• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

Opinie o sklepach

Amptone.pl
- opinia: pozytywna
Zakupione drobne elementy do lampiaka. Wysyłka pocztą na czas i bez problemu.
 
Fabrykadzwieku.pl
Opinia: negatywna
Sprzedają coś czego nie mają. Okres oczekiwania z 9 dni zamienił się w 6 tygodni, a na domiar z złego stwierdzili, że teraz cena jest inna więc powinienem dopłacić. Poza tym liczne upomnienia, że mam zapłacić za towar, chociaż nikt nie zadał sobie trudu aby sprawdzić stan konta bankowego. Itd. itp.

Niestety się dopiszę. Opinia negatywna.

1) po dodaniu produktów, wpłacam pieniądze, a tam się pojawiła informacja, że niektóre produkty muszą zamówić i czas oczekiwania może się zwiększyć do około 2-4tyg. przelew niestety poszedł. Od razu napisałem do nich meila o zwrot pieniędzy.
2) na drugi dzień otrzymałem odpowiedź, że księgowość wykona zwrot na moje konto - podesłałem screena ile dokładnie zapłaciłem (94zł brutto). 10.12.2015r, informacja, że taka kwota zostanie zwrócona na moje konto.
3) 15.12.2015r - przepraszają za problemy, "(...) W związku z tym zwracam się z prośbą o zachowanie cierpliwości najpóźniej do 21 grudnia bieżącego roku. Do tego czasu nasza firma przeleje całą zaległą kwotę, którą Pan wpłacił na nasze konto."
4) 19.01.2016r - napisałem czy zwrot został wykonany (nie miałem nic na koncie od tego sklepu). od tego czasu zero kontaktu. z tego co teraz zauważyłem to sklep tak jakby upadł.
 
Wiem, że nie do końca ten dział, ale.. Ma ktoś dobry numer do tego "sklepu" fabrykadzwieku.pl ? Sklep "tymczasowo niedostępny". Numery na które próbowałem się dobić to:
- 41 362 10 05 - dostępny, ale nikt nie odbiera,
- 41 361 06 80 - wczoraj jeszcze google pokazywało po wpisaniu "fabryka dźwięku" po prawej miniaturkę + mapkę + godziny otwarcia + ten telefon - dzisiaj nic nie ma, "niedostępny"
- 604 478 875 - wyłączony

(tak, chciałbym odzyskać te 94zł).

Pozdrawiam
 
- AudioTransducers.com
- opinia - NEUTRALNA
- Przedmioty zakupione: 2x SS 913000

Opis sytuacji:
Zakupione głośniki dotarły niekompletne tj. w jednym z nich brakowało śrubki montażowej. Na szczęście reklamacja rozpatrzona pozytywnie poprzez zwrot wpłaconych środków pieniężnych.
 
EXOR MODUSHOP

- opinia: POZYTYWNA
- http://modushop.pl/
- obudowa pesante dissipante, blacha montażowa i parę drobiazgów (złącza głośnikowe, RCA itp)

Opinia mega pozytywna, szybka wysyłka bardzo dobrze wszystko zapakowane. Najbardziej spodobała mi się jednak inna sprawa - kwestia reklamacji
wysłali mi za dużą płytę montażową. Gdy napisałem maila to tego samego dnia Pan poinformował mnie, że wysyła kuriera z prawidłową płytą a kurier dodatkowo otrzyma zlecenie by odebrał ta nieprawidłową. Na drugi dzień kurier przywiózł mi prawidłową i zabrał za dużą.
Dlaczego to opisuje.... bo pomyłka może się zdarzyć każdemu, a najważniejsze jest jak ktoś rozwiąże problem (w tym wypadku po prostu mega wzorowo).
 
- AudioTransducers
- http://audiotransducers.com
- opinia - POZYTYWNA
- Zakupiłem: 2x Fountek FW 146, 2 x Seas L22RN4X/P (H1208-08)

Opinia pozytywna mimo, że składałem reklamację.
Jeden Seas miał nieznacznie wgniecioną membranę na skutek błędu przy pakowaniu.
Po wysłaniu maila z fotografiami głośnika sklep wysłał sprawny głośnik nie czekając, aż odeślę uszkodzony.
 
