• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

autko od zachodnich przyjaciol... czekam na porady :)

mam pytanie poniewaz wiesz wszystko z pewnoscia odpowiesz mi na to pytanie :)
przegladajac ogloszenia w internecie (mobile.de, allegro.pl) oraz w prasie zauwazylem ze audi A3 z silnikiem 1.9TDI jest srednio drozszy nawet o jakies 5patykow w porownaniu do wiekszej i lepiej wyposazonej A4-ki. porownywalem modele z podobnym przebiegiem w roczniku 95-98. skad ta moim zdaniem anomalia??
a moze po prostu zadaje glupie pytania? :P

dziwne ;P alegro to badziewie :P
jak szukasz samochodu to zobacz sobie www.trader.pl 67tys ofert aut
przesszsukalem i a4 jest sredmnio drozesz o 4tys od a3 (silnik tdi) rok 96-97

a4 http://www.trader.pl/search-form-po...Search=Szukaj...&CategoryID=131&BuildSQL=True

a3 http://www.trader.pl/search-form-po...Search=Szukaj...&CategoryID=131&BuildSQL=True

[ Dodano: 2005-08-06, 19:10 ]
ale nie skusze sie na to autko...
i bardzo dobrzee! :P
 
@roman_tyk, pug 206 1.1 nie pojedzie 175km/h (fabryka podaje 160km/h) możesz pomażyć 106tki z 1.1 które jak by nie patrzeć są mniejsz z prawie tym samym silnikiem nie chcą jechać szybciej jak 160 - 165km/h wieć wątpie żeby większa 206 tak szybko jeździła, mówie o rzeczywistych prędkościach a nie wskazań licznika
 
Co drugie auto z tradera wisi na allegro,każdy jak może klienta szuka.To nie nowośc od roku.Alfy bym nie tknął choć są tacy co ja chwalą.Ja bym sie obawiał o części.Wole już cos ze stajni fiata,przynajmniej co drugi motoryzacyjny ma niemal wsio do tej marki.Seat nie lubi zbyt długo jeździc na jednym pasku rozrządu,ponoć 15 tyś i wymiana.Nie wiem czy to prawda ale co tyle to ja olej wymieniam a nie rozrząd.Oby to tylko plotka była.Astra II ogólnie niezła choc walka z krokowym i EGR-em nie unikniona.Przynajmniej ruda jej nie ima.Jedyny plus choć powiedziałem oplowi dość i nigdy więcej.

Ktos powie to co więc?Powiem krótko,jak sie nie ma miedzi to sie na dupie siedzi.Albo szuka pewniaka.Na tym polu nieźle wypada 190-tka merola.Proste auto w naprawach i jak na owe czasy niezbyt kosztowne w częściach.Polecam motorek 1.8 ,w miarę dziarski i w miarę oszczędny jak na swoja pojemność.Jakość montażu jak i podzespołów powala na kolana toyoty i inne marki.Myślę że to chyba jeden z niewielu modeli spod znaku gwiazdy który sie udał niemal w 100%.I szkoda że szybko zastąpiono ja klasą C niemal natychmiastowo modyfikowaną.No ale obecnie klasa C to namiastka eSki w mniejszej skali.Jeśli ktoś z was ma wolne OK.160 tyś. zł to to auto jest jak marzenie.
Jeśli mało to proponuję nowa "trójke",aryan pewnie jeszcze nia miał to i pewnie nie skrytykuje za szybko.Choć nigdy nie wiadomo.

