• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

wątek motoryzacyjny

  • Autor wątku Autor wątku mIKI
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
O to to.... jutro zasugeruje
Jeszcze jakieś pomysły?

Nie wiem jeszcze jak jest u mnie rozwiązana cewka. Musze zapytac :)
 
Ja bym dokładniej sprawdził ten komputer, skoro nie wywaliło Ci checka przy awarii przepływki, to chyba coś nie tak z nim jest i nie widzę innej możliwości żeby Ci coś obroty blokowało.
 
Albo kontrolka checka "zaślepiona" jest na desce - co się obecnie często spotyka...
 
Jutro jeszcze raz go sprawdzimy.
Juz zaczyn mnie to denerwować.

---------- Post dodany o 21:29 ---------- Poprzedni post o 21:29 ----------

Hermes napewno nie. Wszystko z kontrolną jest ok.
 
O tak, o Q4 to już nawet zapomniałem. Oprócz 166 i 159 marzy mi się jeszcze 164 w V6 i Q4 również mile widziane, ale takie zadbane auto to >20kzł.
166 jest świetna, aut po liftingu nadal mało jest na naszych drogach, w gamie silników ma zacną V6, ale... design zewnetrzny jest nieco "germański" no i zawieszenie jest bardziej awaryjne jak w 159. Kurde, dla czego Alfa nie wypuszcza następcy 166 i 159? Z dwoma małymi samochodami długo nie pociągnął.
159 to jest w miare swierzy samochod nastepca 156. nastepca 166 juz dawno jest jako prototyp. alfa 169 http://www.v10.pl/Alfa,Romeo,169,tak,bedzie,wygladac,nastepca,modelu,166,37196.html
Teraz do produkcji trafi 4c no i niedlugo poznamy SUVa Alfa/jeep :)
btw widzialem na zywo alfe 8c w salonie w UK :D rewelacja lezka w oku :D
 
A mi dziś, ze starego, ale tanio jeżdzącego Fiata Palio Weekend wyciągnęli akumulator i radio (jakieś stare Sony) oraz rozwalili oba zamki.
W tamtym tygodniu rozdarłem oponę - normalnie jakieś fatum :(
 

Cytat z forum o Alfie 159:

Moim zdaniem, TBi ma tylko dwie wady. Pierwsza, i jak dla mnie jedyna istotna, to brak dźwięku. Zwłaszcza w Brerze to mocno razi.
Ostatnio byłem na małym spocie, i do tej pory jego uczestnicy znali moją Bręrę tylko ze zdjęć. Spodziewali się ryku silnika, lub wydechu, a tu cisza... A dwie podwójne końcówki wydechu obiecują co innego...
Kompletnie nie rozumiem, dlaczego inżynierowie Alfy nie nadrobili tych braków dźwiękowych odpowiednio brzmiącym układem wydechowym. Dla mnie jest to nieporozumienie...
 
159 to jest w miare swierzy samochod nastepca 156. nastepca 166 juz dawno jest jako prototyp. alfa 169 http://www.v10.pl/Alfa,Romeo,169,tak...166,37196.html
Teraz do produkcji trafi 4c no i niedlugo poznamy SUVa Alfa/jeep
btw widzialem na zywo alfe 8c w salonie w UK rewelacja lezka w oku
Co z tego ze jest prototyp jak nie ma auta, a czytając artykuł do którego link podałeś: "Produkcyjna wersja Alfy 169 pojawi się w sprzedaży prawdopodobnie w 2011 roku". Za dobrze to nie wróży bo mamy rok 2013 a o 169 ani widu ani słychu ;)
Co do Suva AR to mam mieszane odczucia. IMO Alfa jako marka utożsamiana z samochodami sportowymi i luksusowymi w moim odczuciu nie powinna przyklejać znaczka AR do samochodów typu suv, od tego maja znaczek fiata. Chociaż teraz taka moda, i każdy koncern chce mieć luksusowego SUVa. Chociaż gorszy od suva Alfay jest suv Maserati :P
 
tamten tekst to o Brerze nie 159. jezdzilem Brera 3,2 i jest ryk :)

tak co do 169 niestety w planach sie rozciaga ale wtedy byl to okres wykupu jeepa i to z tego wzgledu. Alfa wchodzi na rynek USA wiec 169 prawodpodobnie wejdzie do sprzedazy wraz z rozwojem na inne rynki. 4C tez juz dawno miala byc w produkcji seryjnej i ciagle sie to obsuwa. SUV bedzie wymiatal, teraz jest moda na takie auta to nie bedzie typowy SUV tylko podniesione limo cos na styl lexa rx zaden to SUV.
 
A ma ktoś może osobiste doświadczenie z Peugeot 607 z silnikiem 2.7HDI?
Bo na necie obiektywnych/osobistych opinii (a nie zasłyszanych) nie za wiele, jak z awaryjnością?

I co sądzicie o peżotowskim "PEUGEOT UŻYWANY GWARANTOWANY"?
 
Kiedyś czytałem cos o tym motorze, podobno tragedia, koszmar i bieda z nędzą. Co innego 3,0 V6 PB jednostka sprawdzona mało awaryjna i dobrze znosi LPG. jak masz okazyjnie do kupienia samochód z tym silnikiem to poważnie sie zastanów, internet internetam, ale wiekszosc opinii potwierdza sie w praktyce.
 
Kiedyś czytałem cos o tym motorze, podobno tragedia, koszmar i bieda z nędzą...............
...........................
Tyle to ja też słyszałem :)
Baaaa- jest wątek na necie gdzie gość udowadnia że nawet koła do dupy robili- bo zgubił już kupę kołpaków.
Kiedy mu udowodnili że nigdy ten model nie miał żelaznych felg- zniknął z forum :)

O 307 też różnie piszą- a ja mam ósmy rok od nowego i tylko rzeczy eksploatacyjne no i dwa amorki plus klocki.
 
W 307 nie ma co sie psuć ;) Ale za to w 607 do tego z takim silnikiem... Ogólnie to zapraszam na forum http://www.peugeot-klub.pl/index.php tu dowiesz sie wiecej na ten teamat. Co do 2,7HDI to wypowiadały sie o nim niepochlebnie osoby z tego forum którym raczej ufa się w ciemno w tych sprawach. Ja osobiscie nie jestem za dieslem, nowoczesne diesle są mocno zaawansowane technologicznie, bardziej skomlikowane, tak że wyprzedzają silniki benzynowe o krok, tym samym wzrasta ich stopień skomplikowania a tym samym ilosć rzeczy które moze mi sie popsuć. Dla tego łatwo mi uwierzyć że 2,7HDI, który do tego był najdroższy z dostępnej gamy silników jest bardziej awaryjny i droższy w naprawach niż 3,0 V6 z koncernu PSA.


O 307 też różnie piszą
O Peugeocie różnie piszą ;) A prawda jest taka ze dzisiaj nie ma bezawaryjnych aut.
 
Powrót
Góra