TME ocena oczywiście pozytywna
To jest profesjonalizm:

Pojedynczy układ za niecałe 5zł, a zapakowany w pełni profesjonalnie, nawet ze wskaźnikiem wilgoci. Ciekaw jestem, ile % ceny to opakowanie ;)
 
M-ELEKTRONIK
- http://mselektronik.pl/
- NEGATYWNA
- Zakupione rożne elementy elektroniczne

- Na realizacje zamówienia czekałem ponad tydzień mimo przelewu w ten sam dzień(realizacja zamówienia wg. regulaminu to do 7dni). Zanim paczka dodarła okazało się że jest jakiś zwrot, niestety brak informacji za co. Gdy paczka dotarła już do domu okazało się że jest mała niezgodność z tym co było zamawiane, brakuje kilku elementów oraz kilka pozycji jest całkowicie innych niż zamawiane. Po złożeniu reklamacji okazało się że elementy które zgłosiłem już nie istnieją w sklepie. A na zwrot czekałem dobry miesiąc. Chociaż dzwoniłem i dostawałem informacje że osoba odpowiedzialna jest na L4 (mojego zamówienia)
 
UWAGI MODERATORA

jak Ci śmierdzi to nie chuchaj sobie pod nos Temat dotyczy poleceń więc pytam czy miał ktoś styczność. Na różnych stronach jest mnóstwo info o tym sklepie ale wolę się dowiedzieć czegoś w miejscu gdzie jak sądzę nie znajdzie się ktoś opłacany przez różne sklepy....

Przeczytaj zasady wątku w pierwszym poście, no troszkę mniej emocji bo może być ban..

 
Witam

dzisiaj chciałem przedstawić wam moją jakże "miłą" sytuacje z avt, takie podejście do klienta to skarb. Więc postanowiłem, że opiszę tą sytuacje, bo przecież nie mogę zostawić tego "miłego" przeżycia tylko dla siebie, trzeba reklamować profesjonalizm. Przejdę zatem od razu do rzeczy:

dnia 8 lutego złożyłem zamówienie z prośbą o jak najszybsze jego realizację gdyż część była na prezent, po czym tego samego dnia dostałem maila z informacją o braku części towaru, ale już jakiej części brakuje nie, musiałem pisać maila by dostać informacje dokładnie czego brakuje (u nich to ponoć normalne) po wymianie kilku maili tego dnia stanęło na tym, że brakuje tej części której akurat mi najbardziej zależy więc postawiłem czekać. Otrzymałem informację że towar będzie za ok 10-14 dni.

dnia 11 marca, więc miesiąc później, po miesiącu milczenia przez nich (a miało to trwać 10-14 dni) postanowiłem spytać co z zamówieniem, otrzymałem odpowiedź:

Witam

Cały czas nie posiadam MK171
Dostawa sie opóznia, towar przychodzi z Belgii, ma być za około 7 dni
roboczych

z poważaniem
Dzial handlowy AVT
Piotr Malinowski

więc czekam dalej.

dnia 31 marca piszę znowu do nich (bo się nie odzywają)

Witam
Zamówienia jak nie widziałem tak dalej nie widzę... to chyba już lekka przesada ?? Ciągle jestem zbywany tłumaczeniami różnego typu i słyszę coraz to inne terminy a zamówienie zostało złożone niemal 2 miesiące temu... mowa o Transakcji: 93866. Pytam więc po raz kolejny kiedy zostanie zrealizowane moje zamówienie?? Jednocześnie chciałbym zrezygnować z pozycji MKS100NF/400 ze względu na to że w międzyczasie podczas zakupów w innym sklepie nabyłem już tą pozycję.
Pozdrawiam
Staniszewski

otrzymuję odpowiedź:

Witam

ID 93866
Wykasowałem ten kondensator
Aktualny stan tranzakcji w załaczniku
nie znam dokałdnego terminu, najwczesniej zestaw MK może pojawić sie za
około miesiac o ile belgowie beda go posiadali na magazynie
Dostawa była w zeszłym tygodniu ale zestaw ten sie nie pojawił w niej,
choć był zamowiony
My też jestesmy uzależnieni od dostawcow naszych
Poczeka Pan jeszcze czy anulowac tranzakcję?

odpisałem :

Puki co czekam, nie wiem tylko czy nie zdecyduję się na rozbicie zamówienia na 2 części, ale o tym w razie czego poinformuje. pozdrawiam



Dnia 8 maja znowu piszę maila:

Witam
jak wygląda sprawa mojego zamówienia ?? ID 93866 ta zwłoka zaczyna robić się nudna.
Pozdrawiam



Dnia 9 maja otrzymuję odpowiedź:

Witam

Zamowienie Pana jkest skasowane
Jesli jest Pan w dalszym ciągu zainteresowany zakupem - proszę złożyć
nowe zamowienie poprzez strone sklepu internetowego www.sklep.avt.pl


(LOL - nikt nawet nie poinformował mnie o usunięciu mojego zamówienia w dodatku po złożeniu go na nowo okazało się że części podrożały i teraz wychodzi mnie ono więcej niż poprzednio....) a więc tego samego dnia złożyłem zamówienie na nowo.




Dnia 10 maja otrzymuję maila z informacją że brakuje części towaru, standardowo muszę pytać jakiej części (co zajęło kilka maili i kilka dni...) i otrzymuję wreszcie odpowiedź, więc UWAGA brakuje jeszcze więcej niż 2 miesiące wcześniej... LOL




Dnia 12 maja otrzymuję maila :

Witam

nie to nie są kpiny drogi kliencie. Czekamy na dostawę MK171 z Belgii z
Velleman'a zaś Velleman ciągle przesuwa Nam terminy gdyż sami są
uzależnieni od dostaw z fabryk z Chin :).

Zgadza się - czeka Pan od lutego 2011 i do dziś brak MK171 a to chyba
jest najważniejszy zestaw dla Pana?

Z głośnikiem nie znam sytuacji ale myślę że nie powinno być problemu
chociaż różnie to bywa.

AVT jest znaną firmą działającą od wielu lat :) i zdarza się że nie
wszystkich uda się zadowolić.

Planowana dostawa MK171 czerwiec 2011

A może AVT2134 B - 44,50zł

z poważaniem
Dzial handlowy AVT
Andrzej Kruk

(proponują mi zestaw który jest większy, nie wchodzi do obudowy ma gorsze funkcje i kosztuje 2 razy tyle...)




Dnia 23 maja piszę znowu maila (mam już dość współpracy):

witam
czy zmieniło się coś w moim zamówieniu numer: 100412
chciałem zrezygnować z pozycji:

MK171
GŁ 8OM/0.5W
KM-33

jeśli pozycja R680 2W jest dalej niedostępna to z niej też chcę zrezygnować, reszta zamówienia jest dalej aktualna, jaki będzie koszt wysyłki pozostałych elementów przy płatności przelewem??

Pozdrawiam




Dnia 25 maja otrzymuję odpowiedź:

Witam

Zamowienie zostalo wstrzymane, mozemy je zrealziować po zmianach jakie
podał Pan w mailu
Tylko jaka ma być płatność?
Czy zostajemy przy pobraniu czy zamienić na przedpłate (wtedy koszt za
przesyłkę pocztową wynosi 10zł) ?