Całe info zebrane z kilku lat doświadczeń na własnej i rodzinnej skórze tudziez podparte opinią sąsiada czy znajomego.Ale ogólnie najsztywniej wypada zadbane BMW,nie ważne czy 3-jka czy 5-tka.Liczy sie dbałość bo bez tego to i roczny bentley padnie.
 
yeti: 175 km\h wycisnelem na trasie w miare prostej lekko z gorki moze stad ten wynik. Oczywiscie to jest predkosc zczytana z blatu. Jechalem sam.Auto wazy 890kg albo 830 nie pamietam juz. Zeby osiagnac taka predkosc 3malem chyba ze 3 min pedal gazu w podlodze.pozdrawiam
 
a kto uwierzy ze moim malaczem swego czasu poszedlem 130 km/h
silnik przeszedl GRUNTOWNY remont (m.in. regeneracja samego kadluba), zadnego tuningu czy zwiekszania dawki paliwa, zadnych gorek czy podmuchow wiatru :)
teraz juz sie troszke wypalil ale ciagnie 120km/h :) - czyste samobojstwo - NO FEAR

aryan podane linki nie dowodza twojej teorii - zajrzyj na niemieckie serwisy:
www.autoboerse.de
www.mobile.de
www.pl.automobile.de
www.autoscout24.de
www.webmobil24.de
i dalej brnij w bledzie :P

pozdrawiam 'wrogow' aryana ;DDD
 
Jedyny plus choć powiedziałem oplowi dość i nigdy więcej
a to dalczego? kilka postów wczesniej chwaliles opla :P
szuka pewniaka.Na tym polu nieźle wypada 190-tka merola
wypada niezle ale znaleznienie w dobrym stanie i z przebiegiem ponizej 250 tys graniczy z cudem :P tak samo w124 ;
a pozatym SZWABY KRECĄ LICZNIKI
yeti: 175 km\h wycisnelem na trasie w miare prostej lekko z gorki moze stad ten wynik. Oczywiscie to jest predkosc zczytana z blatu. Jechalem sam.Auto wazy 890kg albo 830 nie pamietam juz. Zeby osiagnac taka predkosc 3malem chyba ze 3 min pedal gazu w podlodze.pozdrawiam
i 20% blad licznika :P
kto uwierzy ze moim malaczem swego czasu poszedlem 130 km/h
z górki i z wiatrem wplecy pomijajac jakosc licznika :P
ja swoim wyciagnalem z górki 120 ale mialem smierc w oczach :P
aryan podane linki nie dowodza twojej teorii - zajrzyj na niemieckie serwisy:
www.autoboerse.de
www.mobile.de
www.pl.automobile.de
www.autoscout24.de
www.webmobil24.de
i dalej brnij w bledzie :P

podane linki nie dowodza twojej teori:p
wytłumacz dlaczego w usa nowa mazda 6 kosztyje 19.000$ =czyli trocghe ponad 60tys a unas cena zaczyna sie od ponad 80tys
mazda 3 kosztyje 14.000$ z silnikiem 2.0 a unas taka ponad 70?
toyota camry kosztyje ok 65tys zł a u nas juz niedostepna kosztowala ponad 120tys zł?
coroola 1.8 sedan kosztyje 13 a unas 1.4 50 :P
www.toyota.com
www.mazdausa.com
 
yeti: 175 km\h wycisnelem na trasie w miare prostej lekko z gorki moze stad ten wynik. Oczywiscie to jest predkosc zczytana z blatu. Jechalem sam.Auto wazy 890kg albo 830 nie pamietam juz. Zeby osiagnac taka predkosc 3malem chyba ze 3 min pedal gazu w podlodze.
pozdrawiam i 20% blad licznika :P


dokładnie a auto waży 910 kg, prędkość maksymalna według producenta to 158km/h a to 175km/h to właśnie było to 158km/h tylko że liczniki dodają i to sporo
 
Kumpel fiatem CC 0.9 jechal 155 km/h tez smierc w oczach.

