• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

wątek motoryzacyjny

  • Autor wątku Autor wątku mIKI
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
W takim razie na 99% możesz dorobić wejście AUX i wtedy wpinasz smartfona przez jacka na kabelku. Wysuń radio i zobacz na naklejce czy masz oznaczone piny AUX :

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1575255.html
drugi post.

Jeżeli masz oznaczone, zazwyczaj wystarczy dorobić kabelek (zdaje się że to goldpiny) i działa od razu. Ja w żony samochodzie dorobiłem kabelek rozbrajając kostkę z zasilacza ATX ;-) Gniazda żeńskie akurat pasowały jak ulał.

Od razu kup sobie na allegro używanego Hands Free Parrot'a (np.CK3100), za jednym bałaganem dołożysz zestaw do telefonu na bluetooth. Wpinasz się sygnałem w Ph+ i Ph-
 
Wyższe modele Parrota maja wyjścia minijack+ipod+usb, jesli byś się zastanawial nad dołożeniem zestawu głośnomówiącego to może lepiej dołożyć.
 
Czy ktoś testował może transmitery fm? Nie chcę wymieniać radia ( przez komputer pokładowy) a jakoś chce podłączyć smartfona. Czy jakość dźwięku z takiego czegoś jest w miarę dobra, czy lepiej rozkręcić radio i podpiąć się pod cd?
Ja mam. Nadaje się do puszczania bajek dzieciom. Do tego go używam. I tyle. Do niczego innego się to nie nadaje.
 
kup sobie na allegro używanego Hands Free Parrot'a (np.CK3100)
CK3100 nie odbiera muzyczki. Któreś nowsze odbierają. A do tego wpina się toto pomiędzy głośniki a wzmacniacz, on ma swoją końcóweczkę mocy, odłącza przekaźnikami wzmacniacz i sam wzmacnia dźwięk rozmowy. Do muzyki się nie nadaje.
 
Ano, coś za coś :) Małymi benzynami jeździłem (1.8 i 2.0 TS Alfy) i zarzekałem się, że nie kupię diesla :D A tu nie dość, że kupiłem auto na gnojówkę, to jeszcze dałem je do podrasowania.
Seria miała 168KM i 353Nm. Czuć wyraźnie wzmocniony dół. Teraz na opony muszę tylko uważać :)

PS Jak ktoś nie widzi dokładnie parametrów wydruku hamowni, to prawy klik myszy i polecenie: Otwórz w nowej karcie. Wtedy można zdjęcie powiększyć.
 
kondrax pytasz o zwykłe, pełne tarcze czy o nawiercane zestawy? Choć przy tej mocy silnika nie ma co się wygłupiać i przepłacać. Weź Textara.
 
Wymieniłem te 4 firmy gdyż resztę odrzuciłem.
Bosch wszyscy mówią, że to nie ten co kiedyś i, że śmieć.
ATE są 3 kraje produkcji, Niemcy, Czechy i Chiny. Podziękuje jak trafie na te chińskie, nie chce ryzykować.
Mikoda, TRW, podziękuje.

Mówię o zwykłych na co dzień czyli pełne.
 
Klocki Brembo są produkowane w Lumagu w Budzyniu .... Już od dawna sama marka niczego nie gwarantuje .

Dla jasności - na opakowaniach klocków Brembo widnieje napis "made in Italy " - jesteśmy już murzynami europy że nie można podać faktu że to w Polsce wyprodukowane?
 
Ostatnia edycja:
Wg prawa powinno byc "made in eu"

Co do tarczy to kolega do BMW e92 założył cały komplet nowych ATE przód i tył
Zreszta zawsze tak robił
Okazało sie ze po tygodniu kazdy i 3 tys km samochodem rzuca tak ze nie da rady go utrzymać na pasie przy hamowaniu
Wiec komplet wyleciał po tygodniu
Wymieniony na bosha

Ja bosha cały komplet przód i tył wymienilem na tarcze maxsport i klocki ferrodo

Bosha polecam z czystym sumieniem
 
Najlepiej to kupić serię, na pewno lepiej niż nawiercane wynalazki z allegro:)
No chyba że ktoś jeździ tico i chce się chwalić ze mną tarcze brembo i klocki ferodo.

- - - - - aktualizacja - - - - -

Masz większy moment maksymalny niż ja w wolnossącym V6 3.7, ale u mnie obroty nie kończą się na 4630, a na 7500 i moment jest dostępny przez cały zakres obrotów :)

Niestety, ale teraz nie diesle, ale nowe turbobenzyny rox:)
 
Powrót
Góra