• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

Rowery i akcesoria

U niektorych widzialem patent, ze zakladali kawalek detki na komin ramy i sztyce zeby syf sie nie dostawal :P
 
http://allegro.pl/rower-gorski-romet-jolene-2-wyprzedaz-i3230849668.html
PARAMETRY TECHNICZNE
Kolekcja: 2010
Rama/Koło: Alu 6061T6, 26”
Rozmiar ramy: 18”
Widelec: Rock Shox Tora 289, 100mm
Manetki: Sram X5
Przerzutka tylna: Sram X5
Przerzutka przednia: Sram 3.0
Kaseta: Sram PG-830, 11-32
Łańcuch: Sram PC-830, Power-Link
Mechanizm korbowy: Truvativ FiveD, 44/32/22
Wkład suportu: Truvativ Power Spline
Hamulec przedni: Avid BB5, 160mm
Hamulec tylny: Avid BB5, 160mm
Dźwignie hamulca: Avid FR5
Piasta przednia: Joytech disc, QR, 32h
Piasta tylna: Novatec D042SB, QR, 32h
Obręcze: Rodi Excalibur XC, 32
Opona przednia: Schwalbe Nobby Nic 2.1”
Opona tylna: Schwalbe Nobby Nic 2.1”
Szprychy: stal nierdzewna, czarne
Kierownica: Truvativ XR, 680x35mm
Wspornik kierownicy: Truvativ XR, 90mm
Chwyty kierownicy: skręcane
Siodło: Romet
Wspornik siodła: Truvativ XR, 31.6x350mm
Stery: zintegrowane
Pedały: VP-559
Zacisk wspornika siodła: Romet, QR
Waga: 13,8 kg (rama 16"), 14 kg (rama 18")


co sądzicie ?
 
Taki ból, że dostaje tarcze , ale za to reszta osprzętu wg mnie to wynagradza. Jeśli nie ten to co innego w podobnej cenie ?
Kross A4 odpada, korba X-Flow już raz u mnie gościła i nie zdała egzaminu, a rower jest o 200zł droższy.
 
Ostatnia edycja:
Już nie przesadzajcie, dobrze wyregulowane mechaniczne tarczowe hamulce niczym nie ustępują hydraulicznym. Nie wiem skąd te bajki na temat kiepskiej hamowalności.
 
Sądziłem że ktoś coś o kasecie złego napisze, ale hydraulicznych wcześniej nie miałem , więc lepiej dopytać :)

Z v-kami mogę nabyć
SPECYFIKACJA ROWERU:
Rama - Ultra Light Tubing, Powershape Technology, Alloy 7005
Amortyzator przód - RST Gila ML 100 mm
Tylna przerzutka - Shimano Alivio, 9 biegów
Przednia przerzutka - Shimano Acera
Manetki - Shimano ST-EF65
Dźwignie hamulca - Shimano ST-EF65
Hamulce - Tektro zzyzx V-Brake
Mechanizm korbowy - Shimano Acera, 44/32/22
Kaseta - Shimano CS HG30, 11-34T, 9 biegów
Łańcuch - KMC
Piasta przód -formula
Piasta tył - formula
Opony - Continental Race King 26 x 2.2
Szprychy - DT Swiss
Stery – Tange Seiki
Wspornik kierownicy - zzyzx
Kierownica - zzyzx
Chwyty - zzyzx
Sztyca - zzyzx
Siodło - corratec
Waga - 13,1 kg
 
Ostatnia edycja:
Już nie przesadzajcie, dobrze wyregulowane mechaniczne tarczowe hamulce niczym nie ustępują hydraulicznym. Nie wiem skąd te bajki na temat kiepskiej hamowalności.
ja jeszcze nie spotkalem sie z dobrymi mechanicznymi tarczami. dlatego wolalbym nie ryzykowac i kupic sprawdzone v-ki
ale moze te ujda jak ktos nie jest zbyt ciezki

kupujac wysylkowo jest tez ryzyko ze geometria nie podpasuje :/
 
Pierwszy wysyłka, drugi sklep 3 przystanki odemnie. Niestety Rometem nikt w okolicy nie handluje.
Tak patrząc na osprzęt oferowany w podobnych cenach to śmiech na sali, Merida w swoich rowerach daje wolnobiegi ;]
 
Ostatnia edycja:
Moim zdaniem hamulce tarczowe są lepszym rozwiązaniem. U siebie mam proste Giant Root i jeżdżą już chyba 3 rok, różne warunki - śnieg, błoto, duża ilość zanieczyszczeń. Jeszcze od nowości nie wymieniane klocki, chodź już muszę zacząć o nich myśleć :) A jak już będziemy mieć te tarczówki - nawet zwykłe mechaniczne, to zawsze łatwiej zamontować jakieś hydrauliczne (przynajmniej na jedno koło). Zawsze możesz przejść się do sklepu i zobaczyć jak pracują. Jeśli nie zaniedbasz ich za bardzo to myślę że jakość hamowania nie powinna się pogorszyć.

Wracając do rowerków to mi bardziej podoba się ten pierwszy, moim zdaniem amortyzator przedni lepszy, u siebie mam podobny tylko 302 z komorą powietrzną i nie mogę narzekać :) Olejówka jest łatwa w konserwacji, szybko się rozbiera i czyści. Co do rst to jakoś nie mam za dobrej opinii o nich - zbyt dużo się o nich nasłuchałem za dawnych czasów :)
 
Imo dla samej tory warto go kupic. A te tarczowki to jedne z lepszych mechanicznych wiec nie widze problemu. Brac i smigac, nie narzekac:)
 
A te tarczowki to jedne z lepszych mechanicznych wiec nie widze problemu.
no widzisz - tego nie wiedzialem ;)

---------- Post dodany o 23:29 ---------- Poprzedni post o 23:27 ----------

a ja wlasnie kupilem klucze do odkrecania kasety
tylko to mi zostalo do przesmarowania po zimie
 
malutkiz - to jest jedna z rzeczy które generują problem - Kraków ;) A ja mieszkam w Poznaniu.
W Poznaniu mogę nabyć Krossa, Corrateca, Eurobike, Cuba :)
 
Raczej dolny pułap, ale jak będzie 600-650zł to też się zastanowię, nie mniej bez naciągania.. :)
 
Ostatnia edycja:
Powrót
Góra