Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

wątek motoryzacyjny

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    dolot
    po analizie szczatkow, silnika itp, to raczej sama z siebie sie rozpadla

    Skomentuj


      to musiałoby coś bardzo twardego przez filtr powietrza przelecieć, często się to nie zdarza...

      Skomentuj




        Pierwsza teoria była że coś wpadło.
        Po rozebraniu dolotu, nic tam nie mogło wpaść, ani nic się nie urwało.

        Najwięcej odłamków znalazłem w wężu odmy, w "maśle".
        Jeden odłamek poleciał tym wężem aż do separatora oleju, który jest jakieś 60-80cm dalej!

        Rozbieram dalej, bo to może z komory poleciało.
        Wąż separator - pokrywą czysty.
        Pokrywa cała, pod pokrywą czysto.
        Przez fabryczną odmę w pokrywie nic tak dużego nie przeleci.

        Więc kolejna teoria jest taka, że chiński zamiennik rozpadł się od zbyt wysokich obrotów, bo mam też podniesioną moc programem.

        Skomentuj


          Jak to ta na dole to na moje krzywe oko, jeśli mnie pamięć nie myli, to coś tam wpadło. Od obrotów to by się wałek ukręcił raczej.

          Skomentuj


            tez tak myslalem, ale brak ciala obcego, brak miejsca gdzie i co by moglo tam wpasc :/

            Skomentuj


              Może naoglądałem się za dużo 007, ale czy jest możliwe, że w obiegu - w wężach była woda, zamarznięta woda?
              wiecie już co mam na myśli.
              Miłego.
              Irek.N.

              Skomentuj


                nie - bylo cieplo od pewnego czasu

                Skomentuj


                  No to klops, nie mam pojęcia. Widzę natomiast, że to nie było oberwanie z powodu zmęczenia łopatek. Ewidentnie coś w nie uderzyło i łopatki zostały oderwane, a następnie "podszlifowane".
                  Miłego.
                  Irek.N.

                  Skomentuj


                    a patrzyliście czy w intercoolerze coś leży? wróżenie z fusów co to mogło być i gdzie mogło polecieć...
                    wbrew pozorom z chinolami nie jest tak źle, żeby nie dawały rady z programem. o ile starannie złożone, bo to jest większym problemem. producentów części za dużo nie ma, jakość jakąś tam trzymają, większym problemem są warsztaty i usługi typu regeneracja za 300 zł czy ile teraz to najtańsze kosztuje. a dobry turbiniarz po rozebraniu wie co się stało, że się ze...psuło bo np. niektórzy nie mówią o tym, albo klienci się upierają(bo koszty), że trzeba wymienić od razu olej z filtrem i filtr powietrza, w niektórych autach trzeba wymienić rurki zasilające i spływ oleju(z tego co pamiętam to 1.6 hdi tak ma), wydawałoby się niepotrzebnie, a potrafi takie auto wrócić po kilkudziesięciu kilometrach i znów turbo do roboty. na koszt klienta oczywiście, ew. jeśli warsztat dał ciała to ich(ale to już sprawa do rozstrzygnięcia między nimi a tym, który robił turbo i czy powiedział co trzeba wymienić). skomplikowana tematyka, a niby proste urządzenie.

                    Skomentuj


                      wyplukalem (litr ropy + 3 puszki zmywacza do hamulcow) dolot, ale nic nie wylecialo :/

                      olej, filtry, uszczelki wymienione
                      odplyw i zasilanie turba tez sprawdzilem


                      jak sie pogoda poprawi, to wyplucze woda pod cisnieniem dolot, to moze cos z IC wyleci

                      Skomentuj


                        I tak nie ma źle, u mnie koło kompresji się dosłownie rozpadło, turbo od zakupu auta miało odgłos karetki i dodatkowo chyba czips mu pomógł. Kolejne zakupione używane odgłos karetki miało jeszcze potężniejszy i poleciało jeszcze szybciej, niż to co miałem od początku.
                        Odłamki były w całym dolocie, jakieś pojedyncze fragmenty doleciały nawet do filtra powietrza, do oleju też odrobina syfu poleciała.

                        Skomentuj


                          Miał ktoś styczność z zestawem FOCAL AUDITOR RSE-165, zagra to w miarę bez dodatkowej końcówki?

                          Skomentuj


                            bardzo nachalne ostre wysokie tony :/

                            Skomentuj


                              A ma jakiś sens zostawienie ori tweeterów z Octavi 3 FL i podmianka wooferów, obecnie coś tam nawet gra do pewnej głośności, ale jak trafi się utwór z mocniejszym basem, to dławią się te ori wooferki.

                              Hertz pewnie jeszcze ostrzejszy?

                              Skomentuj


                                a czasem to nie radio sie konczy? :P
                                zazwyczaj to wina przesterowanego wzmacniacza radia a nie glosnikow

                                Skomentuj


                                  To nie brzmi jak przester, pierwszym skojarzeniem było ocieranie karkasu o nabiegunnik, bo dzieje się to tylko w jednych drzwiach, ale po dalszych testach mam wrażenie, że coś tam rezonuje, możliwe że panel od sterowania szybami, bo jest trochę luźny, będzie chwila to zajrzę do niego i się może coś wyjaśni.

                                  Skomentuj




                                    Była trochę szpara pomiędzy maskownicą panelu przycisków, kilka fragmentów taśmy dwustronnej i teraz jest cisza, na razie nie muszę ori głośników targać.
                                    Last edited by ampli; 24.05.2024, 22:27.

                                    Skomentuj

                                    Czaruję...
                                    X