Dokładnie o tym mówie, wkładanie żarówek ksenonowych w lampy przystosowane do żarówek halogenowych
Pierwsza lepsza kontrola drogowa i po dowodzie... Robienie czegoś takiego to najgłupsza z możliwych modyfikacji.
Podążaj za instrukcjami wyświetlonymi na poniższym wideo, aby zainstalować aplikację internetową na Twoim urządzeniu.
Uwaga: Ta opcja może nie być dostępna w niektórych przeglądarkach internetowych.
Dokładnie o tym mówie, wkładanie żarówek ksenonowych w lampy przystosowane do żarówek halogenowych
Bylem jeszcze raz dzis ogladac auto, tym razem podjechalismy do mechanika, zawieszenie w miare ok, tlumik srodkowy w kiepskim stanie, za to koncowy nowy.
Silnik jednak w dalszym ciagu nie dawal spokoju wiec ostatecznie zrezygnowalem, ewidentnie co jakis czas odzywal sie lancuch rozrzadu dodatkowo uszczelniacz walu z obu stron bo dosc mocno zapocone jest laczenie skrzyni z silnikiem oraz dosc intensywnie wycieka olej spod kola pasowego
Gościu pedantyczny do bólu, nie przekraczający 160 km/h.
- - - - - aktualizacja - - - - -
Zapomniałem jeszcze o wypalaniu cząstek stałych w DPFDotyczy to silnika o zapłonie samoczynnym.
Luszti
Czasami lepiej wlasnie jest kupic samochod flotowy
Większość tych aut ma gps'Y i karty flotowe więc kręcenie jest nierealne, bądź bardzo mało prawdopodobne.otóż flotowcy przekręcają czasami licznik do przodu
Większość tych aut ma gps'Y i karty flotowe więc kręcenie jest nierealne, bądź bardzo mało prawdopodobne.
W UK nikt Ci nie zabierze dowodu bo go nie masz ;]. Jesli masz zrobiony przeglad i w komputerze sobie policja sprawdzi że jest aktualny to nikt nie sprawdza jak w Polsce. Jest wiele głupich modyfikacji np. zbyt głośny wydech, mocno ciemne przednie szyby boczne. Natomiast w przypadku przeróbek lamp Ty wychodzisz najlepiej bo oświetlasz przed sobą całą drogę wraz z poboczem obu pasów, to że inni ch** widzą to już takiego barana nie interesuje bo ma "kozackie ksenony".Pierwsza lepsza kontrola drogowa i po dowodzie... Robienie czegoś takiego to najgłupsza z możliwych modyfikacji.
Nawet nie wiesz ile mialem takich opli z niby dzwoniacym silnikiem, wez odepnij wezyk podcisnieniowy od klap z kolektora ssacego (zara kolo przepustnicy), jak lancuch jest ok to bedzie cicho jak talala.
Uszczelniacz na wale czesto cieknie, tak czy inaczej warto zmienic, nie sa to duze koszta. Drobne rzezy mechaniczne sa do ogarniecia w miare tanio. Jak buda jest prosta i srodek czysty to czasami warto dolozyc kilka groszy spraw mechanicznych.
Przebiegiem sie nie kieruj bo te samochody co maja bardzo duzo najechane ''trzeba'' cofac i w rezultacie maja 160kkm.