z poważaniem
Dzial handlowy AVT
Piotr Malinowski


Znowu po kilku dniach rozmów itd brakuje następnych pozycji... BOŻE JEDYNY. Zrezygnowałem więc ze wszystkiego czego nie ma musząc zamówieni składać bodajże 3 raz... po czym znowu nie było jednej pozycji więc zamieniłem ją na inną, uff zamówienie zostało nadane 11 czerwca... kilka dni później je miałem w domu... te kilka miesięcy czekania i połowa zamówienia ale kończę z nimi współprace... NIE to by było za proste, dzisiaj otrzymałem zamówienie, odebrała je moja siostra płacąc za nie... chwila, ale jakie zamówienie skoro nic nie zamawiałem... ostatnie zamówienie z tą pozycją której nie było którą zastąpiłem inną... ale przecież ono zostało zrealizowane prawie półtora miesiąca temu, dzwonie do AVT ale nie to by było za proste, dział reklamacji jest nieczynny a jakże miły Pan sobie ze mnie zbytkuje i odkłada słuchawkę... AVT nigdy więcej, ODRADZAM, jeśli nie chcecie stracić tyle nerwów, czasu i co najważniejsze pieniędzy za drugie zamówienie które jest wam nie potrzebne, komu wyjaśniać nie ma, bo dział reklamacji jest nieczynny... załączę zdjęcia z dowodami zakupu, (dowody w postaci korespondencji też posiadam)




Sklep:AVT

adres: www.sklep.avt.pl

opinia: Negatywna

Dawno temu, zamówiłem, wpłaciłem pieniążki i zapomniałem...minął rok, dwa, trzy... zero kontaktu ze strony AVT, i zero przesyłki. NEGATYW i ODRADZAM!!!
 
AudioTransducers
- opinia - NEGATYWNA

Nie wiem czy opakowanie było rozdziewiczone wcześniej czy nie, ale taki obraz okazał się przy jednym z dwóch SBA17...
 
AudioTransducers
- opinia - NEGATYWNA

Nie wiem czy opakowanie było rozdziewiczone wcześniej czy nie, ale taki obraz okazał się przy jednym z dwóch SBA17...

Głośnik został uszkodzony ?
Chyba po przeczytaniu Twojego wpisu zamknęli sklep , strona internetowa nie działa :)
 
Na głośniki czekałem ponad tydzień jeśli mnie pamięć nie myli.
Chciałem zgłosić zaistniałą sytuację telefonicznie - parokrotnie próbowałem się dodzwonić, niestety bez skutku.
Osobiście będę starał się omijać ten sklep ;)
 
http://www.helukabel.pl
Profesjonalne podejście, w sumie przez telefon wszystko załatwione, szybko wycena i ogarnięty formularz na stronie.
Info o wysyłce było chyba 30min po zamówieniu, zamówienie na drugi dzień.
 
Na głośniki czekałem ponad tydzień jeśli mnie pamięć nie myli.
Chciałem zgłosić zaistniałą sytuację telefonicznie - parokrotnie próbowałem się dodzwonić, niestety bez skutku.
Osobiście będę starał się omijać ten sklep ;)

już pisałem trochę postów wcześniej (strona wcześniej), że u nich to norma, nie pierwszy raz rozmawiam z kimś kto miał taką samą z nimi sytuację, w moich satori na 4 sztuki jeden też był wyciągany, gdzieś przykręcany (bo były ślady delikatne po wkrętach, brak oryginalnego dystansu kartonowego tylko coś tam nożyczkami na kolanie cięte...... )
nie wiem czy oni co któreś do pomiarów wyciągają czy komuś pożyczają,
w każdym razie nigdzie nie masz informacji że możesz na takie kwiatki trafić.....
a do tego wszystkiego zamieszanie z wysyłkami ... niby możesz zamówić za pobraniem ale jednak nie mogłem, brak faktury z polskiego sklepu (bo przecież uciekli przed polskimi podatkami) wiec różnie może być potem z gwarancją.
ich jedynym atutem jest dostępność pewnych głośników których nie kupisz gdzie indziej ...wszystko inne co można w innych normalnych sklepach kupisz jak napiszesz to dostaniesz w tej samej cenie a czasem i w niższej i bez przekrętów z zagranicznymi fakturami itd..
 
Ostatnia edycja:
Powrót
Góra