Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wadliwa instalacja Seat Leon

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    #21
    Wiem, że mam mały staż na forum i doradzać w sumie nie powinienem, ale trochę dziwne wydaje mi się, że chcesz od razu wszystko wyprzedać.

    Kupisz nowy i będzie to samo, to również go opchniesz na allegro ?
    Podjedź do jakiegoś zakładu CA, powiedz jak blondynka "to nie działa - zróbcie " i już.
    Darmo oczywiście nie będzie, ale to chyba będzie cena Twoich nerwów :mrgreen:

    Skomentuj


      #22
      Problem w tym ze w mojej okolicy jest tylko jeden sklep CA w którym to pracuje Pan B. ten czlowiek bierze kosmiczne pieniądze a wiedze ma na poziomie takim jak ja , kupilem u niego radio , za zalozenie radia chcial 100 zł , podziekowalem i za radio i za montaz.

      Skomentuj


        #23
        a końcówki kabli sygnałowych i zasilających lutowane masz?
        jak w ogóle wygląda ta sprawa?
        Juz mi sie nie chce...

        Skomentuj


          #24
          Zamieszczone przez lklukasz
          a końcówki kabli sygnałowych i zasilających lutowane masz?
          jak w ogóle wygląda ta sprawa?

          Wszystkie kable zostały najpierw zalutowane następnie zaciśnięte zostały tzw "widełki" na + , GND , Remote , i wszystkich glośnikowych .

          Skomentuj


            #25
            Vitu, to już nie wiem
            tak dla pewności zapytam: próbowałeś puścić kable innymi miejscami?
            bo jak tak to może alternator uszkodzony
            Juz mi sie nie chce...

            Skomentuj


              #26
              Tak , kable puszczałem luzem po siedzeniach , prawa , lewa , środkiem i ni

              Ne elektrodzie piszą że to wina instalacji i trzeba ją od nowa zrobić , ale nie wiem czy dam sobie z tym rade.

              Skomentuj


                #27
                Vitu, spróbuj doprowadzić nowe zasilanie do radia bezpośrednio z akumulatora. Tylko załóż bezpiecznik na kabel taki jak w radiu. I napisz co wyszło.
                Juz mi sie nie chce...

                Skomentuj


                  #28
                  Dziwna sprawa się stała , zdenerwowany wepchnąłem radio w kieszeń bez patrzenia na kable i jest inaczej , nie słychać alternatora tylko delikatny szum w głośnikach. Radio przy włączaniu wyłączaniu nie daje radnego trzasku na głośniki, trzask pojawia się wtedy gdy wyjme kluczyc ze stacyjki na włączonym radiu.

                  Skomentuj


                    #29
                    Vitu, i jest masa :wink:
                    Juz mi sie nie chce...

                    Skomentuj


                      #30
                      Sprostuje jedna rzecz okazało się ze głośniki podłączone do samego radia z ominięciem wzmacniacza trzeszcza tak samo.
                      na kazdym radiu? czy tylko na tym?
                      wyglada na to ze opoznione zalaczanie niedziala - poszukaj w radiu wadliwych kondensatorow lub poluzowanych miejsc lutowniczych

                      Podjedź do jakiegoś zakładu CA, powiedz jak blondynka "to nie działa - zróbcie " i już.
                      widac ze chyba nie byles nigdy w takim zakladzie :lol:
                      wszystko zalezy od wiedzy i doswiadczenia pracowanikow. nie zawsze bedzie to lepsze rozwiazanie

                      Zamieszczone przez Vitu
                      Ne elektrodzie piszą że to wina instalacji i trzeba ją od nowa zrobić , ale nie wiem czy dam sobie z tym rade.
                      podlacz na szybkiego plus i minus z aku do radia (zalecany rowniez bezpiecznik)
                      jak to nie pomoze to nie bedzie to wina instalacji

                      Zamieszczone przez Vitu
                      Dziwna sprawa się stała , zdenerwowany wepchnąłem radio w kieszeń bez patrzenia na kable i jest inaczej , nie słychać alternatora tylko delikatny szum w głośnikach. Radio przy włączaniu wyłączaniu nie daje radnego trzasku na głośniki, trzask pojawia się wtedy gdy wyjme kluczyc ze stacyjki na włączonym radiu.
                      jak widac metoda "mlotka i przecinaka" rowniez dziala w XXI wieku :mrgreen:

                      Skomentuj


                        #31
                        Zamieszczone przez Vitu
                        Wszystkie kable zostały najpierw zalutowane następnie zaciśnięte zostały tzw "widełki" na + , GND , Remote , i wszystkich glośnikowych .
                        Albo sie lutuje albo zaciska. Pobielonych koncowek nie wolno zaciskac!

                        Skomentuj


                          #32
                          albo najpierw zacisnąć a później poprawić cyną
                          Juz mi sie nie chce...

                          Skomentuj


                            #33
                            Zamieszczone przez Pawel S.
                            widac ze chyba nie byles nigdy w takim zakladzie :lol:
                            wszystko zalezy od wiedzy i doswiadczenia pracowanikow. nie zawsze bedzie to lepsze rozwiazanie
                            Byłem. Tam akurat mieli pojęcie o okręcie :lol:
                            Tylko, że cenią się dość mocno.

                            Skomentuj


                              #34
                              Jak narazie jest duzo lepiej ale to jeszcze nie wszystko , dalej słychać szumy w głośnikach i trzask gdy wyjmę kluczyk , jutro podlacze radio bezpośrednio z aku. Dzieki za pomoc , na bierząco bede relacjonował czy sa jakies postępy.

                              [ Dodano: 2010-10-09, 18:36 ]
                              Moze to by pomogło ?

                              http://allegro.pl/hurt-filtr-masy-so...255454594.html

                              Skomentuj


                                #35
                                [b]Vitu[/ Tym filtrem sobie nie zawracaj głowy bo kiedyś kupiłem i jest gówno warty. Tylko zamula wszystko...

                                Skomentuj


                                  #36
                                  dokładnie! To tylko zmniejsza napięcie na pre-out a nie o to chodzi.
                                  Juz mi sie nie chce...

                                  Skomentuj


                                    #37
                                    Popraw instalacje.

                                    Weź wszystkie masy z tego samego punktu.

                                    Optymalnie z akumulatora.

                                    Skomentuj


                                      #38
                                      Optymalnie z akumulatora.
                                      najlepiej z akumulatora
                                      Juz mi sie nie chce...

                                      Skomentuj


                                        #39
                                        Rozumiem , tylko trochę się tego obawiam bo żeby puścić masę i + z aku to trzeba pól kokpitu rozbierać.

                                        Skomentuj


                                          #40
                                          Przecież plus też był tak zrobiony.

                                          Na próbę weź puść masowy "górą"

                                          Sprawdź kolejną ewentualność.

                                          Skomentuj

                                          Czaruję...
                                          X