Panowie jak penie niektóry wiedzą jestem studentem dziennym wydziału mechanicznego, wcześniej skończyłem technikum elektroniczne. Pytanie mam następujące jaki biznes za 40tyś można rozkręcić aby było można się samemu utrzymać na studiach(nie oczekuje kokosów). Wstępnie myślałem np o serwisie laptopów,konsol, i tel (reballing bga) ale doświadczenia brak trzeba by iść na kursy co nie jest problemem ale jak pozyskiwać klientów?? następna opcja to sklep internetowy z częściami komputerowymi itp ale nigdzie nie mogę znaleźć aktualnego cennika hurtowni nawet dla małego odbiorcy(jeśli taki posiadacie to proszę o wysyłkę na e-maila) opcja nr 3 zostanie taryfiarzem i zakup za 40tyś auta z prezencją a przy tym tanim w eksploatacji i niezawodnym, prawo jazdy mam ponad 2 lata i nalatane ponad 30tyś więc jeździć umiem i znam się na autach tylko gorzej z topografią mojego miasta.
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Pomysł na dodatkowy biznes dla studenta
Collapse
X
-
Zamieszczone przez mihas66 Zobacz postaWstępnie myślałem np o serwisie laptopów,konsol, i tel (reballing bga) ale doświadczenia brak trzeba by iść na kursy co nie jest problemem ale jak pozyskiwać klientów??
-
sama naprawa w ramach gwarancji to nie aż taki wielki wydatek(koszt kulek) więc bym jakoś przeżył, tylko bark praktyki w takich naprawach bo jeśli chodzi o grzebanie w kompach, tupu składanie, OC, mody Biosów i OS-ów to nie problem... Diagnostyka to moje marzenie dlatego studiuje ale na razie wiedza za mała(dlatego studiuje na wydziale mechanicznym) chyba że pokończę jakieś kursy...
Skomentuj
-
za 40tys chcesz biznes otworzyc a zysk chcesz tylko, zeby na zycie studenckie wystarczylo? Troche malo jak na tak duzy wklad. Na "zycie studenckie" to lepiej pujsc do jakiejs zwyklej pracy. Potrzeba o czyms pomyslec co bedzie przynosilo dobry zysk. No wiadomo nie odrazu ale myslec perspektywicznie. Tylko w takim "dobrym" interesie jest maly problem. Jak dobrze bedzie dziala odechce ci sie studiowac. To pewne!