obecnie z nim wspolpracuje - robia to pozadnie
nie wyciagaja maxa z silnika, tylko tyle na ile pozwala jego stan techniczny
 
Masz też CINSOFT w Gliwicach. Firma polecana i najważniejsze zna sie na tym co robi. W ich projektach też jest taki Focus jak twój i dostał 14 kucy i 10 niutków. Możesz poczytać o nich oraz ich wypowiedzi na forum Fiata Punto (użytkownk CINEK)
O firmie z Brodnicy też słyszałem i nawet wujas chipował u nich Paska b5 1.9tdi 110km na ok 130 i też jest zadowolony , a jeżdzi nim co ok miesiąc do Holandi
 
Ostatnia edycja:
zeby nie byc goloslownym

http://diesel-tuning.pl/galeria_4.php
audi a3 Dodano 12.03.2010

a3 jednego kolegi
jak widac nawet wade silnika wykryl

http://diesel-tuning.pl/galeria_6.php
i golf mk4 kolegi
Golf_4_AVB_Koszalin.jpg

zanim wyjechal pogadali jeszcze troche o trwalosci i zmniejszyl do 136km
bardzo fajnie sie jezdzilo ;)


W ich projektach też jest taki Focus jak twój i dostał 14 kucy i 10 niutków
tak wiec w tym przypadku doszukiwalbym sie zajechanego silnika lub nieudolnosci pracownikow
 
No, wczoraj wstawiłem, dziś odebrałem samochód -- z instalacją Landi Renzo Omegas :)
Pojechałem na stację, "do pełna poproszę" -- zapłaciłem 89 zł :D (ale butla nie była zupełnie pusta).
 
Paradoks klimatyzacji w aucie - Mimo ze ja mam wole jeździć bez. Nie dla tego że to nie zdrowe, ale dla tego ze zamula auto. No przynajmniej tak jest w Astrze ojca o zawrotnej mocy 90KM ;P

A propo gazu, to ojciec też założył w Asterce, a ponieważ Białystok to zagłębie gazowe, wiec było w czym wybierać. Ostatecznie zdecydowałem sie na zestawik na podzespołach LPG Tech i Alex. Do AC (stag) jakoś zaufania nie mam bo potrafią chałturę odstawić chłopaki, a z montażu w firmie Alex jestem zadowolony bo chłopaki nawet nad estetyka popracowali i nie ma pod maska burdelu.
 
Paweł wydaje mi się że to juz nie te czasy, ze gazownik nie potrafi wyregulować instalacji, chyba ze taki gazownik. Ale co prawda, sa samochody i instalacje trudniejsze do wyregulowania, a w nowych autach ze źle wyregulowanym gazem bedzie wywalać nawet check engine.

Jest na to rada: szukać gazownika na lpgforum, tam jest sporo świetnych fachowców rozstrzelonych po całej Polsce.
 
w koszalinie w samochodach moich braci nikt nie potrafi tego dobrze wyregulowac...
starszemu w astrze kaza jechac do mechanika na regulacje benzyny... ci od silnika do regulacji gazu...
mlodszemu kazal wymienic uszczelki pod kolektorami bo "ciagnie lewe powietrze". wymienil, wydal 300zl i problemu nie usunal...
 
Paweł, lpg-forum -> użytkownik madmax7777
Tak na szybko znalazłem, chłop jest z Koszalina zakłada instalacje i nie wstydzi się pokazac na forum, wiec jak by co z nim gadaj ;)
 
Było muzeum Porsche, teraz czas na parę fotek z muzeum Mercedesa :)
Zdjęcia nie są mojego autorstwa, wybrałem takie bez twarzy ludzi.
Całe muzeum składa się z 7 pięter. Na samej górze najstarsze auta, na samym dole nowinki techniczne oraz dział motosportu: z bolidami F1, DTM, wyścigowymi truckami itd itp. Tam można pomacać, pooglądać i co najważniejsze usiąść za sterami F1 którą jeździł Mika Hakkinen :)
Na początek autko z początku ubiegłego wieku. Cały czas dwie osoby z obsługi go pilnowały. Zero dotykania, siadania za kierownicą, a tłum ludzi z aparatami był nieprzebrany. IMHO najpiękniejsze auto w całym muzeum :)

300 SL. Były dwie wersje: coupe oraz cabrio. Cena auta we wzorowym stanie technicznym >500 000 Euro :)


Tak kiedyś wyglądały pomiary. W tym drugim aucie, kombi, było mnóstwo nazwijmy to ówczesnych komputerów. Na tym piętrze poczułem lekki niedosyt. Mercedes ma tyle patentów na różnego rodzaju elementy samochodu wpływające na bezpieczeństwo, a nie chwalili się tym. Szkoda.

Nasi tu byli :D

SLS AMG. Silnik bardzo fajnie przemawia do ludzi wokół :)
 
Ostatnia edycja:
Powrót
Góra