A z wujkiem tym mercedesem W124 220km/h bez najmniejszego problemu. Wersja 2.3E
 

Załączniki

  • mercedes.jpg
    mercedes.jpg
    35.1 KB · Wyświetleń: 0
aryan, nie szwaby tylko turki.Żaden szwab się na to nie odważy jesli nie ma pewności że od razu auto sprzeda.Bo przy następnym przeglądzie tak mu cofną kase z portfela że mu sie szybko odechce.Niemcy to nie Polska,tam kazde auto siedzi w bazie danych i w kazdej chwili diagnosta może sprawdzić jaki był przebieg przy poprzednim przeglądzie.
Dobrych aut w niemczech nie brakuje a nawet jest w brud,nie ma problemu z ładna 190-tką czy baleronem.BMW ładne to też nie problem.Tylko naszym handlarzom sie nie opłaca tego wlec bo sami ceny popsuli.
Znajomy sprowadził 3-ke z 94 roku z 2 litrowym motorkiem,autentycznie nie bita,full opcja.Normalnie lusterko.Tylko że go wyszła prawie 19 tyś po opłatach.Ktoś powie,ale debil,za 14 by tutaj kupił.Pytanie tylko co by dostał za te 14 tyś?Kupe złomu.Wszyscy ściągający auta z zachodu kierują się niskim nakładem i dużym zyskiem a niestety niemiec jak wie że ma dobre autko to go za grosze nie odda.Jedyne wyjście to wyjazd z zaufaną osobą i niuchanie.I jeśli się chce kupić cos dobrego naprawdę to należy się liczyć z napewno większym wydatkiem niż się słyszy dookoła.
 
podane linki nie dowodza twojej teorii
nawet pewnie nie zajrzales...

wytłumacz dlaczego w usa nowa mazda 6 kosztyje 19.000$ =czyli trocghe ponad 60tys a unas cena zaczyna sie od ponad 80tys
mazda 3 kosztyje 14.000$ z silnikiem 2.0 a unas taka ponad 70?
toyota camry kosztyje ok 65tys zł a u nas juz niedostepna kosztowala ponad 120tys zł?
coroola 1.8 sedan kosztyje 13 a unas 1.4 50 :P
to ja zadaje pytania a ty odpowiadzasz - myslalem ze o samochodach wiesz wszystko...

napisalem wyraznie
silnik przeszedl GRUNTOWNY remont (m.in. regeneracja samego kadluba), zadnego tuningu czy zwiekszania dawki paliwa, zadnych gorek czy podmuchow wiatru :)
twoja zas ospowiedz
z górki i z wiatrem wplecy pomijajac jakosc licznika :P
ja swoim wyciagnalem z górki 120 ale mialem smierc w oczach :P
widac nieuwaznie czytasz posty, malo obchodza mnie 'wymierne' osiagi twojego malego podskakujacego pierdziela :P
 
Kumpel fiatem CC 0.9 jechal 155 km/h tez smierc w oczach
to bylo wklasnie 20% :P predkosc max cc wynosi 140km chyba ze ma turbo :P
A z wujkiem tym mercedesem W124 220km/h bez najmniejszego problemu. Wersja 2.3E
220 to tez bylo 20% 2.3 ma 136km co przy tej masie samochodu wyciagnie 195-200, zeby jechac 220 w124 to musialbys miec co najmoien silnik2.5
nie szwaby tylko turki
prowadzace komisy i warsztaty z karta stalego pobytu :P NO TO PRAWIE SZWAB :P dla niemca moze nie ale jak przujedzie polak albo litwin z laweta na 8 samochodów to nie traci czasu na latanie po serwisach
Jedyne wyjście to wyjazd z zaufaną osobą i niuchanie
i spac trzeba w samochodzie bo w 1 dzien nie znajdzesz dobrego samochodu, nie kupisz pierwszego który zobaczysz :p a spac gdzies trzeba -zazwyczaj w samochodzie :P a z gotówka chodzic tez strach
 
Te przekłamania to niestety prawda.Wystarczy porównać z pomiarem radarem,im wieksza prędkość tym licznik więcej pokazuje.U mnie przy licznikowych 100km/h radar pokazuje 93 km/h.Przy licznikowych 160 km/h radar pokazał 147 km/h.
 
mIKI, ta różnica zwiększa się im szybciej jedziesz więc napewno nie masz stałej różnicy
 
Powrót
Góra