Myślę, że okolice 1k spokojnie bym mógł na to przeznaczyć, kupiłbym droższe, gdyby to miało być na lata, ale nie do auta, gdzie już zaczyna się pojawiać ruda.
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
wątek motoryzacyjny
Collapse
X
-
na tych nokianach zrobilem niestety tylko 8tys km i od listopada passat stoi z popsutym silnikiem :(
ale w ibizie mam goodyear wielosezonowe (niestety R14 kosztowaly 1200zl) juz 4 lata i bardzo sobie chwale
po 4 latach guma juz wyraznie sie starzeje i traci wlasciwosci
dlatego wole zajechac w pelni jeden komplet opon, niz zmarnowac czesciowo 2 zestawy
Skomentuj
-
W tym rozmiarze Bierz chinskie zeeteksy, stosunek ceny do jakości mistrz! Ostatnio ojcu kupowałem, czasem lepiej się zachowują od droższych producentów.
Jeśli auto to nie jest żadna wyścigówka to polecam śmiało.DAC .3lite AD1865 | Accuclone E450 | BMS 4524 + 18sound XT120 horn + Sonido SFR 175 AlNiCo + Eminence Alpha 15a - 99% progress… | SBA TW29BN-B + 15M4531 + 2x 18W8531 - 1% progres...
Skomentuj
-
Zamieszczone przez Pawel S. Zobacz postana 99% pekla glowica, bo leje sie ropa do oleju
wszystko wymienione, pompowtryski po testach
zostaje tylko glowica :(
nowy silnik juz jest
Skomentuj
-
ale wszystko juz jest sprawdzone! :(
wszsytko wymienione, pompowtryski wyslane na testy...
niepokoi mnie tylko to, ze nie mam pewnosci ze pompki rozgrzali na testy
a leje sie tylko na rozgrzanym
dzisiaj mialem zamiar rozgrzac silnik, zlac olej, zdjac oslone i zobaczyc czy faktycznie nie leje z pompek...
niestety ukrecil sie gwint na jednym trzymaniu pompowtrysku :/
Skomentuj
-
Pierwsze co powinno być zrobione to uszczelniacze pompek(komplet) i uszczelnienie tandem pompy... Tylko normalnie dobrane, nie pierwsze lepsze z katalogu co podobnie wygląda. No i dokładnie obejrzeć gniazda w głowicy, bo - co prawda bardzo rzadko, ale jednak - zdarza się, że się wyjadą tak, że nawet nowe uszczelniacze nie pomogą.Last edited by siewcu; 11.05.2021, 08:57.
Skomentuj
-
no i tak bylo
nowe oringi oryginalne bosch
stare nie byly uszkodzone, wiec moze to rozbite gniazda?
pompa tandemowa wymieniona na taka po regeneracji
no i tam kazda pasuje
wszystkie nowsze byly w pelni kompatybilne ze starymi (rozne uszczelki, rozne krocce podcisnienia)
zostalo mi tylko sprawdzic czy nie tryska z gniazd... ale przekrecilem gwint :/
wiec i tak musza wyciagnac...
a glowica po regeneracji 1100zl + uszczelka + sruby + rozrzad
dlatego kupilem silnik za 1000zl po remoncie glowicy 400km przed rozbiciem auta(slupek B, nie przod )
Skomentuj
Skomentuj