• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

wątek motoryzacyjny

  • Autor wątku Autor wątku mIKI
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
To nie koniecznie jest zmowa. W moim mieście rodzinnym zmiana opon jest generalnie po około 60zł. Jest jednak jeden warsztat który ma HUNTERA i oni biorą 100zł i wg. mnie jest to dobra cena. Za to samo we Wrocławiu zapłaciłem 150zł w 2006r.
 
Jest jeszcze cos takiego jak wymiana opon z optymalizacja wyważenia
Za to biorą jesscze więcej
Ale to jest wg mnie najlepsza opcja
Ale nie każdemu chce sie bawić
 
Chyba zdecyduje się na te dunlop sport bluresponse - mam je w drugim samochodzie i generalnie jestem zadowolony. Myślałem, że wyszło coś nowego. Czytałem na forach o tych toyo i mam mieszane uczucia - głównie polecają "na tor" a do cywilnej jazdy już nie koniecznie. Znalazłem test hamowania na zimnej oponie i tu wypadają średnio - dostają skrzydeł po rozgrzaniu - tylko gdzie ja będę grzał opony podczas jazdy po warszawie??
 
mam czarny material na podsufitki - poloze go tymczasowo

a plaka poszukam w tygodniu ;)
dziala?

wolalbym welur :D ale chyba plakiem bedzie szybciej
 
Wyjaśnicie mi jedną rzecz odnośnie kosztów napraw motoryzacyjnych:
W małym warsztacie samochodowym w Bydgoszczy roboczogodzina wyceniona jest między 80zł a 90zł.
Gdy wymieniam olej, filtry w 30-60min to płacę 25-30zł czyli jakby dość mało ( powinno być 40-90zł )
Pytałem o wymianę rozrządu (4h pracy) to stawki są 600-800zł czyli coś dużo 150-200zł za godzinę?
Jak to jest u Was? Po co ta cała roboczogodzina skoro mechanik wycenia pracę jak mu się podoba?
Może chodzi nie o czas i poziom trudności tylko o to że na upartego olej i filtry wymienię bez problemu sam pod domem ale rozrządu już nie dam rady bez narzędzi, wiedzy i warsztatu?
 
Wyjaśnicie mi jedną rzecz odnośnie kosztów napraw motoryzacyjnych:
W małym warsztacie samochodowym w Bydgoszczy roboczogodzina wyceniona jest między 80zł a 90zł.
Gdy wymieniam olej, filtry w 30-60min to płacę 25-30zł czyli jakby dość mało ( powinno być 40-90zł )
Pytałem o wymianę rozrządu (4h pracy) to stawki są 600-800zł czyli coś dużo 150-200zł za godzinę?
Jak to jest u Was? Po co ta cała roboczogodzina skoro mechanik wycenia pracę jak mu się podoba?
Może chodzi nie o czas i poziom trudności tylko o to że na upartego olej i filtry wymienię bez problemu sam pod domem ale rozrządu już nie dam rady bez narzędzi, wiedzy i warsztatu?

A skąd masz te roboczogodziny dla wymiany rozrządu i oleju ?
 
Z tego co mi wiadomo to za dane roboty jest dana stawka, czasami jak cos jest wyjatkowo trudne do zrobienia to raczej wiedza o tym z góry i mowia więcej. Np wyciaganie wtryskow, czasami robia po kilka dni jeden a czasami cztery na dniowke.

Wysłane z mojego LG-P710 przy użyciu Tapatalka
 
Dokładnie robiłem rozrząd w kilku silnikach w hondzie i wszystko zależy ile trzeba na około jeszcze wykręcić i w cale się nie dziwię tym ceną. A po za tym za wiedzę i umiejętność się płaci jak i utrzymać się na rynku też trzeba

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
 
Ja myślę, że mechanicy mają raczej ustalone ceny za konkretną usługę, ta roboczogodzina tak na potrzeby wyceny niestandardowych napraw.
U mnie rozrząd w zależności od samochodu 400-700 zł. Moja Vectra C 1.9 cdti - chyba 450 było + części oczywiście.

mg
 
Powrót
Góra