wysłanie informacji na tę kostkę wygląda mniej więcej tak:
wartości początkowe: RST=0, CLK=0
- RST = 1
- wartość bitu0 (taka wartość jaką chcesz wpisać, 1 lub 0)
- CLK = 1
- CLK = 0
- wartość bitu1 (taka wartość jaką chcesz wpisać, 1 lub 0)
- CLK = 1
- CLK = 0
- wartość bitu2 (taka wartość jaką chcesz wpisać, 1 lub 0)
- CLK = 1
- CLK = 0
- wartość bitu3 (taka wartość jaką chcesz wpisać, 1 lub 0)
- CLK = 1
- CLK = 0
- wartość bitu4 (taka wartość jaką chcesz wpisać, 1 lub 0)
- CLK = 1
- CLK = 0
- wartość bitu5 (taka wartość jaką chcesz wpisać, 1 lub 0)
- CLK = 1
- CLK = 0
- wartość bitu6 (taka wartość jaką chcesz wpisać - zależy czy chcesz mute czy nie)
- CLK = 1
- CLK = 0
- wartość bitu7 (chyba zawsze 0)
- CLK = 1
- CLK = 0
- RST = 0
i jeden kanał wysłany, jak chcesz wysłać drugi kanał to RST=0 przenosisz za kolejne 8 bloków wysłania bitów
To tak na szybko i prymitywnie, ale pewnie zadziała, możliwe, że pomiędzy CLK=1 i CLK=0 trzeba będzie wstawić jakieś opóźnienie - w Asemblerze to chyba NOP
wartości początkowe: RST=0, CLK=0
- RST = 1
- wartość bitu0 (taka wartość jaką chcesz wpisać, 1 lub 0)
- CLK = 1
- CLK = 0
- wartość bitu1 (taka wartość jaką chcesz wpisać, 1 lub 0)
- CLK = 1
- CLK = 0
- wartość bitu2 (taka wartość jaką chcesz wpisać, 1 lub 0)
- CLK = 1
- CLK = 0
- wartość bitu3 (taka wartość jaką chcesz wpisać, 1 lub 0)
- CLK = 1
- CLK = 0
- wartość bitu4 (taka wartość jaką chcesz wpisać, 1 lub 0)
- CLK = 1
- CLK = 0
- wartość bitu5 (taka wartość jaką chcesz wpisać, 1 lub 0)
- CLK = 1
- CLK = 0
- wartość bitu6 (taka wartość jaką chcesz wpisać - zależy czy chcesz mute czy nie)
- CLK = 1
- CLK = 0
- wartość bitu7 (chyba zawsze 0)
- CLK = 1
- CLK = 0
- RST = 0
i jeden kanał wysłany, jak chcesz wysłać drugi kanał to RST=0 przenosisz za kolejne 8 bloków wysłania bitów
To tak na szybko i prymitywnie, ale pewnie zadziała, możliwe, że pomiędzy CLK=1 i CLK=0 trzeba będzie wstawić jakieś opóźnienie - w Asemblerze to chyba NOP
Skomentuj