• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

Zniszczony (?) lakier po myjni

Chodziło o firmę i model :p
W ten sposób mozna ocenić twardość lakieru i jaka chemia bedzie potrzebna

Tak, wiem o co chodziło :) Nie ma się czym chwalić... Auto to Audi A6 z 1997 roku.

Lakier się błyszczy jak go umyję. Ale trwa to tylko przez pierwsze kilka kilometrów :) Chce pozbyć się drobnych rys i zadrapań oraz żeby wydobyć głębię lakieru. Będę miał urlop to będzie trochę czasu żeby się z tym pobawić.
 
Twardość mogę wam zmierzyć jak chcecie, ale to niewiele wnosi w tym przypadku ;-) Poleruj, będzie dobrze. Jak auto jest mocno matowe i porysowane to dobra polerka daje ogromną różnicę.

Nie wiele to wniesie w tym przypadku bo auto lakierowane ;)

Ale takie info jest pomocne zeby dobrać odpowiednia pastę i gąbkę. Ja mam pasty na kazda okazje od sticky paintow po nowe nano wynalazki :) ale to troche drogi gips zeby strzelać w ciemno. Wiec każde ukierowunkujace w ktoras strone info jest wazne.
 
Tak, wiem o co chodziło :) Nie ma się czym chwalić... Auto to Audi A6 z 1997 roku.

Lakier się błyszczy jak go umyję. Ale trwa to tylko przez pierwsze kilka kilometrów :) Chce pozbyć się drobnych rys i zadrapań oraz żeby wydobyć głębię lakieru. Będę miał urlop to będzie trochę czasu żeby się z tym pobawić.

Tu nie chodzi o chwalenie sie czy nie.

Fajna bryka. Dzialaj smialo i daj znac jak wyszlo :)
 
Ale takie info jest pomocne zeby dobrać odpowiednia pastę i gąbkę. Ja mam pasty na kazda okazje od sticky paintow po nowe nano wynalazki ale to troche drogi gips zeby strzelać w ciemno. Wiec każde ukierowunkujace w ktoras strone info jest wazne.
Pełna zgoda ;-)

- - - - - aktualizacja - - - - -

W przypadku lakierowanych aut, jest spore ryzyko przecięcia klaru ponieważ w wielu przypadkach były już szlifowane po lakierze i przed polerką.
 
Pełna zgoda ;-)

- - - - - aktualizacja - - - - -

W przypadku lakierowanych aut, jest spore ryzyko przecięcia klaru ponieważ w wielu przypadkach były już szlifowane po lakierze i przed polerką.

Dlatego zawsze zaczyna sie wszelkie takie akcje robiąc próby od możliwie najdelikatniejszych past i gąbek gdyz czesto okazuje sie ze efekt jest juz satysfakcjonujący przy delikatniejszych środkach ;) nie potrzeba go ciąć od razu na grubo. Szkoda lakieru.

Ale znam takich ze wszystko jadą na od razu na grubo :(
 
Powrót
Góra