Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

wątek motoryzacyjny

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    Myślę, że okolice 1k spokojnie bym mógł na to przeznaczyć, kupiłbym droższe, gdyby to miało być na lata, ale nie do auta, gdzie już zaczyna się pojawiać ruda.

    Skomentuj


      za 1100zl kupilem w tym rozmiarze wielosezonowe nokiany do passata

      Skomentuj


        205 55 R16 to na dziś chyba najpopularniejszy rozmiar opon i spokojnie za 1000 zł kupisz markowy zestaw 4 nowych opon.
        Asustor AS-5002T z MPD + konwerter USB .3lite + DAC PCM1704 by olog + autorskie PRE z PVC + Monobloki Ravlus Amplifilo + kolumny Tatami Audio Hudba

        Skomentuj


          https://allegro.pl/oferta/4x-205-55r...ian-9408789851

          Skomentuj


            Te Nokianki widzę wielosezonowe, sprawdzają się?

            Z markowych jeszcze mi wpadło w oko Pirelli P1 Cinturato Verde 205/55 R16 91 V, w wielosezonowe nie wiem czy iść, bo i tak mam 2 komplety felg.

            Skomentuj


              na tych nokianach zrobilem niestety tylko 8tys km i od listopada passat stoi z popsutym silnikiem :(

              ale w ibizie mam goodyear wielosezonowe (niestety R14 kosztowaly 1200zl) juz 4 lata i bardzo sobie chwale
              po 4 latach guma juz wyraznie sie starzeje i traci wlasciwosci
              dlatego wole zajechac w pelni jeden komplet opon, niz zmarnowac czesciowo 2 zestawy

              Skomentuj


                Jetta już zrobiła kilkanaście, a nie ma jeszcze pełnego roku, z czego sporo w zimę...

                A co mu się stało z silnikiem?

                Skomentuj


                  W tym rozmiarze Bierz chinskie zeeteksy, stosunek ceny do jakości mistrz! Ostatnio ojcu kupowałem, czasem lepiej się zachowują od droższych producentów.

                  Jeśli auto to nie jest żadna wyścigówka to polecam śmiało.
                  DAC .3lite AD1865 | Accuclone E450 | BMS 4524 + 18sound XT120 horn + Sonido SFR 175 AlNiCo + Eminence Alpha 15a - 99% progress… | SBA TW29BN-B + 15M4531 + 2x 18W8531 - 1% progres...

                  Skomentuj


                    Aha a cena będzie poniżej 700 zł!
                    DAC .3lite AD1865 | Accuclone E450 | BMS 4524 + 18sound XT120 horn + Sonido SFR 175 AlNiCo + Eminence Alpha 15a - 99% progress… | SBA TW29BN-B + 15M4531 + 2x 18W8531 - 1% progres...

                    Skomentuj


                      DAC .3lite AD1865 | Accuclone E450 | BMS 4524 + 18sound XT120 horn + Sonido SFR 175 AlNiCo + Eminence Alpha 15a - 99% progress… | SBA TW29BN-B + 15M4531 + 2x 18W8531 - 1% progres...

                      Skomentuj


                        A co mu się stało z silnikiem?
                        na 99% pekla glowica, bo leje sie ropa do oleju
                        wszystko wymienione, pompowtryski po testach
                        zostaje tylko glowica :(

                        nowy silnik juz jest

                        Skomentuj


                          Ja użytkuję od jesieni wielosezonowe IMPERIAL ALL SEASON DRIVER 225/55/17 i jestem z nich bardzo zadowolony. Opony sprawdziły się w zimę i są ciche.

                          Skomentuj


                            Zamieszczone przez Pawel S. Zobacz posta
                            na 99% pekla glowica, bo leje sie ropa do oleju
                            wszystko wymienione, pompowtryski po testach
                            zostaje tylko glowica :(

                            nowy silnik juz jest
                            No niekoniecznie... Poza tym lepiej robić co jest, pytanie tylko czy masz mechanika odpowiedniego do takiej roboty. Kupowanie TDI po nieznanym przebiegu równa się z dołożeniem 2-2,5k na doprowadzenie rozrządu do ładu(ukochane wycieranie się wałka), wypadałoby miskę zdjąć - kolejne koszty... Kiepska sprawa zasadniczo. A ten co sprawdzał pompki to na pewno dobrze obejrzał ich gniazda i założył dobrze(i dobre) uszczelniacze? To często jest problemem.

                            Skomentuj


                              to nie jest wyciek pare ml...
                              to jest 5-10l/5min po rozgrzaniu silnika! :P

                              Skomentuj


                                No to ta głowica musiałaby być naprawdę grubo strzelona. To mi sugeruje, że raczej nie jest pęknięta, tylko trzeba szukać dookoła.

                                Skomentuj


                                  ale wszystko juz jest sprawdzone! :(
                                  wszsytko wymienione, pompowtryski wyslane na testy...
                                  niepokoi mnie tylko to, ze nie mam pewnosci ze pompki rozgrzali na testy
                                  a leje sie tylko na rozgrzanym

                                  dzisiaj mialem zamiar rozgrzac silnik, zlac olej, zdjac oslone i zobaczyc czy faktycznie nie leje z pompek...
                                  niestety ukrecil sie gwint na jednym trzymaniu pompowtrysku :/

                                  Skomentuj


                                    Pierwsze co powinno być zrobione to uszczelniacze pompek(komplet) i uszczelnienie tandem pompy... Tylko normalnie dobrane, nie pierwsze lepsze z katalogu co podobnie wygląda. No i dokładnie obejrzeć gniazda w głowicy, bo - co prawda bardzo rzadko, ale jednak - zdarza się, że się wyjadą tak, że nawet nowe uszczelniacze nie pomogą.
                                    Last edited by siewcu; 11.05.2021, 08:57.

                                    Skomentuj


                                      no i tak bylo

                                      nowe oringi oryginalne bosch
                                      stare nie byly uszkodzone, wiec moze to rozbite gniazda?

                                      pompa tandemowa wymieniona na taka po regeneracji
                                      no i tam kazda pasuje
                                      wszystkie nowsze byly w pelni kompatybilne ze starymi (rozne uszczelki, rozne krocce podcisnienia)

                                      zostalo mi tylko sprawdzic czy nie tryska z gniazd... ale przekrecilem gwint :/
                                      wiec i tak musza wyciagnac...

                                      a glowica po regeneracji 1100zl + uszczelka + sruby + rozrzad
                                      dlatego kupilem silnik za 1000zl po remoncie glowicy 400km przed rozbiciem auta (slupek B, nie przod )

                                      Skomentuj


                                        Ciekawe co to za remont. Bo jeśli nie było tam wymiany wałka z panewkami i szklanek z nowymi śrubami z aso to dupa nie remont... Bo to jest podstawa.

                                        Skomentuj


                                          Ciekawa sprawa, kilku znajomych jeździ PD i tylko jeden chwalił się, że musiał robić wałek rozrządu oraz szklanki, ale on to akurat miał BLS, przebiegu nie pamiętam, ale chyba gdzieś pomiędzy 200-300kkm...

                                          Skomentuj

                                          Czaruję...
                                          X