• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

wątek motoryzacyjny

  • Autor wątku Autor wątku mIKI
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
186.. i daję radę.. (bez większego spinania) w NC i ND we wcześniejszych chyba faktycznie ciasnawo..
ja siedzialem w poprzedniej generacji. na fotel sie miescilem. ale widocznosc do przodu mialem jedynie na 10m przed maska :(
ale ja mam 10cm wiecej


Jeju, a Fiat nie robi Multipli cabrio? Też uroczy pojazd.
ale 500 ze szmacianym dachem bylby super! ;)
 
Kolega miał taka sztukę w stanie "igła", lać paliwo i jeździć, mocno doinwestowana i nie mógł jej sprzedać przez prawie rok.
 
Kolega miał taka sztukę w stanie "igła", lać paliwo i jeździć, mocno doinwestowana i nie mógł jej sprzedać przez prawie rok.

Możliwe ze cenę dał z kosmosu nie wiem. Moją mam półtora roku i widze jak te auta szybko schodzą. Fakt jest taki ze najlepiej w stanie "oem" wiec każdy jak modzi trzyma OEM graty.
 
Jak wy tak o cabrio rozmawiacie to może BMW 645 cabrio. Dach szmatka za to 4 osoby do środka się mieszczą. Z tyłu to zależnie od długości nóg.
 
No ja uwazam, ze jak ktos chce kupić sobie kolejny samochod jako zabawkę na lato to jest świadomy kosztów
 
LubMich,
Zwróć uwagę nie tylko na cenę ale co za to kupujesz, jakość wykonania, spasowanie elementów. W tym akurat modelu jest kilka rzeczy na które trzeba zwrócić uwagę. I nie jest nim silnik V8. Spalanie w mieście (Niemcy) 13-15 L. Diagnostyka na światłowodach, więc nie każdy w garażu ogarnie temat.
Nawet dzisiaj 10-letnie auta w bogatych landach robią wrażenie... no taki to samochód jest :)

PS.
Nie mam ale miałem przyjemność jeździć takim i jest duża frajda. Na parkingach trzeba zwrócić uwagę, tak samo mijanka na wąskich uliczkach, to nie jest np. golf - to auto ma swój gabaryt.
 
Wszystko ok.. spasowanie. materiały.. przy tym koszt zakupu używanego kilkuletniego samochodu jest śmieszny.. (tak samo jak innych niemieckich limuzyn z silnikami powyżej 2 - 3 litrów) gorzej jak trzeba rozrząd wymienić i koszt się zbliża do kosztu zakupu kolejnej sztuki.. nie wspominając o prostych sprawach wymiany klocków i tarcz.. czy też remontu zawieszenia, które stają się mniej proste a na pewno nie tanie..

Zresztą to nie moje gusta - jak samochód przekracza z nawiązką 1000kg.. masy własnej to zaczyna być klocek ;-) i fizyki nie oszukasz.. do bujania się i wygody ok.. ale tej zabawy zaczyna już brakować..
 
Ostatnia edycja:
Powrót
Góra