Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

AkustyK HD3

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

AkustyK HD3

Cześć

Planuje złożyć jakiś kit. Słucham rocka i popu, nie chce dodatkowego subwoofera, ale chcę czuć sprężysty dobrze kontrolowany bas. Mój typ padł na Akustyk HD3 ( Link do HD3 ), ponieważ ma spory głośnik niskotonowy i myślę, że kolumny będą grały z wykopem.

To oczywiście moje domniemania. Ponieważ nie mam doświadczenia w DIY, a chcę złożyć sobie dobrej jakości kolumny, które będą mi służyły przez lata proszę o opinie i porady co do mojego wyboru. Dotychczas miałem okazję słuchać muzyki na AA Hyperion III s, jaka różnica będzie miedzy nim a HD3? Który zestaw lepszy waszym zdaniem?

Tutaj też jest dobry zestaw i wyjdzie taniej http://www.troelsgravesen.dk/3WClassic.htm

Ale czy zagra lepiej to już chyba tylko kwestia gustu, po głośniki są raczej na podobnej półce jakościowej.

Skomentuj

nie wiem jak ten duzy hds ...ale jesli chodzi o hds180 to mialem go w hx18 mam teraz ca18rnx oraz er18rnx ... i seasy maja spooro wiekszy wykop 20l dla hdsa to jak na moj gust absolutny max...a ca18rnx gra w nim jak by to bylo dla niego "pikuś" mam go teraz w 24l i dalej nic nie przeciaga nie muli tylko zwiekszyla się "głębia" basiku ...

bez zastanowienia robilbym projekt treolsa na seasach ...

Skomentuj

Wolałbym stojące smukłe kolumny. Można te klasyki zaaplikować do innej budy?

Skomentuj

Było to już przerabiane wiele razy: owszem można ale zmieni się brzmienie, przesunięcie wysoko i średniotonowych głośników zmieni charakterystyki, a przedłużenie obudowy - aby powstała kolumna wolnostojąca zmieni charakterystykę w zakresie niskich tonów o czym pisze autor (bo podział jest dość wysoki dla basu 500Hz co jest akuratnie dobrane do takich wymiarów czoła obudowy i umiejscowienia głośnika basowego), wszystko jest policzone i dobrane do takiej obudowy, która powinna stać na wąskich podstawkach, wtedy będzie grało optymalnie